1. Strona główna
  2. Praca
  3. Marketing / PR / media
  4. Marketing
  5. Marketing - Mazowieckie
  6. Marketing - Warszawa
  7. Marketing - Mokotów
Dodane 28 lipca 2021

Junior Ad Traffic Specialist

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Warszawa, Mazowieckie

  • Wymagane doświadczenie: nie

  • Rekrutacja online

Opis

Junior Ad Traffic Specialist (OLX Group)

Grupa OLX to najszybciej rozwijająca się sieć platform e-commerce na świecie. Każdego miesiąca ułatwiamy życie ponad 300 milionów ludzi, w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach. Kształtujemy przyszłość handlu, odnajdując ukrytą wartość we wszystkim, co nas otacza. Każdego dnia pomagamy ludziom kupować i sprzedawać samochody, znaleźć pracę, wymarzone mieszkanie i jego wyposażenie oraz wiele, wiele więcej :)

Jesteśmy różnorodną społecznością, składającą się z ponad 10 tys. utalentowanych profesjonalistów. Wspólnie tworzymy organizację, w której każdy głos jest ważny. W Polsce nasza mocna reprezentacja to OLX, Otodom, Otomoto, Fixly i 321 Sprzedane. Więcej informacji znajdziesz na: www.olxgroup.com

Jeśli jesteś osobą energiczną, proaktywną i masz ochotę pomóc nam w kompleksowym zarządzaniu internetowymi kampaniami reklamowymi oraz optymalizacją, to świetnie się składa, bo do naszego zespołu AdSales poszukujemy osoby która obejmie stanowisko Ad Traffic Specialist.

Co będzie należało do Twoich obowiązków? 

  • Bezpośrednia współpraca z Działem Sprzedaży i Opiekunem Klienta w obszarze zarządzania ruchem, w tym implementacją, testowaniem, wdrażaniem, realizacją i optymalizacją kampanii reklamowych dostarczonych przez klienta i sieci reklamowe. 
  • Współpraca przy planowaniu sprzedaży w celu zapewnienia wsparcia kampaniom reklamowym zarówno na etapie przedsprzedaży i posprzedaży. 
  • Zapewnienie wsparcia technicznego zespołom zajmującym się sprzedażą.
  • Pełnienie funkcji łącznika z zespołem odpowiedzialnym za rozwiązania marketingowe w celu testowania i oceny nowych produktów reklamowych zanim zostaną udostępnione sprzedawcom. 
  • Kontrola jakości wszystkich przeprowadzonych kampanii. 
  • Zapewnienie sprawnej realizacji kampanii poprzez tworzenie i dystrybucję raportów z postępów prac. 
  • Optymalizacja procesu na podstawie przeprowadzonych kampanii w celu maksymalizacji zysku i wyniku reklamodawcy. 

Co będzie Ci potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku?

  • Zainteresowanie/doświadczenie w pracy z kampaniami reklamowymi w internecie.
  • Znajomość systemów CRM.
  • Mile widziane doświadczenie w pracy ze znacznikami reklamowymi oraz bardzo dobrą znajomość rozwiązań do serwowania reklam oraz systemów zarządzania zamówieniami. 
  • Minimum podstawowa znajomość technologii do tworzenia stron internetowych wykorzystywanych przez kody reklamowe (HTML, JavaScript, itp.).
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Excel oraz dobra znajomość innych produktów z rodziny MS Office (Word i PowerPoint). 
  • Umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji. 
  • Umiejętność pracy nad wieloma zadaniami; nadawania priorytetów oraz zarządzania czasem; proaktywne podejście oraz szybkie przyswajanie wiedzy. 
  • Pozytywne nastawienie w kontakcie z klientami; elastyczność, cierpliwość oraz profesjonalne podejście. 

A co my możemy zaoferować Tobie?

  • Niekończące się wyzwania :)
  • Umowę o pracę i bogaty pakiet benefitów. 
  • Dostęp do najnowszych technologii.
  • Możliwość rozwoju w ramach struktur firmy.
  • Świetny zespół i bardzo dobrą atmosferę w pracy. 

*Wszystkie określenia wyrażone w formie męskiej odnoszą się w jednakowym stopniu do pozostałych płci i nie mają na celu jakiejkolwiek dyskryminacji.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy.

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz
ID: 687357559

Darmowa aplikacja na Twój telefon