- Strona główna
- Praca
- Sprzedaż
- Zarządzanie sprzedażą
- Zarządzanie sprzedażą - Opolskie
- Zarządzanie sprzedażą - Opole

Lokalizacja
Opole
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Kierownik/ Kierowniczka ds. Sprzedaży i Relacji z Klientem
Zobacz, jak się u nas pracuje:
• To Ty budujesz strukturę Doradców Klienta w swoim obszarze. Rekrutujesz, rozwijasz, wspierasz i na bieżąco współpracujesz z zespołem Doradców.
• Odpowiadasz za wyniki sprzedażowe i biznesowe zespołu Doradców Klienta. Masz w ofercie ogromny wachlarz produktów: od pożyczek po ubezpieczenia i abonamenty medyczne. To pomaga Ci realizować cele sprzedażowe.
• Twój zespół nie tylko sprzedaje produkty, ale także odbiera raty od Klientów. Budujesz zaufanie
i relacje oraz odpowiadasz za optymalne pozyskiwanie spłat od Klientów.
• Dzielisz się swoją wiedzą i doświadczeniem. Podczas wspólnych wizyty u Klientów pokazujesz Doradcom najlepsze praktyki i w ten sposób pomagasz im rozwijać umiejętności sprzedażowe.
• Masz realny wpływ na organizację pracy zespołu i dzięki temu osiągasz wysoką efektywność sprzedaży i obsługi Klienta. Dzieje się tak dlatego, że jesteśmy otwarci na Twoje pomysły, inicjatywy oraz propozycje zmian w procesach.
Wystarczy, że:
• Obszar sprzedaży nie jest Ci obcy. Masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz doskonale znasz kanały sprzedaży na Twoim lokalnym rynku.
• Kompetencje managerskie, które posiadasz, pozwalają Ci z sukcesami budować i rozwijać zespoły.
• Lubisz ludzi. Uważasz, że kluczowe w zarządzaniu zespołem jest motywowanie i zachęcanie
do osiągania celów.
• Potrafisz również monitorować efekty pracy i poszczególne działania?
• Masz tę moc! Jedną z Twoich mocnych stron jest zorientowanie na cel.
• Jesteś panem/panią swojego kalendarza – świetnie organizujesz własną pracę.
• Masz wykształcenie minimum średnie.
• Masz czynne prawo jazdy kat. B – to bardzo ważne, ponieważ na co dzień będziesz pracować
w terenie.
Mamy dla Ciebie:
• Stałe wynagrodzenie miesięczne oraz atrakcyjny system premiowy, liczne promocje i systemy motywacyjne, dające możliwość znaczącego zwiększenia wynagrodzenia, a w okresie próbnym gwarantowaną premię.
• Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
• Elastyczna organizacja pracy – samodzielnie decydujesz o ułożeniu zadań w ciągu dnia.
• Samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych.
• Niezbędne narzędzia pracy: tablet, telefon.
• Dodatkowe dni wolne, np. 1 dzień na wolontariat pracowniczy, 5 dni wolnych za pełne wykorzystanie urlopu wypoczynkowego w danym roku kalendarzowym.
• Profesjonalne wdrożenie umożliwiające samodzielne realizowanie obowiązków.
• Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, kafeteryjną platformę benefitową,
• Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
• Dodatkowe wynagrodzenie za skuteczne polecenie kandydatów na Doradcę Klienta.
• Możliwość rozwoju i awansu wewnętrznego.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Location
Opole,
Opolskie