1. Strona główna
  2. Praca
  3. Call center, konsultant telefoniczny
  4. Call center, konsultant telefoniczny - Wielkopolskie
  5. Call center, konsultant telefoniczny - Poznań
  6. Call center, konsultant telefoniczny - Wilda
Dodane 28 lipca 2021

Customer Service Team Lead OLX

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Poznań, Wielkopolskie

  • Rekrutacja online

  • Możliwość pracy zdalnej

  • Kadra kierownicza

Opis

Grupa OLX to najszybciej rozwijająca się sieć platform e-commerce na świecie. Każdego miesiąca ułatwiamy życie ponad 300 milionów ludzi, w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach. Kształtujemy przyszłość handlu, odnajdując ukrytą wartość we wszystkim, co nas otacza. Każdego dnia pomagamy ludziom kupować i sprzedawać samochody, znaleźć pracę, wymarzone mieszkanie i jego wyposażenie oraz wiele, wiele więcej :)

Jesteśmy różnorodną społecznością, składającą się z ponad 10 tys. utalentowanych profesjonalistów. Wspólnie tworzymy organizację, w której każdy głos jest ważny. W Polsce nasza mocna reprezentacja to OLX, Otodom, Otomoto, Fixly i 321 Sprzedane. Więcej informacji znajdziesz na: www.olxgroup.com

 

W związku z dynamicznym rozwojem serwisu OLX, do zespołu Obsługi Użytkownika poszukujemy kogoś, kto jest gotowy na nowe wyzwanie i chce podjąć się roli Customer Service Team Lead.

Pewnie zapytasz: A co ja tam będę robić? 

  • Będziesz dbać o jakość obsługi naszych klientów, tak aby dostawali zawsze najlepsze wsparcie - to też oznacza bieżące wsparcie zespołu w rozwijaniu się i szukaniu najlepszych rozwiązań dla klientów. 
  • Będziesz planować, monitorować i egzekwować realizację zadań związanych z obsługą klienta, byśmy trzeci rok z rzędu dostali tytuł Gwiazd Jakości Obsługi.
  • Będziesz zarządzać grafikiem pracy zespołu, tak abyśmy byli zawsze dostępni dla naszych klientów.
  • Będziesz wdrażać nowe osoby w CS i nie tylko oraz dbać o to, aby nasz zespół pozostał silnym i zgranym zespołem.
  • Będziesz współpracować z innymi zespołami OLX i zespołem produktu w sytuacjach codziennych i kryzysowych, a w przypadku tych ostatnich zadbasz o dobrą organizację pracy i komunikację do zespołu OLX.
  • Będziesz odpowiadać za zawartość i jakość informacji dostępnych dla zespołu w naszej Bazie Wiedzy.
  • Będziesz odpowiedzialna/-y za nowe projekty, dzięki którym m.in. osoby spoza Customer Service poznają naszą pracę.

Zadania zadaniami. A co muszę umieć? Jakie umiejętności będą mi potrzebne?

  • Możesz się już pochwalić min. 1 rokiem w zarządzaniu zespołem lub pracą zespołu w projekcie? Super, to na pewno się przyda. 
  • Jak każdy CS mamy swój główny cel: oferować naszym klientom najlepsze wsparcie. Potrafisz szukać nowych rozwiązań, które pozwolą zrealizować ten cel? Umiesz ocenić konsekwencje podejmowanych decyzji? Brawo Ty!
  • Sprawdź, czy w Twoim DNA jest empatia i dociekliwość… bez tego trudno być drogowskazem dla całego zespołu i oferować klientom rozwiązania szyte na “ich” miarę. 
  • Niezwykle pomocne będzie, jeśli na każde “nie-da-się” potrafisz wyczarować z kapelusza co najmniej 2 rozwiązania i przekonać innych, że warto się nad nimi pochylić.
  • Gdy np. nagle przestanie działać nasz formularz kontaktowy, będziesz potrzebować opanowania, zdolności porządkowania sytuacji i umiejętności priorytetyzacji działań.  
  • W OLX lubimy ze sobą gadać… rozmowa to najlepsze lekarstwo na wszystko. Przyda się więc komunikatywność i zdolność budowania “mostów” zamiast… silosów ;) 
  • No i przyda się znajomość języka angielskiego… w piśmie i w mowie, poziom min. B1. W końcu jesteśmy międzynarodową rodziną.

Zaraz zaraz. A co chcemy Ci dać?

  • Rzeczywisty wpływ na kierunek rozwoju serwisu OLX.
  • Możliwość pracy w prężnym i szybko rosnącym zespole, który nie boi się wyzwań.
  • Elastyczny pakiet benefitów.
  • Dofinansowanie nauki języka angielskiego, szkoleń i innych inicjatyw rozwojowych.
  • Narzędzia do pracy (komputer, telefon etc.).
  • Możliwość uczestnictwa w różnorodnych aktywnościach sportowych lub wspierania akcji charytatywnych organizowanych przez OLX.
  • Szerokie możliwości rozwoju w wewnętrznych strukturach firmy.
  • Nieformalną atmosferę pracy wśród ciekawych ludzi.

To jak? Wiesz już co Cię czeka? Myślisz, że dasz radę? 

Sprawdźmy to, zapraszamy do OLX :) 

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy.

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz
ID: 688775267

Darmowa aplikacja na Twój telefon