Lokalizacja
Kraków, Bronowice
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Dla naszego Klienta z branży technicznej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Koordynator ds. serwisu
Miejsce pracy: Kraków
56/2024
Zadania:
Bezpośredni kontakt z Klientem w celu organizacji prac serwisowych
Odpowiedzialność za serwisowanie i naprawę urządzeń w regionie (4 województwa)
Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i współpracownikami
Skrupulatność w prowadzeniu dokumentacji
Zapewnienie satysfakcji Klientów poprzez identyfikowanie, analizowanie, diagnozowanie i naprawę urządzeń
Dbałość o utrzymanie wysokich standardów pracy
Wymagania:
Wykształcenie średnie, zawodowe
Min. 2-letnie doświadczenie w naprawie i serwisie ekspresów kawowych
Praktyczna znajomość MS Excel
Umiejętność komunikacji w języku angielskim, min. poziom B1
Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
Umiejętność budowania długofalowych relacji
Samodzielność, dokładność, zaangażowanie
Firma oferuje:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Narzędzia pracy: laptop, telefon, auto służbowe
Prywatną opiekę medyczną
Ubezpieczenie na życie
Pozytywną atmosferę pracy : )
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Kraków, Bronowice
Małopolskie