Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 10 listopada 2025

Koordynator Operacyjny – Oddział Katowice (branża metali szlachetnych)

SEFINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Wynagrodzenie

6 000 - 8 000 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Katowice, Bogucice

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Lokalizacja

Połomińska 16

40-585 Katowice, Bogucice

Wskazówki dojazdu

Opis

Koordynator Operacyjny – Oddział Katowice (branża metali szlachetnych)

  • Miejsce pracy: Katowice, ul. Połomińska 16

  • Firma: SEFINA Sp. z o.o.

  • Rodzaj współpracy: pełny etat - umowa o pracę lub B2B

  • Godziny pracy: 9-17

O FIRMIE

SEFINA Sp. z o.o. to firma z wieloletnią, ugruntowaną pozycją na rynku, specjalizująca się w handlu metalami szlachetnymi – złotem, srebrem, platyną i palladem. Rozwijamy działalność w obszarze skupu i sprzedaży metali od klientów indywidualnych oraz przedsiębiorstw. Nasza centrala znajduje się we Wrocławiu, a nowy oddział w Katowicach rozwija się dynamicznie, obsługując nowych klientów.

OPIS STANOWISKA

Poszukujemy Koordynatora Operacyjnego, który będzie odpowiadał za bieżącą obsługę klientów, nadzór nad prawidłowym przebiegiem transakcji skupu oraz wsparcie organizacyjne oddziału w Katowicach. Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z centralą we Wrocławiu, zapewniając prawidłowy obieg informacji, dokumentów i środków finansowych.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW

  • Odbieranie połączeń telefonicznych i kontakt z klientami zainteresowanymi sprzedażą metali szlachetnych (zazwyczaj 50-100 połączeń dziennie).

  • Umawianie wizyt, przekazywanie informacji o kluczowych klientach do centrali, prowadzenie rejestru połączeń.

  • Kontrola poprawności dokumentów, umów i wycen transakcji.

  • Przygotowywanie przelewów oraz bieżąca kontrola stanów gotówkowych oraz prognozowanie wymaganych stanów na kolejne dni.

  • Współpraca z centralą w zakresie rozliczeń i obiegu dokumentów.

  • W razie potrzeby – zastępstwo kasjera w przypadku nieobecności (po przeszkoleniu).

  • Niezwłoczne raportowanie do zarządu wszelkich wykrytych nieścisłości.

WYMAGANIA

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy administracyjnej, finansowej lub w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w branży metali szlachetnych, lombardach, jubilerstwie, kantorach lub skupach).

  • Dokładność, odpowiedzialność i umiejętność zachowania poufności.

  • Dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu.

  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office; znajomość Subiekt Nexo będzie atutem).

  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista.

  • Gotowość do krótkiego szkolenia wdrożeniowego w centrali (Wrocław).

  • Język polski: ojczysty.

  • Język angielski: min. B1.

  • Zaświadczenie o niekaralności.

OFERUJEMY

  • Atrakcyjne wynagrodzenie: 5 000 – 6 5000 zł netto na rękę na start w zależności od posiadanego doświadczenia i umiejętności.

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji.

  • Pełne szkolenie wdrożeniowe i wsparcie merytoryczne ze strony centrali.

  • Nowoczesne narzędzia pracy.

  • Przyjazne, profesjonalne środowisko pracy.

APLIKACJA

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV w odpowiedzi na to ogłoszenie.

W treści wiadomości prosimy o krótką informację, dlaczego uznają Państwo, że sprawdzą się w tej roli.

Aplikuj
ID: 1037425979

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon