1. Strona główna
  2. Praca
  3. IT / telekomunikacja
  4. Wsparcie techniczne
  5. Wsparcie techniczne - Mazowieckie
  6. Wsparcie techniczne - Warszawa
  7. Wsparcie techniczne - Mokotów

Ogłoszenie nieaktualne

Dodane February 19, 2021

HelpDesk/ Młodszy Specjalista ds. technicznej obsługi Klienta z j. ang

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Warszawa, Mazowieckie

  • Rekrutacja online

  • Specjalne wymagania: Brak

Opis

Dla Klienta z branży nowych technologii do działu Wsparcia Technicznego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

HelpDesk/ Młodszy/a Specjalista/ka ds. technicznej obsługi Klienta z j. angielskim

Zespół technicznej obsługi Klienta odpowiada za sprawne rozwiązywanie zapytań Klientów - użytkowników aplikacji i programów tworzonych przez firmę. Do zadań Młodszego/ej Specjalisty/ki należeć będzie odpowiadanie na zapytania Klientów z regionu EMEA w formie telefonicznej oraz mailowej, rozwiązywanie beżących problemów, administrowanie skrzynką, wprowadzanie danych oraz zgłoszeń do systemu, monitorowanie przebiegu zgłoszenia oraz kontakt z działem technicznym.

Od Kandydatów oczekujemy umiejętności zarządzania czasem pracy, rozwązywania problemów oraz otwartości na kontakt z Klientem. Z uwagi na międzynarodowe środowisko pracy wymagamy znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1. Mile widziane pierwsze doświadczenie w pracy w Call Center lub działach wsparcia technicznego.

Nasz Klient ofreruje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, szkolenia produktowe, stabilną pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.

Uwaga: Planowane rozpoczęcie pracy do 15.02.2021 lub 1.03.2021. Rekrutacja prowadzona on-line.

Aplikuj teraz

ID: 654910290Zgłoś