To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Administracja biurowa w Kraków.

Asystent/Asystentka Zarządu

Kraków, Małopolskie, Stare Miasto Dodane o 13:25, 16 kwietnia 2019, ID ogłoszenia: 525248429

FUNDUSZ HIPOTECZNY YANOK

Specjalistyczna polska firma z obszaru finansów oferująca atrakcyjne pożyczki hipoteczne dla firm oraz oferująca Weksle Inwestycyjne Nieruchomościowe dla inwestorów indywidualnych.

Fundusz należy do Grupy KRN Media, która ma ponad 25 letnią tradycję funkcjonowania na rynku nieruchomości, obsługi rynku nieruchomości oraz inwestycji powiązanych z nieruchomościami.

W związku z awansem dotychczasowej Asystentki, zatrudnimy na stanowisko:

 

ASYSTENTKA/ASYSTENT ZARZĄDU

 

Miejsce pracy: Kraków

Region: małopolskie

Opis stanowiska:

  • Obsługa sekretariatu;
  • Obsługa połączeń przychodzących;
  • Prowadzenie organizacyjne oraz administracyjne biura;
  • Odpowiedzialność za obieg dokumentów, zarządzanie korespondencją oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji;
  • Kontakt z instytucjami, kontrahentami i Klientami firmy; 
  • Prowadzenie bieżących spraw oraz kalendarza spotkań;
  • Koordynacja spotkań zewnętrznych i wewnętrznych;
  • Sporządzanie raportów, zestawień, dokumentów na potrzeby Zarządu;
  • Współpraca z innymi działami firmy;
  • Umawianie spotkań Zarządu.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie prawnicze lub ekonomiczne);
  • Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne;
  • Zaangażowanie i inicjatywa w działaniu;
  • Dobra znajomość MS Office;
  • Łatwość przygotowywania dokumentów oficjalnych;
  • Poczucie humoru i przyjazny charakter;
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Czynne prawo jazdy;

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin;
  • Szkolenia i wsparcie przełożonych;
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia ze stałą pensją oraz premiami;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Perspektywy dalszego rozwoju zawodowego oraz awansu;

 

 

Kandydatów, którzy chcą dołączyć do zgranego zespołu i razem z nami pracować w miłej i przyjaznej atmosferze w naszym biurze na Dolnych Młynów 10, prosimy o przesłanie swojego CV wraz ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres rekrutacja(at)yanokhipoteczny.pl z dopiskiem „praca asystent/asystentka zarządu”.

Więcej o naszej działalności można przeczytać na firmowej witrynie www.yanokhipoteczny.pl

Informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając CV do Funduszu Hipotecznego Yanok, Kandydat zgadza się na przetwarzanie przez Fundusz danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

 

Jeżeli Kandydat wyraża zgodę na zachowanie CV w celu wykorzystania w przyszłych rekrutacjach, prosimy o wpisanie w CV: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Fundusz Hipoteczny Yanok sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w moim CV dla celów przyszłych rekrutacji”. 

Wgląd, edytowanie oraz usuwanie danych osobowych w bazie przeprowadzane jest zgodnie z Polityką Prywatności  https://www.yanokhipoteczny.pl/polityka-prywatnosci/

Wyświetleń:595