Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Toyota Carina II 2.0 Diesel - marzenie Polaków w PRL - żółte tablice
Toyota Carina II 2.0 Diesel - marzenie Polaków w PRL - żółte tablice
Toyota Carina II 2.0 Diesel - marzenie Polaków w PRL - żółte tablice
Toyota Carina II 2.0 Diesel - marzenie Polaków w PRL - żółte tablice
Toyota Carina II 2.0 Diesel - marzenie Polaków w PRL - żółte tablice
Toyota Carina II 2.0 Diesel - marzenie Polaków w PRL - żółte tablice
Toyota Carina II 2.0 Diesel - marzenie Polaków w PRL - żółte tablice
Toyota Carina II 2.0 Diesel - marzenie Polaków w PRL - żółte tablice
PromujOdśwież

Prywatne

Numer VIN: JT1ECT15000038066

Model: Carina

Rok produkcji: 1986

Paliwo: Diesel

Typ nadwozia: Sedan

Przebieg: 204 000 km

Kolor: Srebrny

Poj. silnika: 2 000 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Skrzynia biegów: Manualna

Napęd: Na przednie koła

Kierownica: po lewej

Opis

Auto dostępne kiedyś w Polsce jedynie za tzw dewizy, synonim prestiżu, niezawodności i oszczędności. Posiada prosty, długowieczny i bardzo oszczędny, wolnossący silnik Diesla (możliwe jest do osiągnięcia spalanie ok. 5 litrów na 100km).
Dziś Toyota Carina II 2.0 Diesel, sedan to prawdziwy unikat.

Ten egzemplarz znajdował się 30 lat w jednych rękach. Obecnie otrzymał żółte tablice, co daje przywilej wjeżdżania do zielonych stref, brak corocznych przeglądów i możliwość nieciągłości OC (obecnie ubezpieczenie jest wykupione).
Auto jest kompletne, bez przeróbek i udziwnień, ma stosunkowo niewielki, wiarygodny przebieg.

W ocenie fachowców podłoga była skutecznie zabezpieczona antykorozyjnie, nie ma w niej żadnych dziur, elementy nośne np. mocowania wahaczy (widoczne na jednym ze zdjęć) są w super kondycji, jak rzadko kiedy w starych, japońskich autach. Do zrobienia są progi.
Blacha wymaga w kilku miejscach napraw - m.in. tylne, prawe nadkole, są tu i ówdzie rdzawki, ale generalnie całość jest zdrowa. Auto nie miało prawdopodobnie żadnego poważnego uszkodzenia.

Do wymiany są przewody paliwowe, hamulcowe i wydech oraz ogólnie auto wymaga przejrzenia przez mechanika. Aby Carina mogła cieszyć oko należy ją polakierować w całości.
Wnętrze jest kompletne, tapicerka niezniszczona, generalnie przypomina bardziej 2-3-letnie, nie 40-letnie auto. Wszystkie podnośniki szyb, klamki, przełączniki itd. są na miejscu i działają.

Silnik zapala "od pierwszego" także po dłuższym postoju w zimie. Autem można jechać nawet w dalszą trasę także w upały, silnik nie przegrzewa się. Wspomaganie działa, auto nie ściąga, ani też nie ma niepokojących dźwięków. Oświetlenie działa w 100%, akumulator jest bardzo dobry.
Toyota ma zdemontowane listwy i jest częściowo przygotowana do dalszych prac, które po woli postępują i to będzie skutkować rośnięciem ceny. Teraz kolej na układ wydechowy.

17-ego lipca'25 przejechałem tą Toyotą 250km bez najmniejszego problemu. Prędkość podróżna wyniosła ok. 100km/h ale auto chętnie przyspiesza bardziej. (zdjęcie kokpitu).

Toyota ma już status pojazdu zabytkowego i mam nadzieję, że będzie wciąż niezawodną towarzyszką na lata dla kogoś, kto przywróci jej dawny blask. W ocenie fachowców i mojej ten egzemplarz jest z pewnością tego wart.
Dane do CEPiK: data I rejestracji 13.02.1987, VIN jest widoczny w ogłoszeniu, nr rej. WZ 68M

Cena jest wyważona i podlega minimalnej negocjacji na miejscu.
Zapraszam na oględziny i jazdę próbną w Łomiankach lub po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu w Warszawie.
Reszta informacji telefonicznie tel: 608 05 00 3dwa. Jak nie odbiorę, odzwonię.
ID: 1009872629

Skontaktuj się

Marek

Na OLX od październik 2011

Ostatnio online w dniu 18 lipca 2025

xxx xxx xxx

Dodane 07 lipca 2025

Toyota Carina II 2.0 Diesel - marzenie Polaków w PRL - żółte tablice

7 777 zł

do negocjacji

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon