Obserwuj

Doradca klienta indywidualnego

Świdnik, świdnicki, Lubelskie Dodane o 13:52, 16 listopada 2018, ID ogłoszenia: 493507209
Oddział w 1 w Świdniku

Jeżeli:
- jesteś osobą nastawioną na realizację celów
- lubisz mierzyć się z wyzwaniami, łatwo nawiązujesz kontakty i jesteś przedsiębiorczy/a
- myślisz o stabilnym pracodawcy
- charakteryzuje Cię inicjatywa w budowaniu relacji i rozumiesz potrzeby klienta
- masz już pierwsze doświadczenia w pracy z klientem lub w obszarze bankowości
- posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe
 
Czekamy właśnie na Ciebie!
 
Dołączając do nas otrzymasz:
- umowę o pracę
- stałe wynagrodzenie oraz premię
- atrakcyjny pakiet benefitów w tym kartę Multisport
- prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- szkolenia przygotowujące do realizacji zadań
- opiekuna, który sprawnie i skutecznie przeprowadzi Cię przez proces adaptacji
- możliwość rozwoju zawodowego i szansę na awans w ramach struktury Banku
 
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami Banku
- kompleksową obsługę klientów
- aktywną sprzedaż produktów oraz usług bankowych i ubezpieczeniowych
- realizację transakcji gotówkowych i bezgotówkowych
Aplikuj do nas lub poleć nas swoim znajomym.
Wszystkie ogłoszenia tego użytkownika

Ogłoszenia użytkownika PKO Bank Polski SA

Doradca klienta indywidualnego

Obsługa klienta / call center

6 lis

Doradca klienta indywidualnego

Obsługa klienta / call center

6 lis

Doradca klienta indywidualnego

Obsługa klienta / call center

13 lis

Doradca klienta indywidualnego

Obsługa klienta / call center

30 paź

Doradca klienta indywidualnego

Obsługa klienta / call center

6 lis

Pokaż pozostałe ogłoszenia tego użytkownika

O firmie

Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych znajdziesz na stronie karierapraca.olx.pl

Aplikując wyrażasz zgodę na :

- przetwarzanie danych osobowych przez PKO Bank Polski S.A. zawartych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko na które, niniejszym aplikujesz

- przetwarzanie danych osobowych przez PKO Bank Polski S.A. i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego S.A. do potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji.

W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania wszystkich lub wybranych z powyższych zgód. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) informujemy, że:
1.Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, zwana dalej „PKO Bankiem Polskim SA” lub „Bankiem”.
2.Inspektor Ochrony Danych
Powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, adres e-mail: iod(at)pkobp.pl. Szczegółowe dane są dostępne w oddziałach Banku oraz na stronie internetowej PKO Banku Polskiego SA;
3.Cel przetwarzania danych i podstawy prawne
Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie zgody.
4.Udostępnienie danych osobowych
Pani /Pana dane mogą nie będą udostępniane.
5.Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat.
6.Przysługujące prawa
W związku z przetwarzaniem przez PKO Bank Polski SA Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:
1.prawo dostępu do danych osobowych,
2.prawo do sprostowania danych osobowych,
3.prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
5.prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
6.prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania,
7.prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Bank będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
8.prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
9.Wymóg podania danych
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.
10.Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie
Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.
... czytaj więcej