Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części samochodowe
  4. Dostawcze i Ciężarowe
  5. Dostawcze i Ciężarowe - Śląskie
  6. Dostawcze i Ciężarowe - Katowice
  7. Dostawcze i Ciężarowe - Bogucice
MAGLOWNICA Przekładnia Iveco Daily
MAGLOWNICA Przekładnia Iveco Daily
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rodzaj: Układ kierowniczy

  • Stan: Nowe

Opis

PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA / MAGLOWNICA PO PROFESJONALNEJ REGENERACJI DO Iveco Daily

Regenerację maglownicy przeprowadzamy za pomocą najnowocześniejszych maszyn dostępnych na rynku oraz używamy wysokiej jakości komponentów. Zapewnia to długotrwałe i bezawaryjne działanie przekładni kierowniczej.

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 8:00 – 16:00

OBJAWY USZKODZENIA MAGLOWNICY TO PRZEDE WSZYSTKIM:

Wyciek płynu hydraulicznego
Stukanie słyszalne w obrębie maglownicy lub kierownicy
Luzy wyczuwalne na kierownicy
Blokowanie kierownicy w określonych położeniach
Problemy ze wspomaganiem kierownicy

PROCES REGENERACJI PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ:

DEMONTAŻ MAGLOWNICY NA CZĘŚCI PIERWSZE - Demontaż maglownicy jest procesem pozwalającym na dokładną analizę zużytych części stałych, ocenę przydatności korpusy, listwy i wałka. Ruchome części przekładni takie jak tuleje prowadzące, uszczelnienia, oringi, ślizg listwy, uszczelniacze dystrybutora są wymieniane na nowe. Części stałe jak listwa zębata, korpus, wałek dystrybutora są czyszczone i naprawiane.

KORPUS DO PIASKOWANIA - Umyty korpus maglownicy jest poddany piaskowaniu materiałem ściernym w strumieniu sprężonego powietrza, który dociera w ciężko dostępne miejsca czyszcząc je do gołego materiału. Korpus maglownicy poddany procesowi piaskowania wygląda jak nowy.

MYCIE CZĘŚCI STAŁYCH MAGLOWNICY - Woda jest podgrzewana w wytwornicy pary do 180 stopni Celsjusza, gorąca, sucha para emulguje tłuszcz, rozpuszcza brud i inne zanieczyszczenia. Technologia ta pozwala wyeliminować konieczność stosowania środków chemicznych, jest bezpieczna dla operatora, nie pozostawia resztek preparatów na czyszczonej powierzchni. Ciepło i para działa jak katalizator ograniczając ilość chemii w procesie czyszczenia co jest bezpieczne dla środowiska.

MYJNIA ULTRADŹWIĘKOWA - Drugim procesem mycia jest myjka ultradźwiękowa, gdzie z trudno dostępnych zakamarów są usuwane wszelkie naloty i drobinki pyłków. Myjki ultradźwiękowe wytwarzają fale wysokiego ciśnienia które ponadto odznaczają się bardzo dużą częstotliwością. Dzięki temu można umyć naprawdę niewielkie i trudno dostępne miejsca. Myjka dźwiękowa może mieć nawet dziesięć tysięcy drgań w czasie jednej minuty, to ogromna liczba jaka decyduje o efektywności jej działania.

SZLIFOWANIE LISTWY (JEŚLI JEST KONIECZNE) - Szlifowanie listwy polega na zdjęciu z niej wszystkich uszkodzeń typu korozja, wżery oraz zarysowania. Dokładna praca naszego specjalisty gwarantuje długą pracę listwy zębatej, po której ślizgają się uszczelniacze i tuleje prowadzące. Jest to proces długi i kosztowny dlatego jeśli jest konieczny w przypadku Twojej maglownicy wymaga dopłaty a bez niego cała praca nie ma sensu. Jeśli listwa maglownicy nie nosi żadnych uszkodzeń, nie zwiększamy kosztów regeneracji i omijamy ten proces.

POMIAR LISTWY - Pomiar listwy zębatej jest konieczny do doboru uszczelnień i prowadzenia listwy gdzie tolerancja błędu jest bardzo mała. Następnym etapem jest zabezpieczenie antykorozyjne powłoką galwaniczną, która jest zarazem utwardzeniem powierzchni i wygładzeniem mikronierówności, po których pracuje uszczelniacz w wysokiej temperaturze.

DOBÓR TULEJEK I USZCZELNIACZY - Wysoko wykwalifikowani specjaliści zrobią każdą tuleję, prowadzenie listwy zębatej, nowy gwint i inne części potrzebne do regeneracji maglownicy. Pozwala to na szybką regenerację co jest dla nas jednym z priorytetów. Doświadczenie i doskonałe materiały, które doskonalimy od ponad 10-ciu lat gwarantują długą pracę układu kierowniczego na przestrzeni 200-300 tys. km. Pod warunkiem szczelności osłon gumowych maglownicy, tzw. manszet. Uszczelniacze dobierane są pod względem rozmiaru jak również zgodności z pierwszym montażem.

TESTOWANIE MAGLOWNICY - Przekładnia kierownicza sprawdzana jest na stole diagnostycznym niemieckiej firmy Krones AG. Test wykonywany jest pod obciążeniem 150 bar(w aucie mamy ok 110 bar), na oleju zimnym i gorącym, aby zasymulować pracę układu hydraulicznego w różnych warunkach. Tylko takie urządzenie symuluje prawdziwe obciążenia i warunki pracy jakie występują w ekstremalnych momentach pracy układu kierowniczego. Zegary diagnostyczne i odpowiedni schemat testu pozwala zmierzyć ciśnienie przy każdym położeniu listwy i luzy przy każdej sile uderzenia koła. Brak luzów, równe wspomaganie w każdą stronę pracy tłoka gwarantuje bezawaryjną pracę każdej maglownicy.

Profesjonalnie przeprowadzona regeneracja przekładni kierowniczej/maglownicy to pewność wieloletniego użytkowania w przeciwieństwie do zakupu tanich zamienników lub części używanych niewiadomego pochodzenia.

Dołącz do grona zadowolonych klientów. Zaufało nam już tysiące osób.

Jeżeli nadal masz jakieś wątpliwości zapoznaj się z naszą całą ofertą. W razie pytań nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji.

* cena obowiązuje przy zwrocie starej maglownicy, w przypadku braku towaru na magazynie możemy zregenerować Twoją maglownice.
** koszt regeneracji może wzrosnąć o 150 złotych w przypadku wymaganego szlifu i galwanizacji listwy
ID: 653181419

Skontaktuj się

Przemysław

Na OLX od styczeń 2016

Ostatnio online w dniu 22 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 22 kwietnia 2024

MAGLOWNICA Przekładnia Iveco Daily

829 zł

Centrum Regeneracji Motoryzacyjnych

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon