To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Obsługa klienta / call center w Poznań.

Lider zespołu Obsługi Klienta OTODOM

Cześć! 

 

Robimy małe przemeblowanie w Otodom. Dużo się u nas dzieje: rynek się zmienia, budujemy nową europejską rodzinę, szukamy nowych rozwiązań dla klientów... podsumowując: zmiany, zmiany. To też czas, aby również nasz Customer Service wzmocnić w kontekście zbliżających się wyzwań. 

 

Szukamy kogoś, kto jest gotowy na nowe wyzwanie i chce podjąć się nowej roli Customer Service Lead w Otodom

 

Pewnie zapytasz: A co ja tam będę robić? 

  • Będziesz dbać o jakość obsługi naszych klientów, tak aby nasi klienci dostawali zawsze najlepsze wsparcie - to też oznacza bieżące wsparcie zespołu w rozwijaniu się i szukaniu najlepszych rozwiązań dla klientów. 
  • Będziesz zarządzać grafikiem pracy zespołu, tak abyśmy byli zawsze dostępni dla naszych klientów.
  • Będziesz współpracować z innymi zespołami Otodom i zespołem produktu w sytuacjach codziennych i kryzysowych, a w przypadku tych ostatnich zadbasz o dobrą organizację pracy i komunikację do zespołu Otodom.
  • Będziesz odpowiadać za zawartość i jakość informacji dostępnych dla klientów i zespołu w naszym Centrum Pomocy oraz Bazie Wiedzy.
  • Będziesz wdrażać nowe osoby w CS i nie tylko oraz dbać o to, aby nasz zespół pozostał tak samo zgranym zespołem.
  • Będziesz odpowiedzialna/-y za nowe projekty, dzięki którym m.in. osoby spoza Customer Service poznają naszą pracę.

 

Zadania zadaniami.. A co muszę umieć? Jakie umiejętności będą mi potrzebne?

  • Możesz się już pochwalić min. 1 rokiem w zarządzaniu zespołem lub pracą zespołu w projekcie? Super, to na pewno się przyda. 
  • Jak każdy CS mamy swój główny cel: oferować naszym klientom najlepsze wsparcie. Potrafisz szukać nowych rozwiązań, które pozwolą zrealizować ten cel? Umiesz ocenić konsekwencje podejmowanych decyzji? Brawo Ty!
  • Sprawdź, czy w Twoim DNA jest empatia i dociekliwość… bez tego trudno być drogowskazem dla całego zespołu i oferować klientom rozwiązania szyte na “ich” miarę. 
  • Niezwykle pomocne będzie, jeśli na każde “nie-da-się” potrafisz wyczarować z kapelusza co najmniej 2 rozwiązania i przekonać innych, że warto się nad nimi pochylić.
  • Gdy np. nagle przestanie działać nasz formularz kontaktowy, będziesz potrzebować opanowania i zdolności porządkowania sytuacji.  
  • W Otodom lubimy ze sobą gadać… rozmowa to najlepsze lekarstwo na wszystko. Przyda się więc komunikatywność i zdolność budowania “mostów” zamiast… silosów ;) 
  • No i przyda się znajomość języka angielskiego… w piśmie i w mowie. W końcu jesteśmy międzynarodową rodziną. 

 

To jak? Wiesz już co Cię czeka? Myślisz, że dasz radę? 

Sprawdźmy to, zapraszamy do Otodom :) 

 

 

  • Dodane o 14:04, 7 czerwca 2020
  • Wyświetleń:3705
  • ID ogłoszenia: 603834584

Ogłoszenia użytkownika OLX