Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Sprzedaż TYLKO WYSYŁKOWA przez bezpieczne przesyłki OLX
Sprzedajemy tylko NOWE przedmioty które zawierają już swoje MAKSYMALNE RABATY cena nie podlega negocjacji
NIE MA możliwości ODBIORU OSOBISTEGO
Potrzebujesz kilka przedmiotów z naszych ogłoszeń? NAPISZ!
skompletujemy je i wyślemy w jednej przesyłce
lub dokonaj zakupu kilku przedmiotów na naszej stronie
www.taniepodreczniki.com.pl
Strony: 352, Format: 21x29,7 cmPodręcznik do nauki języka niemieckiego w zawodzie technik hotelarstwa. Uczy słownictwa charakterystycznego dla branży turystyczno-hotelarskiej. Kładzie nacisk na zwroty i wyrażenia przydatne w pracy hotelarza. Zawiera wzory pism oficjalnych i nieoficjalnych. Przybliża zasady skutecznej komunikacji ustnej i pisemnej. Przedstawia podstawowe zagadnienia gramatyczne w sposób ułatwiający przyswojenie zasad i ich poprawne stosowanie. Prezentuje różne sytuacje, w których może się znaleźć pracownik branży hotelarskiej. Uzupełnia wiedzę teoretyczną związaną z funkcjonowaniem hoteli i obsługą gości.
autor: Beata Krzysztofik
rok wydania: Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa
wydawnictwo: WSiP
9788302146978
Sprzedajemy tylko NOWE przedmioty które zawierają już swoje MAKSYMALNE RABATY cena nie podlega negocjacji
NIE MA możliwości ODBIORU OSOBISTEGO
Potrzebujesz kilka przedmiotów z naszych ogłoszeń? NAPISZ!
skompletujemy je i wyślemy w jednej przesyłce
lub dokonaj zakupu kilku przedmiotów na naszej stronie
www.taniepodreczniki.com.pl
Strony: 352, Format: 21x29,7 cmPodręcznik do nauki języka niemieckiego w zawodzie technik hotelarstwa. Uczy słownictwa charakterystycznego dla branży turystyczno-hotelarskiej. Kładzie nacisk na zwroty i wyrażenia przydatne w pracy hotelarza. Zawiera wzory pism oficjalnych i nieoficjalnych. Przybliża zasady skutecznej komunikacji ustnej i pisemnej. Przedstawia podstawowe zagadnienia gramatyczne w sposób ułatwiający przyswojenie zasad i ich poprawne stosowanie. Prezentuje różne sytuacje, w których może się znaleźć pracownik branży hotelarskiej. Uzupełnia wiedzę teoretyczną związaną z funkcjonowaniem hoteli i obsługą gości.
autor: Beata Krzysztofik
rok wydania: Rok wydania: 2014, oprawa: broszurowa
wydawnictwo: WSiP
9788302146978
ID: 977569669
Dodane 31 października 2025
Wobei can ich helfen? - j.niem hotelarstwo w.2014 WSiP Beata
Tylko przedmiot
68,71 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły
