Wiadomości
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Call center, konsultant telefoniczny
  4. Call center, konsultant telefoniczny - Kujawsko-pomorskie
  5. Call center, konsultant telefoniczny - Toruń
Dodane Dzisiaj o 09:20

Infolinia przychodząca projekt dla sieci Plus

  • Wymiar pracy

    Dodatkowa / sezonowa

  • Typ umowy

    Inny

  • Toruń, Kujawsko-pomorskie

  • Wymagane doświadczenie: Nie

  • Elastyczny czas pracy

Opis

Poszukujemy współpracowników do naszego Call Center, które zajmuje się obsługą klientów w ruchu przychodzącym. Jeśli chcesz zdobywać doświadczenie w pracy z Klientem, jesteś osobą z pasją i zaangażowaniem, nasze Call Center jest miejscem dla Ciebie! Dołącz do nas!!!

To stanowisko to coś więcej niż tylko wsparcie klienta. Zostaniesz ekspertem, który potrafi odpowiedzieć na każde pytanie.

Twoje korzyści:

- 18,30 zł (umowa zlecenie dla osób do 26 roku życia ze statusem ucznia/studenta) prowizje + dodatki + premie,

- w przypadku innej formy współpracy 20,30 zł brutto/h + dodatki + premie,

- nieograniczoną prowizję wypłacaną każdego miesiąca,

- elastyczny terminarz, możliwość dostosowania godzin współpracy do swoich zajęć,

- 300 zł za każdą poleconą osobę, która podejmie z nami współpracę,

- pakiet szkoleń produktowych i ogólnorozwojowych,

- w pełni płatne wstępne szkolenie,

- liczne konkursy z atrakcyjnymi nagrodami,

- fantastyczne doświadczenie w gronie profesjonalnych doradców,

- rozwój swoich umiejętności,

- kartę Multisport (35 obiektów rekreacyjno-sportowych dostępnych na terenie Torunia i okolic),

- współpracę z nowoczesną firmą z wieloletnim doświadczeniem.

Twoje zadania:

-telefoniczna obsługa Klienta (infolinia przychodząca),

-zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta,

-budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy.

Nasze oczekiwania:

Jeśli jesteś osobą energiczną i komunikatywną, lubisz kontakt z ludźmi oraz posiadasz chociażby podstawowe umiejętności obsługi komputera – właśnie znalazłeś bezpieczne i stabilne miejsce dla siebie.

W przypadku zainteresowania udziałem w rekrutacji prosimy o zawarcie w CV poniższych klauzul:

Klauzula 1 – obecny proces rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez spółkę TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadzącą działalność w Warszawie, ul. Łubinowa 4A. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres wspolpraca.backoffice.warszawa(at)customerservice24.pl.

Klauzula 2 – przyszłe rekrutacje: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadzącą działalność w Warszawie, ul. Łubinowa 4A. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres wspolpraca.backoffice.warszawa(at)customerservice24.pl.

Klauzula informacyjna na potrzeby rekrutacji: W dniu 25 maja 2018 r. weszły w życie nowe regulacje unijne z zakresu danych osobowych, tj. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – w dalszej części zwane ,,RODO”.

W związku z powyższym, poniżej informujemy Cię o przysługujących Ci uprawnieniach.

1. Kto jest administratorem danych osobowych? Administratorem Twoich danych osobowych jest TCC Telecomunication Customer Care Ltd prowadząca działalność w Warszawie przy ul. Łubinowa 4a. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email daneosobowe(at)customerservice24.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.

2. W jakich celach będziemy wykorzystywać Twoje dane osobowe i na jakiej podstawie? Twoje dane osobowe będą przetwarzane: a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO) b) dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit a RODO) c) w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) d) w celu weryfikacji posiadanych przez Pana/Panią kwalifikacji i umiejętności oraz ustalenia warunków współpracy – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes TCC Telecomunication Customer Care Ltd (art. 6 ust. 1 lit f RODO). Prawnie uzasadnionym interesem TCC Telecomunication Customer Care Ltd jest weryfikacja kwalifikacji i umiejętności kandydatów na współpracowników oraz określenie warunków ewentualnej współpracy z Panią/Panem.

3. Komu możemy udostępnić Twoje dane osobowe? Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora np. zewnętrznym dostawcom usług (np. zewnętrzne centra przetwarzania danych, podmioty zapewniające obsługę i wsparcie w zakresie informatyki oraz oprogramowania, firmy świadczące usługi archiwizacji, przetwarzające dokumenty, świadczące obsługę korespondencji, podmioty świadczące usługi kurierskie, logistyczne), a także księgowym, doradcom prawnym, organom administracji i sądom.

4. Jak długo będziemy przetwarzać Pana/Pani dane osobowe? Twoje dane osobowe będziemy przetwarzać do czasu ustania celu danego przetwarzania, w tym z uwzględnieniem wymogów wynikających z właściwych przepisów prawa. Dane będą przetwarzane do momentu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych lub do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z udziałem w procesie rekrutacji.

5. Jakie mam uprawnienia? Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania lub prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez podany kontakt do administratora. W przypadku woli zrealizowania któregokolwiek z powyższych uprawnień możesz się z nami skontaktować poprzez e‑mail: daneosobowe(at)customerservice24.pl. Zgodnie z art. 77 RODO mają Państwo także prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Państwa zdaniem, Państwa dane osobowe nie są przetwarzane prawidłowo (www.uodo.gov.pl). 6. Przekazywanie danych poza EOG TCC Telecomunication Customer Care Ltd nie będzie przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego (poza Unię Europejską lub Europejski Obszar Gospodarczy) lub do organizacji międzynarodowych.

Aplikuj
ID: 685901941

Marcin

Na OLX od lipiec 2016

xxx xxx xxx

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon