Lokalizacja
Zielona Góra
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Czym będziesz się zajmować?
Wsparciem Kierownika Zespołu Obsługi Klienta w koordynowaniu wszystkich procesów w obszarze Działu Obsługi Klienta,
Zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami firmy,
Dbaniem o wysoki poziom satysfakcji klientów,
Utrzymaniem ciągłości procesów biznesowych w celu osiągnięcia określonych celów (KPI).
Jakie mamy wymagania?
Umiejętności organizowania pracy własnej i innych,
Kreatywne i zadaniowe podejście do powierzonych obowiązków,
Sposób działania zgodny z wartościami #MediaMarkt ,
Łatwość i chęć uczenia się nowych rzeczy.
Co oferujemy?
Premie za wyniki
Dedykowane szkolenia oraz możliwości rozwoju
Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe
Karta sportowa lub żywieniowa do wyboru
Kompleksowe wdrożenie i dedykowany Buddy
Fajny zespół
Jesteśmy pracodawcą równych szans - zachęcamy do współpracy również osoby z niepełnosprawnościami.
Proponujemy elastyczne formy zatrudnienia, takie jak umowa o pracę na część etatu lub umowa zlecenie.
O nas
Jesteśmy liderem rynku sprzedaży elektroniki w Polsce. Znasz nas doskonale, przez ostatnie 25 lat wyznaczaliśmy kierunek rozwoju branży i robimy to nadal. Dla Klientów jesteśmy przewodnikami po świecie technologii. Klient jest w centrum naszych działań, a jego satysfakcja to nasz wspólny cel.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Zielona Góra,
Lubuskie