Obserwuj

Od zaraz ! Asystentka BIURA / Recepcjonistka z j.angielskim - WARSZAWA

Warszawa, Mazowieckie, Mokotów Dodane o 11:23, 10 grudnia 2018, ID ogłoszenia: 469612821

Do naszego biura do Warszawy,

Szukamy miłej, operatywnej osoby:

 

 

Asystentka Biurowa / Recepcjonistka

 


Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.: 

 

·  Obsługa administracyjna biura

·  Dbanie o wizerunek i wygląd biura, nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem

·  Przyjmowanie i obsługa gości

·  Prowadzenie harmonogramu i koordynowanie spotkań oraz wizyt klientów

·  Organizacja podróży: rezerwacja biletów, taksówek, hoteli

·  Zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą oraz pocztą kurierską

·  Zarządzanie systemem kontroli dostępu w biurze.

·  Prowadzenie rejestru faktur i wydatków oraz przygotowywanie raportów

·  Zaopatrzenie w art. Biurowe, spożywcze, wodę, automaty vendingowe i inne

·  Współpraca z działami operacyjnymi

 

Od kandydatów oczekujemy:

·        Wykształcenia wyższego (mile widziane osoby z ostatnich lat studiów niestacjonarnych)

·        Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku – warunek konieczny

·        Inicjatywy i postawy proaktywnej – umiejętność dostrzegania nieprawidłowości i bieżącego reagowania

·        Samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej pośród wielu zadań

·        Łatwości w nawiązywaniu kontaktów

·        Otwartości na różnorodność

·        Skrupulatności i rzetelności  

·        Wysokiej kultury osobistej

·        Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach od 8-16 lub 9-17

·        Bardzo dobrej znajomości środowiska MS Office

 

Oferujemy: 

·        Długotrwałą współpracę w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem

·        Pracę w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku zróżnicowanym pod względem języka, kultury i doświadczenia.

Możliwość doskonalenia umiejętności na samodzielnym stanowisku
-pracę w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku -zróżnicowanym pod względem specyfiki usług, doświadczenia, kultury i języka
-możliwość rozwoju w branży facility management
-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 do 16.00 lub od 09.00 do 17.00
-prywatną opiekę medyczną

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z poniższym oświadczeniem:

„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 RODO, jeśli jest Pani/Pan zainteresowany udziałem w późniejszych procesach rekrutacyjnych prosimy o zawarcie dodatkowej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji”.

Wszystkie ogłoszenia tego użytkownika

Ogłoszenia użytkownika Rekrutacja

Samodzielna KSIĘGOWA, Kraków

Finanse / księgowość

23 lis

Pokaż pozostałe ogłoszenia tego użytkownika

O firmie

ATALIAN POLAND zatrudniająca 3 000 pracowników jest międzynarodowym koncernem i liderem w dziedzinie usług Facility Management od ponad 70 lat. Działamy w 29 krajach w Europie, Ameryce Północnej, Południowo-Wschodniej Azji oraz Afryce i obsługujemy 25 000 klientów. Nasza oferta obejmuje w pełni zintegrowane oraz wewnętrznie obsługiwane obszary. Koncentrujemy się na zarządzaniu obiektami i obsłudze recepcji, utrzymaniu czystości, żywieniu zbiorowym, serwisie technicznym, utrzymaniu terenów zielonych oraz ochronie.
... czytaj więcej