1. Strona główna
  2. Praca
  3. IT / telekomunikacja
  4. Tester
  5. Tester - Wielkopolskie
  6. Tester - Poznań
  7. Tester - Wilda
Dodane 13 kwietnia 2021

Ad Traffic Specialist

  • Wymiar pracy

    Pełny etat

  • Typ umowy

    Umowa o pracę

  • Poznań, Wielkopolskie

  • Rekrutacja online

  • Specjalne wymagania: Brak

Opis

Jesteśmy częścią globalnej Grupy Naspers, która działa na rynkach rozwijających się m.in. w obszarze e-commerce. Dzięki naszym platformom transakcyjnym, ogłoszeniowym, płatniczym miliony ludzi na całym świecie mogą wygodnie i bezpiecznie kupować, sprzedawać, płacić i ogłaszać się w Internecie. Staramy się stosować jak najlepsze rozwiązania, by sprostać wymaganiom cały czas rosnącej liczby użytkowników i kreować trendy rynkowe. Należą do nas również inne popularne marki takie jak OLX, Otomoto, PayU, czy Otodom.   

Poszukujemy energicznej i proaktywnej osoby o analitycznych zdolnościach, która pomoże nam w kompleksowym zarządzaniu internetowymi kampaniami reklamowymi oraz optymalizacją. Pracujemy w małych zwinnych zespołach nastawionych na działanie i osiągniecie celu. Jako Ad Traffic będziesz miał szansę współpracować z managerami różnych działów.

 

Co będzie należało do Twoich obowiązków? 

  • Bezpośrednia współpraca z Działem Sprzedaży i Opiekunem Klienta w obszarze zarządzania ruchem, w tym implementacją, testowaniem, wdrażaniem, realizacją i optymalizacją kampanii reklamowych dostarczonych przez klienta i sieci reklamowe. 
  • Współpraca przy planowaniu sprzedaży w celu zapewnienia wsparcia kampaniom reklamowym zarówno na etapie przedsprzedaży i posprzedaży. 
  • Zapewnienie wsparcia technicznego zespołom zajmującym się sprzedażą
  • Pełnienie funkcji łącznika z zespołem odpowiedzialnym za rozwiązania marketingowe w celu testowania i oceny nowych produktów reklamowych zanim zostaną udostępnione sprzedawcom. 
  • Kontrola jakości wszystkich przeprowadzonych kampanii. 
  • Zapewnienie sprawnej realizacji kampanii poprzez tworzenie i dystrybucję raportów z postępów prac. 
  • Optymalizacja procesu na podstawie przeprowadzonych kampanii w celu maksymalizacji zysku i wyniku reklamodawcy. 

 

Jakie są nasze oczekiwania?   

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z kampaniami reklamowymi w internecie
  • Bardzo dobra znajomość platform do wyświetlania reklam takich jak Google Admanager (preferowana znajomość), OpenX, Adform, Appnexus, IndexExchange itp. Bardzo dobra znajomość branży reklamy internetowej, technologii serwowania reklam, metryk do pomiaru skuteczności reklamy (CPM, CPC, CPA, Viewability) oraz strategii optymalizacji kampanii. 
  • Znajomość systemu CRM jak np. Salesforce
  • Doświadczenie w pracy ze znacznikami reklamowymi oraz bardzo dobrą znajomość rozwiązań do serwowania reklam oraz systemów zarządzania zamówieniami. 
  • Doświadczenie z kreacjami typu rich media, lokowaniem reklamy na urządzeniach mobilnych, wyświetlaniem kreacji, linkami tekstowymi, mechanizmem pixel tracking oraz przekierowaniami. Minimum podstawowa znajomość technologii do tworzenia stron internetowych wykorzystywanych przez kody reklamowe (HTML, JavaScript, itp.). Bardzo dobra znajomość programu MS Excel oraz dobra znajomość innych produktów z rodziny MS Office (Word i PowerPoint). 
  • Umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów oraz podejmowania decyzji. 
  • Umiejętność pracy nad wieloma zadaniami; nadawania priorytetów oraz zarządzania czasem; proaktywne podejście oraz szybkie przyswajanie wiedzy. 
  • Pozytywne nastawienie w kontakcie z klientami; elastyczność, cierpliwość oraz profesjonalne podejście. 
  • Zainteresowanie pracą w środowisku startupowym oraz okresowym pełnieniem różnych ról, jeśli sytuacja tego wymaga. 

 

Co my oferujemy?

  • Niekończące się wyzwania :)
  • Umowę o pracę i bogaty pakiet benefitów 
  • Dostęp do najnowszych technologii 
  • Możliwość rozwoju w ramach struktur firmy 
  • Świetny zespół i bardzo dobrą atmosferę w pracy 

  

Aplikuj teraz
ID: 658906725Zgłoś

Darmowa aplikacja na Twój telefon