Konsultant telefoniczny – rozmowy przychodzące [m/k]
Wynagrodzenie
5 000 - 7 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Lublin
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Lokalizacja
Lublin
Opis
Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) – od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.
Zakres obowiązków:
- Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
- Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności,
- Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
- Aktywacja bądź deaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,
- Dodatkowa sprzedaż nowych usług aktualnym klientom (podczas kontaktu ze strony klienta).
Wymagania:
- Komunikatywność,
- Umiejętność obsługi komputera,
- Dyspozycyjność (praca 5 dni w tygodniu między poniedziałkiem a niedzielą), po około 8 godzin dziennie,
- Możliwość rozpoczęcia pracy od 04.11.2025 r.,
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta/sprzedaży.
Oferujemy:
- Umowę o pracę (od pierwszego dnia szkolenia), Podstawową stawkę godzinową 28,00 zł/h + kwartalne premie jakościowe (500 - 1300 zł brutto),
- Miesięczne premie sprzedażowe: od 500 zł brutto/miesiąc (najlepsi nawet 3500 zł brutto), nie ma limitu ile zarobisz, wszystko zależy od Twojego zaangażowania,
- Szkolenie stacjonarne od podstaw oraz wsparcie trenera i kierownika po szkoleniu,
- Hybrydowy model pracy - praca głównie w domu, ok. 7 dni/miesiąc w biurze, po dwumiesięcznym szkoleniu stacjonarnym,
- Grafik zmianowy - zmiany poranne i popołudniowe w godzinach pracy infolinii 6:00-22:00,
- Laptop służbowy,
- Realne możliwości uzyskiwania podwyżek i awansów stanowiskowych,
- Pełen pakiet atrakcyjnych cenowo benefitów (karty sportowe, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, bezpłatny kurs m.in. angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego, gwarantowana zniżka na usługi Orange 50 %),
- Firmowe imprezy integracyjne, ciekawe eventy w miejscu pracy
- Możliwość zdobycia cenionego na rynku pracy doświadczenia i wiedzy
Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem reklamacją. Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać naprawdę duże premie.
Informujemy, że Administratorem podanych przez Państwa danych osobowych jest firma Iwona Biernat IMAR SERVICE GROUP z siedzibą w miejscowości Granica, ul. Filmowa nr 1, poczta 05-806 Komorów. Dane osobowe będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich braku nie będziemy mogli rozpatrzyć Twojej kandydatury. Podstawą prawną do przetwarzania danych jest konieczność zapoznania się przez nas z Twoim profilem kandydata na skutek Twojego zgłoszenia (art. 6 ust. 1 lit b RODO). Do podanych danych mogą mieć dostęp dostawcy usług Administratora oraz nasi partnerzy, na rzecz których prowadzimy wybrane rekrutacje. Informujemy, że przysługuje Ci prawo do: żądania dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia, przenoszenia danych oraz prawo do ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo skargi do organu nadzorczego. Twoje dane będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji, po jej zakończeniu skontaktujemy się w wybranymi kandydatami, a pozostałe aplikacje zostaną usunięte, chyba że wyrazisz zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach- w takim przypadku Twoje dane będą przetwarzane do momentu jej wycofania.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.