Infolinia przychodząca - obsługujemy, nie sprzedajemy :)
Wynagrodzenie
28,10 - 32 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Kraków, Czyżyny
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Poszukujemy energicznych i komunikatywnych osób na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta (branża kurierska, rtv i nie tylko). Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało odbieranie połączeń przychodzących oraz wysoka jakość obsługi Klienta.
Wymagania:
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Pozytywne nastawienie i chęć do nauki.
Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność.
Znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych.
Praca w systemie zmianowym, minimum 100h w miesiącu.
Dyspozycyjność minimum 3 dni w tygodniu.
Znajomość Języka Polskiego na poziomie C1.
Oferujemy:
Stawka godzinowa 28,10 + premia wynikowa.
Elastyczny grafik.
Możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
Szkolenia wprowadzające i rozwojowe.
Przyjazne środowisko pracy.
Dołącz do naszego zespołu i razem z nami dbaj o najwyższy poziom obsługi klienta! Nie zapomnij o poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych dokumentach aplikacyjnych, przez Lockus Sp. z o.o., w celu realizacji aktualnego oraz przyszłego procesu rekrutacji. Rozumiem, że mogę w każdym momencie wycofać swoją zgodę.
Lokalizacja
Kraków, Czyżyny
Małopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?