Administrator Nieruchomości
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Zakres obowiązków:
Bieżący nadzór nad nieruchomościami przydzielonymi do administrowania;
Prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej;
Zasiedlanie lokali mieszkalnych i użytkowych z zasobu Miasta Łódź;
Przygotowywanie dokumentacji potrzebnej do zawarcia umów najmu;
Udział w wizjach lokalnych, przygotowanie materiałów i kompletnej dokumentacji dla firm ubezpieczeniowych;
Współpraca z firmami obsługującymi nieruchomości;
Kontrola wykorzystania administrowanych nieruchomości i zgłaszanie w trybie natychmiastowym ujawnionych nieprawidłowości;
Współdziałanie z pracownikami innych komórek organizacyjnych w zakresie prowadzonych spraw;
Wprowadzenie c-KOB.
Wymagania:
Co najmniej wykształcenie średnie (preferowane techniczne);
Pożądane doświadczenie zawodowe oraz wiedza w zakresie obsługi administracyjnej i eksploatacyjnej nieruchomości;
Dodatkowym atutem będzie posiadanie przez kandydata uprawnień zarządcy nieruchomościami;
Znajomość przepisów prawa dotyczących rynku nieruchomości;
Dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu biurowego MS Office;
Poszukujemy osób wyróżniających się wysoką kulturą osobistą, zaangażowanych w pracę, odpowiedzialnych i potrafiących samodzielnie organizować swoje obowiązki, systematycznych, komunikatywnych.
Znajomość pakietu MS Office
Informacje dodatkowe:
Zatrudnimy osobę z doświadczeniem gotową do samodzielnej pracy. Oferujemy pełnoetatowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Praca będzie wykonywana w siedzibie firmy i w terenie. Zachęcamy do aplikacji osoby z pasją do obsługi nieruchomości i gotowością do rozwijania umiejętności zawodowych.
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?