To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Pozostałe w Borowa.

Mercedes A-Klasse 20 140KM

1 300 zł
Opis
Opis
Oryginalna turbosprężarka KKK .

Numer z tabliczki:

530 - pokaż numer telefonu - 00
530 - pokaż numer telefonu - 00

Numer katalogowy zamienników;

A 640 - pokaż numer telefonu - 0
A 640 - pokaż numer telefonu - 0
A 640 - pokaż numer telefonu - 0
640 - pokaż numer telefonu - 0
640 - pokaż numer telefonu - 0
640 - pokaż numer telefonu - 0

Nowa TURBOSPRĘŻARKA PASUJĄCA DO POJAZDU:

Mercedes A-Klasse 200 CDI (W169) Silnik: OM 640 DE 20 LA Pojemność: 1991 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 01.2004

Mercedes B-Klasse 200 CDI (W245) Silnik: OM640DE20LA Pojemność: 1991 ccm Moc: 140 KM Rok produkcji: od 03.2005

WARUNKIEM SPRZEDAŻY JEST ZWROT USZKODZONEJ TURBINY.
MASZ DO WYBORU 3 OPCJE:
1 (wymiana)-Kurier dowozi nową turbinę, zabiera uszkodzoną. Opcja najszybsza oraz bez kaucji.
2 (kaucja)- Nie oddajesz od razu uszkodzonej turbiny. Odsyłasz ją na nasz adres po zamontowaniu nowej. Do ceny wówczas doliczana jest kaucja zwrotna .Po otrzymaniu starej turbiny zwrócimy ci całą kwotę kaucji.
3 (naprawa)-Kurier odbiera zepsutą turbosprężarkę, naprawiamy turbinę w ciągu 24 godzin i odsyłamy pod twój adres.

Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek?

Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek?
Rozebranie turbosprężarki

Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania.
Mycie wszystkich elementów

Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa.
Wymiana elementów

Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia.
Dynamiczne wyważanie

Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności.
Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii

Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.
  • Dodane o 07:16, 24 listopada 2020
  • Wyświetleń:156
  • ID ogłoszenia: 518043486