To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Administracja biurowa w Śląskiem.

Kancelaria Notarialna GLIWICE - pracownik sekretariatu

Opis
<p>Kancelaria Notarialna w Gliwicach poszukuje osoby chętnej do odbycia podjęcia pracy<strong> </strong>na stanowisku pracownika seketariatu. <strong> Praca w nowoczesnej Kancelarii w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku - umowa zlecenie.</strong></p><p></p><p>W ramach pracy Kancelaria oferuje szkolenie przygotowujące do objęcia stanowiska <strong>SEKRETARKI NOTARIALNEJ. </strong>Szkolenie obejmuje zakres:</p><p>- prowadzenie repertoriów wszystkich czynności notarialnych;</p><p>- pisanie z wykorzystaniem komputera dokumentów sporządzanych w kancelarii notarialnej;</p><p>- sporządzanie i wydawanie wypisów aktów notarialnych;</p><p>- wykonywanie czynności związanych z poświadczeniami;</p><p>- udzielanie interesantom podstawowych informacji dotyczących trybu czynności notarialnych, orientacyjnych kosztów, niezbędnych dokumentów potrzebnych do dokonania czynności notarialnych;</p><p>- prowadzenie korespondencji;</p><p>- opracowywanie sprawozdań statystycznych;</p><p>- prowadzenie sekretariatu</p><p></p><p><strong> Wymagamy minimum wykształcenia średniego z maturą.</strong></p><p></p><p>Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV za pośrednictwem portalu OLX.</p>
  • Dodane o 14:57, 6 sierpnia 2019
  • Wyświetleń:118
  • ID ogłoszenia: 516927205

Ogłoszenia użytkownika Dawid