Wiadomości
  1. Strona główna
  2. Sport i Hobby
  3. Sporty wodne
  4. Pływanie
  5. Pływanie - Mazowieckie
  6. Pływanie - Nieporęt
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMS (2 cylindry, z krótką stopą)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMS (2 cylindry, z krótką stopą)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMS (2 cylindry, z krótką stopą)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMS (2 cylindry, z krótką stopą)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMS (2 cylindry, z krótką stopą)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMS (2 cylindry, z krótką stopą)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMS (2 cylindry, z krótką stopą)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMS (2 cylindry, z krótką stopą)
Dodane 26 maja 2022

Silnik zaburtowy Yamaha F6DMS (2 cylindry, z krótką stopą)

10 600

PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Stan: Nowe

Opis

Silnik zaburtowy Yamaha F6DMS, to jest

kompaktowy i wydajny 2-cylindrowy silnik o pojemności 212 cm3, oferujący dużą moc i imponujący moment obrotowy, połączoną z technologią, która ułatwia precyzyjne prowadzenie.

Ergonomiczny uchwyt rumpla, idealnie dobrany rozmiarem i położeniem, aby zapewnić Ci komfort i pewność na wodzie. Dla łodzi z konsolą dostępny jest oddzielny ster i manetka, co daje większą kontrolę i łatwość obsługi. W połączeniu z niewiarygodnie cichą pracą silnik przenośny zapewnia bardziej autentyczne, relaksujące wrażenia z pływania.

Silnik zaburtowy Yamaha F6DMS jest idealny dla łodzi rzecznych i użytkowników komercyjnych. System pływania w płytkiej wodzie i opcjonalna śruba napędowa uciągowa Dual-Thrust dają moc i elastyczność we wszystkich warunkach.

Główne Cechy:

Wybierz rumpel lub manetkę
Ulepszony, ergonomiczny uchwyt rumpla
Duża moc i imponujący moment obrotowy
Zabezpieczenie przed uruchomieniem przy włączonym biegu
System płukania słodką wodą
Ładowanie akumulatora na pokładzie za pomocą cewki, montowanej w standardzie
System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie ułatwia dobijanie do brzegu
Ogranicznik obrotów
Sygnał dźwiękowy informujący o niskim ciśnieniu oleju
Uchwyt do przenoszenia z mechanizmem szybkiego składania ułatwia przechowywanie
Duży i wygodny uchwyt do przenoszenia
Opcjonalna uciągowa śruba napędowa Dual Thrust – duży ciąg do przodu i do tyłu

Dane Techniczne:

Typ silnika: 4-suwowy
Pojemność: 212 cm3
Liczba cylindrów/układ: 2 cylindry (w układzie rzędowym), SOHC
Średnica x skok tłoka: 56,0 mm x 43,0 mm
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów: 4,4 kW / 5500 obr./min
Pełny zakres roboczy przepustnicy: 5000–6000 obr./min
Układ smarowania: Mokra miska olejowa
Układ paliwowy: 1 gaź.
System wyprzedzenia zapłonu: CDI
Układ rozrusznika: Ręczny
Przełożenie przekładni: 2.08 (27:13)
Zalecana wysokość pawęży łodzi: S: 431 mm
Masa ze śrubą: 38 kg
Pojemność zbiornika paliwa: oddzielny, 12 litrów
Pojemność miski olejowej: 0,8 litra
System kontrolny: Uchwyt rumpla, Sterowanie zdalne
Sposób trymowania i podnoszenia: Ręczny Przechył
Cewka prądowa / alternator: 12 V – 6 A z regulatorem napięcia / prostownikiem**
Śruba: Dostępne opcje
Uwaga: Moc kW w tym arkuszu są podane na podstawie normy ICOMIA 28, mierzonej na wale śruby

Jesteśmy autoryzowanym dealerem oraz serwisem marek HONDA, Yamaha, Mercury, Evinrude!
Robimy wszystko, aby Twoje zamówienie było zrealizowane w najlepszy z możliwych sposobów.

Jako firma wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę vat 23%,w razie potszeby TaxFree!

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!
ID: 732633280
MarineLab Sp. z o.o Sp. K.

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon