To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Administracja biurowa w Wrocław.

Koordynator Inkubatora Przedsiębiorczości we Wrocławiu

Wrocław, Dolnośląskie, Śródmieście Dodane o 12:38, 24 kwietnia 2019, ID ogłoszenia: 523780973

W związku z niezwykle dynamicznym rozwojem oraz otwieraniem nowych oddziałów, największy Inkubator Przedsiębiorczość w Polsce FRP „Twój StartUp” poszukuje osób na stanowisko Koordynator Inkubatora Przedsiębiorczości we Wrocławiu

Jeżeli szukasz rzetelnej i sprawdzonej firmy, w której możesz nie tylko wykorzystywać swoje umiejętności, ale także je rozwijać i zdobywać nowe kompetencje?
Chcesz współtworzyć dynamicznie rozwijającą się strukturę organizacyjną, a jednocześnie być częścią młodego i kreatywnego zespołu?
Jeśli na oba pytania odpowiedziałeś twierdząco, zachęcamy do aplikowania na stanowisko: Koordynator Inkubatora we Wrocławiu

Jakie będą Twoje obowiązki?
- pozyskiwanie Klientów dla Fundacji (m.in. studenci, bezrobotni, lektorzy),
- obsługa bieżąca pozyskanych Klientów (doradztwo, administracja, pomoc księgowa, pomoc prawna),
- koordynowanie działań promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży (prezentacje na uczelniach, organizacja eventów, prowadzenie strony www, fanpage FB, itp.),
- pozyskiwanie partnerów, patronów Fundacji i utrzymywanie dobrych relacji z nimi

Wymagania:
- zanjomość języka angielskiego B2/C1
-chęć nauki i pozytywne nastawienie do pracy,
-zainteresowanie tematyką przedsiębiorczości,
-chęć podejmowania nowych wyzwań,
-komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów,
-podstawowa wiedza z zakresu finansów i zarządzania,
-dobra znajomość internetu i sposobów jego wykorzystania,
-umiejętność samodzielnego planowania działań sprzedażowych i ich wdrażanie,
-wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
-dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, PowerPoint),
-mile widziana aktywność w samorządności studenckiej,
-mile widziana znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:
-wynagrodzenie podstawowe netto 2800 zł na podstawie umowy cywilnoprawnej plus motywacyjny model wynagrodzenia PROWIZYJNEGO uzależniony od pozyskanych Klientów i kontrahentów Fundacji.
-rozwój umiejętności i zdobycie dodatkowych kwalifikacji,
-współtworzenie struktury organizacyjnej firmy,
-duże możliwości rozwoju kariery,
-pracę przy wielu ciekawych projektach,
-stałe wsparcie merytoryczne z zakresu administracji, finansów, podatków, prawa i zarządzania,
-stałe wsparcie w sprzedaży usług,
-możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w zakresie doradztwa biznesowego,
-możliwość poznania wielu ciekawych ludzi ze sfery biznesowej,
-możliwość pracy zdalnej w elastycznym wymiarze godzin,
-praca w młodym, dynamicznym zespole,
Spełniasz stawiane wymagania? Nie zwlekaj, wyślij nam swoje CV przez formularz!
Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!
Osoby zainteresowane rekrutacją prosimy o dołączenie w treści wiadomości klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych osobowych z dnia 29.08.1997, dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)”.

Wyświetleń:812
Wszystkie ogłoszenia tego użytkownika

Ogłoszenia użytkownika Michał

Pokaż pozostałe ogłoszenia tego użytkownika