Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
DPD Polska jest częścią GeoPost, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Posiadamy ponad 60 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudniamy i współpracujemy z blisko 15000 osób, którym zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości rozwoju.
W związku z rozwojem Działu Contact Center w Warszawie poszukujemy osób do wsparcia w procesach obsługi Klienta.
Wsparcie Contact Center polegać będzie na:
- Obsłudze połączeń przychodzących
- Udzielaniu informacji o statusie przesyłki
- Przyjmowaniu zleceń na usługi kurierskie
- Udzielaniu informacji na temat usług DPD Polska
Od Kandydatów oczekujemy:
- Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku i w wybraną sobotę
- Zaangażowania oraz odpowiedzialnego podejścia do zadań
- Komunikatywności
- Doświadczenie w Obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Współpracę w oparciu o umowę zlecenia
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy
- Terminowość wypłat
- Szkolenie wdrożeniowe
- Ciągłe wsparcie trenerów
Osoby zainteresowane prosimy o: przesłanie CV poprzez przycisk "Aplikuj" Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest DPD Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD) z siedzibą w Warszawie przy ul. Mineralnej 5, 02-274 Warszawa.
Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Mazowieckie