Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Call center, konsultant telefoniczny
  5. Call center, konsultant telefoniczny - Małopolskie
  6. Call center, konsultant telefoniczny - Kraków
  7. Call center, konsultant telefoniczny - Podgórze
Dodane 12 czerwca 2024

Konsultant ds. obsługi klienta w j. polskim

Wynagrodzenie

4 600 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Kraków, Podgórze

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Specjalne wymagania: Status studentaDoświadczenie nie jest wymaganeRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Cześć!

Teleperformance Polska- od wielu lat, z sukcesami, działamy w Warszawie i w Katowicach, a teraz prężnie rozwijamy swoje struktury w Krakowie.

Dlatego zapraszam Cię do uczestniczenia  w rozwijaniu projektu i budowania nowego zespołu. Liczymy na Twój entuzjazm, chęć rozwoju, doświadczenie i zaangażowanie.

Zadania, które na Ciebie czekają:

·     obsługa klienta jednej z największych sieci sklepów meblowych,

·     budowanie dobrej relacji z klientem,

·    dokładne i terminowe rejestrowanie informacji w systemach wewnętrznych firmy.  

 

Nasze wymagania:

·       doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,

·       dyspozycyjność do pracy na cały etat, w systemie zmianowym. Projekt pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach: 7:00-23:00, niedziele tylko handlowe: 7:00-23:00,

·       komunikatywność: umiejętność aktywnego słuchania, okazywania empatii, asertywność,

·       umiejętność i chęć do pracy zespołowej.

Mile widziane:

·       doświadczenie w obsłudze klienta w środowisku CC.

 

Co oferujemy:

·       umowę zlecenie, ze stawką: 27,70 zł brutto/h + premia wynikowa - idealne rozwiązanie dla studentów! (Od lipca stawka wzrośnie do 28,10 zł brutto/h),

·       pracę zmianową, dzięki której z łatwością pogodzisz pracę z innymi aktywnościami,

·       realną możliwość awansu poprzez uczestniczenie w rekrutacjach wewnętrznych (z których wyłoniona została zdecydowana większość naszych pracowników w back office lub na stanowiskach kierowniczych!),

·       program Poleć Znajomego- do zgarnięcia bonusy 500-2000 zł brutto,

·       dofinansowanie do Medicover Sport- usługa zapewnia dostęp do: ok 4600 obiektów w Polsce, ponad 30 aktywności, a w tym: baseny, kluby fitness, siłownie, kręgle, bilard, gokarty itp.

·       prywatną opiekę medyczną w Medicover,

·       bezpłatny dostęp do platformy do nauki języków,

·       pracę w firmie, która może pochwalić się certyfikatem Great Place To Work uzyskiwanym na podstawie pozytywnych opinii pracowników już 3 rok z rzędu!

Nie czekaj i aplikuj już dziś!

Wszystkim kandydatom dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą, jednak tylko wybrane osoby zostaną skontaktowane.

Rekrutację prowadzimy zdalnie.

Tagi: infolinia, call center, praca infolinia, customer service, praca w call center, praca na infolinii, Teleperformance, Teleperformance Polska, Teleperformance Kraków, praca Konsultant, Konsultant

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Kraków, Podgórze

Małopolskie

Małopolskie, Kraków, Podgórze
ID: 850018022

Darmowa aplikacja na Twój telefon