Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Volkswagen Touareg Touareg 4.2 V8 MPI |LPG | Blokada Tyl. Mostu | Android Auto | Opony AT
Volkswagen Touareg Touareg 4.2 V8 MPI |LPG | Blokada Tyl. Mostu | Android Auto | Opony AT
Volkswagen Touareg Touareg 4.2 V8 MPI |LPG | Blokada Tyl. Mostu | Android Auto | Opony AT
Volkswagen Touareg Touareg 4.2 V8 MPI |LPG | Blokada Tyl. Mostu | Android Auto | Opony AT
Volkswagen Touareg Touareg 4.2 V8 MPI |LPG | Blokada Tyl. Mostu | Android Auto | Opony AT
Volkswagen Touareg Touareg 4.2 V8 MPI |LPG | Blokada Tyl. Mostu | Android Auto | Opony AT
Volkswagen Touareg Touareg 4.2 V8 MPI |LPG | Blokada Tyl. Mostu | Android Auto | Opony AT
Volkswagen Touareg Touareg 4.2 V8 MPI |LPG | Blokada Tyl. Mostu | Android Auto | Opony AT
PromujOdśwież

Prywatne

Numer VIN: WVGZZZ7LZ5D051140

Model: Touareg

Rok produkcji: 2005

Paliwo: LPG

Typ nadwozia: Kombi

Przebieg: 309 000 km

Kolor: Czarny

Poj. silnika: 4 172 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Skrzynia biegów: Automatyczna

Kraj pochodzenia: Polska

Moc silnika: 310 KM

Napęd: 4x4 (dołączany automatycznie)

Opis

Volkswagen Touareg 4.2 V8 MPI LPG – luksusowy offroader z duszą. Gotowy na wszystko, doinwestowany, bez kompromisów

Są auta z historią i są auta z misją/duszą. Ten Touareg to jedno i drugie.

Zbudowany, by łączyć komfort prezesa z niezrównanym potencjałem terenowym. To nie jest zwykły SUV – to luksusowy samochód turystyczny z pakietem offroadowym. Są auta, które kupuje się z rozsądku. I są takie, które kupuje się z serca. Ten Touareg 4.2 V8 MPI z LPG to unikatowy egzemplarz z napędem, który zawstydza niejedną G-klasę – wyposażony w blokadę tylnego mostu, reduktor, pneumatykę, skrzynię jak w Audi S8 i silnik MPI – najmniej problematyczny i najbardziej trwały z rodziny V8.

Sprzedaję prawdziwą perłę – Touareg 4.2 V8 z LPG.

Auto, które łączy komfort prezesa z dzielnością terenową rasowego off-roadera. Pneumatyczne zawieszenie, reduktor napędu, blokada centralna i co najważniejsze – blokada tylnego mostu. Ten egzemplarz ma wszystko, czego nie mają inne. I wszystko działa – bo zadbałem o to z sercem i konkretnym budżetem.

Auto, które kupiłem, a potem… zrobiłem na nowo.

Przejąłem ten egzemplarz za blisko 40.000 zł. Ale żeby był naprawdę bezkompromisowy, dołożyłem prawie 20 000 zł w częściach i usprawnieniach – i to nie kosmetyka, a konkretne rzeczy:

Co czyni ten egzemplarz wyjątkowym?
Silnik benzynowy V8 MPI – najtrwalszy z dostępnych w Touaregach. Bez bezpośredniego wtrysku, znany z niezawodności.Instalacja LPG – ekonomia bez rezygnacji z mocy.Pneumatyczne zawieszenie – świeżo po wymianie kompresora, działa perfekcyjnie.Blokada tylnego mostu + reduktor + blokada centralna – pełna gotowość terenowa. Bardzo duża rzadkość wśród Touaregów, wręcz biały kruk.Skrzynia biegów jak w Audi S8 – solidna, dynamiczna, po kapitalnym remoncie (wymiana tarcz, uszczelnień, regeneracja sprzęgła).Nowoczesne Android Auto + kamera 360° – funkcjonalność klasy premium.Nowy akumulator (600 zł) – gotowy na każdą zimę.Nowe opony AT (All Terrain) – 1850 zł – uniwersalność i przyczepność w każdych warunkach.Przebieg obecny auta: ok. 309 tys. km – silnik: tylko ok. 75 tys. km (pochodził z rozbitka z udokumentowanym przebiegiem 15 tys. km, miał ciśnienie oleju i sprężanie jak fabrycznie nowy).

Wszystko mam spisane – łącznie z kosztami.

Chcesz konkrety? Dostajesz konkrety

Lista wykonanych prac i modernizacji:

(pełne wyliczenie do wglądu – tu skrót najważniejszych)

Kompresor pneumatyki + silniczek blokady – 1700 złAndroid radio z kamerami + cło – 2500 złNaprawa parownika LPG i pompy – 1700 złZawieszenie tył + geometria – 1700 złDystanse (30 i 55 mm) – 944 złPrzepustnice + montaż – 1000 złNowe nadkola – 870 złOpony AT – 1850 złDiagnostyka, przeglądy, tuleje, czujniki, płyny, filtry – ponad 5000 złHak, zagłówki z monitorami, drobne elektryczne elementy – kilkaset złotych

Łączna wartość inwestycji po zakupie: prawie 20.000 zł

Co zyskujesz?

Auto gotowe do jazdy – nie musisz inwestować, tylko wsiadać i jechać.

Napęd jak w G klasie – mało które Touaregi mają blokadę tylnego mostu.

Komfort klasy premium – idealny na wyprawy, wyjazdy rodzinne, działkę czy po prostu codzienne jazdy z klasą.

LPG – przy tej pojemności to jedyne słuszne rozwiązanie.

Co warto jeszcze wiedzieć?

Auto ma pierwszy lakier z wyjątkiem drzwi i tylnej klapy (podmalowane dolne partie).

Nigdy nie jeżdżone w ciężkim terenie.

Keyless nie działa – nie przeszkadza w codziennym użytkowaniu (a niektórzy wręcz wolą brak tej funkcji).

Olej: 5W50 ELF / Valvoline, filtry: Knecht/Mann.

Auto ma normalne ślady użytkowania, ale prezentuje się naprawdę dobrze,

Dla kogo to auto?

Dla kogoś, kto:
szuka komfortu klasy wyższej i jednocześnie chce mieć auto gotowe na wyjazd w Bieszczady, Albanię czy Islandię,rozumie różnicę między okazyjnie „dopieszczonym” autem a profesjonalnie przygotowanym pojazdem,docenia moc i trwałość silnika MPI,szuka rzadkiego egzemplarza z blokadą tylnego mostu, czyli topowej wersji w tym modelu.chce SUV-a premium z realnymi możliwościami terenowymi.nie boi się 4.2 V8, bo zna różnicę między MPI a FSI.

To auto sprzedaje pasjonat, nie handlarz.

Możemy porozmawiać, mogę pokazać dokumentację, omówić każdy szczegół.

Ale jeśli szukasz „ładnego za 29 999 zł”, to nie ta półka.

Cena: 44 900 zł – do rozmowy przy aucie.

Dlaczego sprzedaję?

Ten Touareg 4.2 V8 MPI z LPG to egzemplarz, jakiego próżno szukać.

Zawieszenie pneumatyczne, pełen pakiet offroadowy z reduktorem i blokadą tylnego mostu, trwała skrzynia jak w Audi S8, a do tego niezawodny silnik MPI i instalacja LPG.

Zrobiłem projekt życia – doprowadziłem to auto do stanu, w którym sam z przyjemnością wsiadam. Teraz czas na kolejny projekt.

Samochód dla kogoś, kto wie, czego szuka – to okazja, a nie tylko samochód.
ID: 1001791656

Skontaktuj się

Krzysztof

Na OLX od maj 2013

Jest teraz online!

Przejdź do Otomotoopens in a new tab
Dodane 01 czerwca 2025

Volkswagen Touareg Touareg 4.2 V8 MPI |LPG | Blokada Tyl. Mostu | Android Auto | Opony AT

44 900 zł

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon