1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta / call center
  4. Obsługa klienta / call center - Wielkopolskie
  5. Obsługa klienta / call center - Poznań
  6. Obsługa klienta / call center - Stare Miasto

Ogłoszenie nieaktualne

Dodane January 15, 2021

Konsultant obsługi klienta z językiem angielskim (szkolenie zdalne)

  • 20 zł/godz. brutto

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa zlecenie

  • Poznań, Wielkopolskie

  • Rekrutacja online

  • Specjalne wymagania: Brak

Opis

Czujesz się dobrze w rozmowach z klientami i chciałbyś/abyś mieć okazję do korzystania z j. angielskiego?

Możesz zostać wsparciem znanej firmy z branży finansowej.

Zdobędziesz ciekawe doświadczenie i przy okazji rozwiniesz umiejętności komunikacyjne w j. angielskim

 

Firma APS, spółka z grupy Majorel poszukuje konsultantów/tek do telefonicznej oraz pisemnej obsługi klientów.

 

Wymagania:

·       Doświadczenie w kontakcie z trudnym klientem – warunek konieczny;

·       Nastawienie pro-klienckie, życzliwe podejście do rozmówcy;

·       Umiejętności miękkie: aktywne słuchanie, wyrozumiałość, empatia oraz umiejętność zrozumienia sytuacji klienta.

·       Znajomość j. angielskiego na poziomie B1;

 

Oferujemy:

·       Płatne 20-dniowe szkolenie wdrożeniowe w formie zdalnej (start szkolenia: 25.01.);

·       Profesjonalne wsparcie w trakcie szkolenia i po szkoleniu;

·       Współpracę w formie zdalnej na czas pandemii;

·       Stawkę godzinową 20 zł brutto/h + prowizja 15%;

·       Umowę zlecenie na czas nieoznaczony;

·       Współpracę od pon. do nd. w godz. 08:30-17:00;

·       Dyspozycyjność min. 140 h/msc, mile widziane 168h w miesiącu;

·       Wynagrodzenie wypłacane jest co tydzień lub co miesiąc - wybór należy do Ciebie;

·       Możliwość rozwoju w strukturze firmy (Team Manager, Senior Agent);

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

ID: 650649855Zgłoś