To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Administracja biurowa w Olsztyn.

Asystentka Zarządu

Olsztyn, Warmińsko-mazurskie Dodane o 21:42, 16 grudnia 2018, ID ogłoszenia: 499893262

Spółka zajmująca się doradztwem finansowym i inwestycyjnym poszukuje osoby na stanowisko Asystentki/Sekretarki Biura Zarządu.

Miejsce pracy: Olsztyn

Wybrane obowiązki:

- Prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej do Spółki,
- Koordynowanie obiegu dokumentów i ich archiwizację,
- Przygotowanie i prowadzenie korespondencji dla Członków Zarządu,
- Przygotowanie raportów i prezentacji,
- Aktualizacja informacji w systemach,
- Koordynacja przepływu informacji i korespondencji biurowej,
- Rozliczanie kosztów biura/delegacji,
- Prowadzenie dokumentacji wewnętrznej: protokołowanie, przygotowanie materiałów informacyjnych, prezentacji i podsumowań,
- Dbałość o czystość i wygląd biura zgodnie z przyjętymi standardami,
- Kontakt z doradcami terenowymi,
- Codzienna pomoc w pracy biura.

Oczekujemy od Ciebie:

- Wykształcenia wyższego,
- Bardzo dobrej znajomości komputera,
- Bardzo dobrej organizacji pracy,
- Umiejętności radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- Dynamiczności i skuteczności w działaniu,
- Zdolności komunikacji i współpracy,
- Prawo jazdy kat. B.

Pracując z nami możesz liczyć na:

- Przyjazną atmosferę i rozwój zawodowy,
- Bardzo dobre warunki zatrudnienia.

Wyślij CV ze zdjęciem przy użyciu formularz po prawej stronie

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Wyświetleń:1986

Ogłoszenia użytkownika Aneta

Brak zdjęcia

Specjalista ds. Kadr i Płac

Administracja biurowa

2 sty

Brak zdjęcia

Młodsza Księgowa/ Młodszy Księgowy

Finanse / księgowość

26 gru