Agregat prądotwórczy Diesel Trójfazowy 15kVA/AVR
12 350 zł
Opis
Model agregatu: Proton 120 - pokaż numer telefonu - 0V trójfazowy
Dodatkowe cechy
Praca ciągła - 24 godziny (silnik chłodzony cieczą)
Świece żarowe
Silnik typu V - Diesel
Niskie spalanie 2.5l/godz.
Pełna stabilizacja napięcia dzięki AVR
Agregat jest przystosowany do współpracy w systemie SZR (ang. ATS) - samoczynnego zapłonu rezerwy (Opcja dodatkowa)
Elektryczny zapłon z kluczyka
Zabezpieczenie przeciw przeciążeniowe
Komputer z cyfrowym panelem stale monitorujący czas pracy
agregatu, częstotliwość (Hz), wytworzone napięcie
pobierany prąd wyrażony w kilowatach oraz amperach
Komputer SmartGen® badający pracę agregatu w czasie rzeczywistym.
Duży markowy akumulator 45Ah
Obudowa
Wymiary: 110 x 72 x 90 cm
Mocna stalowa konstrukcja
Zbiornik paliwa o pojemności 25L
Obrotowe koła transportowe 360°
Niezawodny silnik
Silnik 2V80, jest dwucylindrową jednostką napędzaną olejem napędowym. Nowoczesne ale zarazem proste wykonanie pozwala na osiągnięcie bardzo niskiego poziomu spalania na godzinę - 2.5l / 90% mocy. Bloki silnika zostały wyposażone dodatkowo w świece żarowe. Do dłuższych, bardziej wymagających prac – silnik został wyposażony w chłodnicę która pozwala na utrzymanie temperatury silnika w odpowiednich zakresach i przedłużyć jego pracę z cyklu 8 godzinnego do cyklu 24 godzinnego.
Każdy agregat opuszczający naszą firmę przechodzi serię gruntownych testów które mają zagwarantować zarówno Państwu jak i nam że agregat spełni wyznaczone mu zadania. Silnik posiada certyfikację CE (Europa) oraz EPA (Ameryka Północna).
Otwierana górna klapa
Możliwość przedłużenia rury wydechowej
Waga całkowita - 262kg
Producent - Proton Polska®
Dane techniczne silnika
Silnik wysokoprężny, 4-suwowy, V-Twin
Napędzany olejem napędowym (DIESEL)
Moc maksymalna silnika - 25 KM
Chłodzony cieczą
Przystosowany do SZR (Samoczynnego zapłonu rezerwy)
Wtrysk bezpośredni (pompo wtryskiwacz)
Papierowy filtr powietrza
Filtr paliwa umieszczony pod zbiornikiem
Filtr powietrza - papierowo-gąbkowy
Filtr oleju; metalowy, wielorazowy
Rozrząd zaworowy napędzany kołem zębatym
Silnik z pompą olejową (wymuszone smarowanie)
Spalanie na poziomie 2.5 l/h (przy 90% mocy maksymalnej)
Mocny rozrusznik elektryczny
Czujnik poziomu oraz ciśnienia oleju
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Pojemność miski olejowej 2.5L
Zawór elektromagnetyczny sterowany pojedynczym elektromagnesem
Prądnica najwyższej jakości
Moc maksymalna - 12 kW (15 kVA)
Moc znamionowa - 10 kW (12,5 kVA)
Miedziane uzwojenia
Waga prądnicy 68kg
Napięcie wyjściowe trójfazowe 400V/230V
Zabezpieczenie C25 - 400V
Dwubiegunowa, samowzbudna
Częstotliwość napięcia 50Hz
Wymiary
Średnica kół Ø 10cm
Długość 93cm
Szerokość 66cm
Wysokość 71cm
Waga brutto 260kg
Waga netto 233kg
Dodatkowe cechy
Praca ciągła - 24 godziny (silnik chłodzony cieczą)
Świece żarowe
Silnik typu V - Diesel
Niskie spalanie 2.5l/godz.
Pełna stabilizacja napięcia dzięki AVR
Agregat jest przystosowany do współpracy w systemie SZR (ang. ATS) - samoczynnego zapłonu rezerwy (Opcja dodatkowa)
Elektryczny zapłon z kluczyka
Zabezpieczenie przeciw przeciążeniowe
Komputer z cyfrowym panelem stale monitorujący czas pracy
agregatu, częstotliwość (Hz), wytworzone napięcie
pobierany prąd wyrażony w kilowatach oraz amperach
Komputer SmartGen® badający pracę agregatu w czasie rzeczywistym.
Duży markowy akumulator 45Ah
Obudowa
Wymiary: 110 x 72 x 90 cm
Mocna stalowa konstrukcja
Zbiornik paliwa o pojemności 25L
Obrotowe koła transportowe 360°
Niezawodny silnik
Silnik 2V80, jest dwucylindrową jednostką napędzaną olejem napędowym. Nowoczesne ale zarazem proste wykonanie pozwala na osiągnięcie bardzo niskiego poziomu spalania na godzinę - 2.5l / 90% mocy. Bloki silnika zostały wyposażone dodatkowo w świece żarowe. Do dłuższych, bardziej wymagających prac – silnik został wyposażony w chłodnicę która pozwala na utrzymanie temperatury silnika w odpowiednich zakresach i przedłużyć jego pracę z cyklu 8 godzinnego do cyklu 24 godzinnego.
Każdy agregat opuszczający naszą firmę przechodzi serię gruntownych testów które mają zagwarantować zarówno Państwu jak i nam że agregat spełni wyznaczone mu zadania. Silnik posiada certyfikację CE (Europa) oraz EPA (Ameryka Północna).
Otwierana górna klapa
Możliwość przedłużenia rury wydechowej
Waga całkowita - 262kg
Producent - Proton Polska®
Dane techniczne silnika
Silnik wysokoprężny, 4-suwowy, V-Twin
Napędzany olejem napędowym (DIESEL)
Moc maksymalna silnika - 25 KM
Chłodzony cieczą
Przystosowany do SZR (Samoczynnego zapłonu rezerwy)
Wtrysk bezpośredni (pompo wtryskiwacz)
Papierowy filtr powietrza
Filtr paliwa umieszczony pod zbiornikiem
Filtr powietrza - papierowo-gąbkowy
Filtr oleju; metalowy, wielorazowy
Rozrząd zaworowy napędzany kołem zębatym
Silnik z pompą olejową (wymuszone smarowanie)
Spalanie na poziomie 2.5 l/h (przy 90% mocy maksymalnej)
Mocny rozrusznik elektryczny
Czujnik poziomu oraz ciśnienia oleju
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
Pojemność miski olejowej 2.5L
Zawór elektromagnetyczny sterowany pojedynczym elektromagnesem
Prądnica najwyższej jakości
Moc maksymalna - 12 kW (15 kVA)
Moc znamionowa - 10 kW (12,5 kVA)
Miedziane uzwojenia
Waga prądnicy 68kg
Napięcie wyjściowe trójfazowe 400V/230V
Zabezpieczenie C25 - 400V
Dwubiegunowa, samowzbudna
Częstotliwość napięcia 50Hz
Wymiary
Średnica kół Ø 10cm
Długość 93cm
Szerokość 66cm
Wysokość 71cm
Waga brutto 260kg
Waga netto 233kg