- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Wielkopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Komorniki
Lokalizacja
Komorniki
Wymiar pracy
Pełny etat
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jurpol Sp. z o.o. Sp.k. to lider w branży szyb samochodowych na rynku wielkopolskim. Od ponad 30 lat świadczymy usługi w zakresie kompleksowej sprzedaży, montażu, wymiany i naprawy szyb samochodowych do każdego rodzaju pojazdów, od samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, maszyn budowlanych czy rolniczych oraz pojazdów komunikacji miejskiej. Na bieżąco śledzimy zachodzące zmiany na rynku i podnosimy nasze kwalifikacje tak, aby zapewnić bardzo dobry serwis oraz bezpieczne rozwiązania.
Jeśli jesteś komunikatywny i lubisz pracę z ludźmi, umiesz doradzić klientowi i budować trwałe relacje z partnerami to właśnie Ciebie szukamy!
Potrzebujemy osoby, która sprawnie poprowadzi, połączy i rozwiąże wszelkie sprawy pojawiające się w życiu codziennym naszej centrali. Zależy nam na osobie samodzielnej, która patrzy szerzej na procesy, umie je usprawnić i potrafi nimi zarządzać realizując przy tym cele biznesowe firmy. Zależy nam na osobie doświadczonej, która w krótkim czasie stanie się "prawą ręką Prezesa" i kierownikiem centrali.
Twój zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż i poszukiwanie nowych klientów (udokumentowane doświadczenie sprzedażowe),
telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta,
obsługa zapytań -> udzielenie informacji zwrotnej, doradztwo w zakresie doboru rozwiązania, przygotowanie oferty, prowadzenie dokumentacji oraz realizacja zlecenia,
obsługa klienta na wysokim poziomie,
współpraca z ubezpieczalniami,
prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z obsługa zlecenia i zgodnej ze standardami firmy,
obsługa klienta zgodnie z procedurami firmowymi,
budowanie długotrwałych relacji z partnerami,
zarządzanie procesami powiązanymi z obsługą klienta m.in. zamówieniami, pracą zespołu, planowaniem zadań.
Nasze wymagania:
min. 4 lata doświadczenia w zakresie obsługi klienta,
sprawna obsługa komputera oraz pakietu Ms Office,
łatwość pracy na kilku programach informatycznych jednocześnie,
umiejętności sprzedażowe i budowanie długotrwałych relacji z klientem,
sumienność oraz dbałość o szczegóły,
komunikatywność,
dokładność,
własnej inicjatywy w poszukiwaniu rozwiązań,
nastawienia na realizację celów,
umiejętność rozwiązywania problemów - orientacja na poszukiwanie rozwiązań,
umiejętność współpracy w zespole oraz organizacji pracy własnej,
znajomość branży motoryzacyjnej i ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
pracę w renomowanej firmie istniejącej od ponad 30 lat na rynku,
pełne wsparcie i przeszkolenie w trakcie wdrożenia,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
premię - wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy
stałe godziny pracy,
przyjazną atmosferę,
pyszną kawę i częste słodkie przekąski do kawy.
Aplikując na niniejsze ogłoszenie wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych w aktualnym postępowaniu rekrutacyjnym.
Prosimy o dopisanie poniższej klauzuli do przesyłanego CV: „Zgodnie z art.6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Jurpol Sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Komornikach przy ulicy Wirowskiej 30." Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Lokalizacja
Komorniki,
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?