

Ekspert Guest Service Center [k/m]
The Westin Warsaw Dowiedz się więcej
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Poszukujemy osoby lubiącej ludzi i pozytywnie nastawionej do codziennych wyzwań, której zadaniem byłoby zapewnienie wysokiej jakości obsługi gości telefonicznej oraz mailowej w oparciu o standardy Marriott International. Osoba ta będzie odpowiedzialna za obsługę telefoniczną i mailową Gości hotelowych oraz dbanie o ich komfort i jak najlepsze wrażenia przed pobytem a także w trakcie pobytu w Hotelu Westin. Do codziennych obowiązków będzie należała – komunikacja mailowa i telefoniczna z Gośćmi, zarzadzanie zamówieniami jak i specjalnymi oczekiwaniami Gości i dystrybuowanie ich do odpowiedzialnych za ich realizację działów.
Zakres obowiązków:
Zarządzanie centralą telefoniczną oraz korespondencją mailową z Gośćmi;
Przyjmowanie oraz rejestrowanie w systemie zamówień Gości poprzez Room Service;
Usługi Concierge, zajmowanie się prośbami i sprawami Gości;
Przygotowanie listów powitalnych i prezentów dla Gości oraz koordynowanie procesu ich dostarczania.
Nasze wymagania:
Wysoka kultura osobista oraz umiejętności komunikacyjne;
Wysoka kulturę wypowiedzi zarówno w rozmowie telefonicznej, jak i w komunikacji mailowej;
Doskonała znajomość języka polskiego i płynna języka angielskiego, mile widziana znajomość innych języków będzie atutem;
Dyspozycyjność, elastyczność – praca zmianowa na pełen etat; możliwość pracy w godzinach rannych i popołudniowych oraz możliwość pracy tylko w godzinach nocnych;
Empatia i cierpliwość przy wykonywaniu codziennych zadań i gościach;
Umiejętność stworzenia przyjaznej atmosfery, życzliwość i uprzejmość;
Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy;
Doświadczenie w pracy przy telefonicznej obsłudze gości, klienta będzie dodatkowym atutem;
Co oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Pakiet benefitów pracowniczych: prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, Karta MultiSport, prezenty świąteczne i urodzinowe, bezpłatne posiłki w Restauracji Pracowniczej, program poleceń pracowników, system prowizyjny od sprzedaży, imprezy integracyjne;
Możliwość pomagania innym w ramach prowadzonych działań CSR;
Przyjazne, inspirujące środowisko pracy w entuzjastycznym, międzynarodowym zespole;
Atrakcyjne zniżki na noclegi w hotelach sieci Marriott w Polsce i na świecie;
Możliwość rozwoju zawodowego i budowania ścieżki w międzynarodowym środowisku pracy w sieci Marriott International
Lokalizacja
Warszawa, Śródmieście
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?