Prywatne
Stan: Używane
Moc silnika: 250 W
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Opis
Witam serdecznie
Sprzedam doinwestowany sprzęt Monster e-bike,jedyny w PL ultramocny rower który nie wygląda jak kuriozalne crossowe monstrum.
Rowerek wygodny na dłuższe eskapady, dobre markowe zawiasy, grube opony na lekkim niedociśnieniu. Zero bólów kręgosłupa, nadgarstków, itp., nawet na długich dystansach.
Doskonale się sprawdza w mieście, szutrach, asfaltach, off-roadach, na singlach, w zasadzie wszędzie.
Najlepszy w swojej klasie silnik Mxus 45H v3 3K-Turbo 3000W daje mnóstwo frajdy z jazdy (PRZYSPIESZENIE!), na podjazdach można zrywać przyczepność tyłu, mocy nie brakuje w zasadzie nigdy. Zasięg ok 70-110km. Rzecz jasna jest to zawsze wypadkowa wagi kierownika, stylu jazdy itd.
Rower złożony w kwietniu, na ten sezon rowerowy, ma niecałe 30 cykli ładowania.
Specyfikacja:
rama — porządna, z dobrego alu,, model z wysokiej półki cenowej, za ok 9tys zł, nie pamiętam już dokładnie modelu. Rama dobrana pod względem możliwości upakowania pakietu zasilania oraz wytrzymałości zawieszenia pod większy silnik. Rozmiar L, ale jest bardzo uniwersalna — na wzrost 170-195cm.
Bateria 16p9s 32Ah — robiona na zamówienie pod wymiar miejsca w ramie — na wydajnych Samsungach 35E, z BMS.
Silnik: legendarny MXUS 3k Turbo w najnowszej wersji V3.
Sterownik: SABVOTON ML7245 stuningowany na 65A.
Opcjonalne dołożenie szeregowe baterii np 12V (3-4S) daje solidnego kopa mocy +25% i mniejsze spadki napięcia przy szybkim przyspieszaniu. Sterownik programowalny za pomocą (3-speed, ustawienia odcięcia baterii, regenu, itd.)
Wspornik kierownicy: Syncros
Koło przód: piasta Novatec ze sztywną osią 110x15, szprychy wzmacniane.
Stery: Zitto, półzintegrowane.
Amor przód: Rock Shox 35 Gold RL skok 160 mm, dedykowany pod cięższe ebike.
Damper: doskonały olejowo-sprężynowy DNM BURNER Rcp-5, w zasadzie bezobsługowy.
Hamulce: czterotłoczkowe SRAM DB-8
Tarcze: pływające Hope 200mm
Koło tył: szprychy 2,6, wzmacniane, lekka i wytrzymała szeroka obręcz 2 komorowa 6061 alu.
Napęd: łańcuch KME, do elektryków, wzmacniany.
Przerzutki: Shimano Altus.
Wolnobieg: DNP 11-34, dedykowany pod elektryki.
*Niezawodny, najmniejszy blat 11-stka w połączeniu z tarczą suportu 52T umożliwia wspomaganie roweru przy większych prędkościach, np 45-50km/h.
Błotniki: nowe SKS Mudrocker, najlepsze w swojej klasie.
Tarcza suportu: Rotor 52T
Czujnik PAS zintegrowany z korbą ale odłączony. W tym rowerze najlepiej się sprawdza precyzyjne dozowanie gazu z manetki. Na dłuższe odcinki przydatny jest tempomat, uruchamiany jednym z przycisków monostabilnych.
Wskaźniki: tu minimalizm. Rower ma tylko wskaźnik napięcia baterii, tyle wystarcza.
Ogumienie: 26x3.0”, rozmiar w zasadzie niedostępny w PL (jest w zasadzie spora dziura między 2,6 a fat-bike’owymi oponami 4”). Szerokość opony 3.0” to idealny kompromis między komfortem, przyczepnością a osiągami silnika i oszczędnością baterii. Bieżnik typu “płytka kostka” jest przyczepny w terenie, a na asfalcie nie powoduje utraty osiągów czy zauważalnego zużycia prądu.
Siodełko: Selle Royal, dodatkowo duże, praktyczne lusterko, amortyzowana sztyca siodła.
Nóżka: wzmacniana, dedykowana pod cięższe elektryki.
Rower waży ok 35kg. V-max ok 55km/h, na baterii 72v odpowiednio więcej około 70km/h
Silnik jest dobrze zabezpieczony przeciw samoobrotowi osi (obustronne blokady osi typu PRO).
Stan roweru — bdb. zadbany,nie katowany, amortyzator i damper są jak nowe. Wszystkie komponenty kupione jako nowe.
Kontakt telefoniczny,cena podlega negocjacji.
Sprzedam doinwestowany sprzęt Monster e-bike,jedyny w PL ultramocny rower który nie wygląda jak kuriozalne crossowe monstrum.
Rowerek wygodny na dłuższe eskapady, dobre markowe zawiasy, grube opony na lekkim niedociśnieniu. Zero bólów kręgosłupa, nadgarstków, itp., nawet na długich dystansach.
Doskonale się sprawdza w mieście, szutrach, asfaltach, off-roadach, na singlach, w zasadzie wszędzie.
Najlepszy w swojej klasie silnik Mxus 45H v3 3K-Turbo 3000W daje mnóstwo frajdy z jazdy (PRZYSPIESZENIE!), na podjazdach można zrywać przyczepność tyłu, mocy nie brakuje w zasadzie nigdy. Zasięg ok 70-110km. Rzecz jasna jest to zawsze wypadkowa wagi kierownika, stylu jazdy itd.
Rower złożony w kwietniu, na ten sezon rowerowy, ma niecałe 30 cykli ładowania.
Specyfikacja:
rama — porządna, z dobrego alu,, model z wysokiej półki cenowej, za ok 9tys zł, nie pamiętam już dokładnie modelu. Rama dobrana pod względem możliwości upakowania pakietu zasilania oraz wytrzymałości zawieszenia pod większy silnik. Rozmiar L, ale jest bardzo uniwersalna — na wzrost 170-195cm.
Bateria 16p9s 32Ah — robiona na zamówienie pod wymiar miejsca w ramie — na wydajnych Samsungach 35E, z BMS.
Silnik: legendarny MXUS 3k Turbo w najnowszej wersji V3.
Sterownik: SABVOTON ML7245 stuningowany na 65A.
Opcjonalne dołożenie szeregowe baterii np 12V (3-4S) daje solidnego kopa mocy +25% i mniejsze spadki napięcia przy szybkim przyspieszaniu. Sterownik programowalny za pomocą (3-speed, ustawienia odcięcia baterii, regenu, itd.)
Wspornik kierownicy: Syncros
Koło przód: piasta Novatec ze sztywną osią 110x15, szprychy wzmacniane.
Stery: Zitto, półzintegrowane.
Amor przód: Rock Shox 35 Gold RL skok 160 mm, dedykowany pod cięższe ebike.
Damper: doskonały olejowo-sprężynowy DNM BURNER Rcp-5, w zasadzie bezobsługowy.
Hamulce: czterotłoczkowe SRAM DB-8
Tarcze: pływające Hope 200mm
Koło tył: szprychy 2,6, wzmacniane, lekka i wytrzymała szeroka obręcz 2 komorowa 6061 alu.
Napęd: łańcuch KME, do elektryków, wzmacniany.
Przerzutki: Shimano Altus.
Wolnobieg: DNP 11-34, dedykowany pod elektryki.
*Niezawodny, najmniejszy blat 11-stka w połączeniu z tarczą suportu 52T umożliwia wspomaganie roweru przy większych prędkościach, np 45-50km/h.
Błotniki: nowe SKS Mudrocker, najlepsze w swojej klasie.
Tarcza suportu: Rotor 52T
Czujnik PAS zintegrowany z korbą ale odłączony. W tym rowerze najlepiej się sprawdza precyzyjne dozowanie gazu z manetki. Na dłuższe odcinki przydatny jest tempomat, uruchamiany jednym z przycisków monostabilnych.
Wskaźniki: tu minimalizm. Rower ma tylko wskaźnik napięcia baterii, tyle wystarcza.
Ogumienie: 26x3.0”, rozmiar w zasadzie niedostępny w PL (jest w zasadzie spora dziura między 2,6 a fat-bike’owymi oponami 4”). Szerokość opony 3.0” to idealny kompromis między komfortem, przyczepnością a osiągami silnika i oszczędnością baterii. Bieżnik typu “płytka kostka” jest przyczepny w terenie, a na asfalcie nie powoduje utraty osiągów czy zauważalnego zużycia prądu.
Siodełko: Selle Royal, dodatkowo duże, praktyczne lusterko, amortyzowana sztyca siodła.
Nóżka: wzmacniana, dedykowana pod cięższe elektryki.
Rower waży ok 35kg. V-max ok 55km/h, na baterii 72v odpowiednio więcej około 70km/h
Silnik jest dobrze zabezpieczony przeciw samoobrotowi osi (obustronne blokady osi typu PRO).
Stan roweru — bdb. zadbany,nie katowany, amortyzator i damper są jak nowe. Wszystkie komponenty kupione jako nowe.
Kontakt telefoniczny,cena podlega negocjacji.
ID: 1010205504
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 13 listopada 2025
Rower elektryczny
10 800 zł
do negocjacji
Lokalizacja
