1. Strona główna
  2. Praca
  3. Pozostałe oferty pracy
  4. Pozostałe oferty pracy - Wielkopolskie
  5. Pozostałe oferty pracy - Poznań
  6. Pozostałe oferty pracy - Wilda
Dodane 17 września 2021

Customer Quality Manager (OTOMOTO)

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Poznań, Wielkopolskie

  • Rekrutacja online

  • Wymagane doświadczenie: tak

  • Elastyczny czas pracy

Opis

Customer Quality Manager (OTOMOTO)

Grupa OLX to najszybciej rozwijająca się sieć platform e-commerce na świecie. Każdego miesiąca ułatwiamy życie ponad 300 milionów ludzi, w ponad 30 krajach, na 5 kontynentach. Kształtujemy przyszłość handlu, odnajdując ukrytą wartość we wszystkim, co nas otacza. Każdego dnia pomagamy ludziom kupować i sprzedawać samochody, znaleźć pracę, wymarzone mieszkanie i jego wyposażenie oraz wiele, wiele więcej :)

Jesteśmy różnorodną społecznością, składającą się z ponad 10 tys. utalentowanych profesjonalistów. Wspólnie tworzymy organizację, w której każdy głos jest ważny. W Polsce nasza mocna reprezentacja to OLX, Otodom, Otomoto, Fixly i 321 Sprzedane. Więcej informacji znajdziesz na: www.olxgroup.com

Poznaj Otomoto - działa od przeszło 10 lat będąc liderem na rynku ogłoszeń motoryzacyjnych w Polsce. Od początku działalności przyświecał nam jasny cel – zadowolenie klienta. Nasz zespół to ludzie, którzy z pasją tworzą rozwiązania, pomagające naszym Klientom kupować i sprzedawać pojazdy. Priorytetem jest dla nas wzajemne zaufanie, nad czym każdego dnia pracuje zespół OTOMOTO. 

Poszukujemy osoby, która zajmie stanowisko Customer Quality Manager (OTOMOTO)

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Implementowanie rozwiązań jakości pracy z klientem w zespołach: Telesprzedaży, Sprzedaży Bezpośredniej i Obsługi Klienta, w oparciu o istniejące standardy oraz strategię firmy, a także ich ewaluacja;
  • Bieżący monitoring poziomu jakości rozmów z klientem w wyżej wymienionych działach;
  • Weryfikacja standardów jakości pracy z klientem i proponowanie nowych sposobów mierzenia jakości serwisu;
  • Badanie potrzeb szkoleniowych i ich adresowanie;
  • Rozwijanie umiejętności pracowników oraz podnoszenie jakości standardów pracy w zespołach poprzez indywidualny oraz grupowy trening;
  • Stała współpraca z managerami i koordynatorami działów Sprzedaży oraz Obsługi Klienta, wspieranie w projektach oraz kluczowych dla serwisu zmianach i w audytach jakości;
  • Analiza konkurencji i strategiczne podejście do wdrażania zmian z obszaru jakości.

Co będzie Ci potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku?

  • Kilkuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w dziale Sprzedaży, Customer Service lub firmie szkoleniowej;
  • Bardzo mile widziane będzie doświadczenie trenerskie - prowadzenie i przygotowywanie szkoleń;
  • Prawa jazdy kat. B;
  • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Doskonałej organizacji pracy oraz umiejętności komunikacyjnych;
  • Biegłej znajomości programu Excel, a także zdolności analitycznych;
  • Doświadczenia w pracy w stale zmieniającym się środowisku.

A co my możemy zaoferować Tobie?

  • Atrakcyjnego wynagrodzenia podstawowego oraz premii;
  • Bogatego pakietu benefitów (system kafeteryjny m.in. prywatna opieka medyczna, Multisport i wiele innych);
  • Twoja praca będzie mieć realny wpływ na biznes;
  • Gwarantujemy umowę o pracę;
  • Będziesz mieć dostęp do inicjatyw rozwojowych: nauka języka angielskiego, szkolenia, platforma e-learningowa;
  • Oferujemy przyjazne środowisko pracy i partnerskie relacje;
  • Mamy nowoczesne biuro w centrum Poznania!

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy.

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz
ID: 665154001

Darmowa aplikacja na Twój telefon