Prywatne
Stan: Używane
Opis
Jacht „Passat”
Długość całkowita: 9,80 m
Szerokość: 3,10 m
Zanurzenie: 1,65 m
Masa brutto: 5800 kg.
Żagle:
Główny: 18 m²
Genua: 30 m²
Fok: 17 m²
„Passat” został zbudowany na zamówienie przez Reinke z Berlina w Niemczech w 1970 roku. Kadłub jest wykonany z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym, a pokład i nadbudówka zbudowane są z drewna. Pokład jest pokryty włóknem szklanym i pomalowany farbą antypoślizgową.
Nowy stalowy kil balastowy został zaprojektowany w stoczni w Szczecinie i zbudowany tutaj w Polsce przez spawacza z uprawnieniami, a następnie balastowany ołowiem do tej samej masy i środka ciężkości co oryginał. Podczas gdy kil był zdjęty, kadłub został wzmocniony dwiema dodatkowymi warstwami tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym. Następnie zamontowano nowy kil i łódź zanurzono w wodzie, aby sprawdzić, czy utrzymuje się na pierwotnej linii wodnej. Nowy ster sterowany rumplem Jefa wraz z łożyskami został zakupiony i zamontowany przez stocznię. Następnie kadłub pomalowano dwuskładnikową farbą poliuretanową.
Silnik to Yanmar 3GM30F. Silnik i skrzynia biegów zostały sprawdzone i wykonano wszystkie niezbędne prace, w tym całkowity remont głowicy cylindra, pompy wtryskowej i wtryskiwaczy. Następnie stocznia skonstruowała nowe wsporniki silnika, aby dopasować je do tego silnika i zamontowała nowe elastyczne mocowania. Silnik został zamontowany w celu sprawdzenia ustawienia, ale obecnie jest zdemontowany, aby umożliwić łatwy dostęp do wnętrza w celu ponownego montażu i instalacji układu wydechowego, paliwowego i elektrycznego. Śmigło to brązowa śruba o trzech łopatkach i rozmiarze 32 x 17 dla tej konfiguracji kadłuba i silnika.
Układ elektryczny będzie składał się z dwóch akumulatorów 12 V 110 Ah AGM ładowanych z alternatora silnika 90 A za pośrednictwem układu ładowania regulacyjnego Sterling. Na głównym włazie znajduje się również panel słoneczny o powierzchni 1 m².
100-litrowy zbiornik paliwa to wykonany na zamówienie zbiornik polietylenowy firmy Tek Tanks, zamontowany pod podłogą kokpitu wraz z zapasami do silnika i ogrzewania kabiny.
Świeża woda jest przechowywana w 80-litrowym elastycznym zbiorniku zamontowanym pod podwójnym kojcem w przedniej kabinie.
Maszt i bom są wykonane z profili skrzynkowych z sosny. Zostały one rozebrane do surowego drewna i zabezpieczone International Woodskin. Maszt jest wpuszczony w tabernakulum, aby ułatwić opuszczanie. Jest system rolkowego refowania sztagu Hasse.
Na przednim pokładzie znajduje się winda kotwiczna Simpson Lawrence Seawolf SL520 sterowana przełącznikiem nożnym. Lina kotwiczna jest w całości łańcuchowa, przechowywana w szafce łańcuchowej na przednim pokładzie na kotwicę typu pług 10 kg. Pulpit i rufówka są wykonane ze stali ocynkowanej, słupki relingowe są ze stali nierdzewnej z drutami relingowymi ze stali nierdzewnej.
Na burtach kabiny zamontowano kotwicę masztową i trójkolorowe światła nawigacyjne LED, a także światła portowe i prawe. Na przedzie masztu przy krzyżulcach znajduje się reflektor parowy i pokładowy.
Jest nowy system lazyjack, specjalnie wykonany przez Doyle sailmakers z Southampton.
Są dwa spinakery, jeden drewniany, a drugi aluminiowy.
Poniżej jest prawie 2 m wysokości w głównym salonie, a nieco mniej w dziobowej kabinie. Toaleta znajduje się między salonem a dziobową kabiną, z nową toaletą morską Jabsco na prawej burcie i wiszącą szafką na lewej burcie, w której mieści się również podgrzewacz wody. Po wejściu do salonu z pokładu, po stronie portu znajduje się kambuz ze zlewem i dwupalnikową kuchenką gazową z piekarnikiem i grillem, a po prawej stronie stół nawigacyjny z panelem powyżej zawierającym panel przełączników elektrycznych, radioodbiornik VHF Navman 7200, panel zdalnego sterowania regulatorem ładowania Sterling i odbiornik komunikacyjny Kenwood R-200. Ploter nawigacyjny Raymarine 530 jest również zamontowany nad stołem nawigacyjnym. Jest odbiornik GPS Raystar do podłączenia do plotera nawigacyjnego w celu zamontowania na rufówce.
Na dachu kabiny do portu zamontowany jest kompas magnetyczny. Oprócz tego jest również kompas magnetyczny Brookes and Gatehouse Halcyon Super 3, który właśnie został serwisowany przez B&G. ze zdalnym wyświetlaczem na pokładzie i połączeniem z ploterem nawigacyjnym za pomocą łącza bidata. Jest echosonda głębokości Raymarine zamontowana w przedniej części tuż przed stępką i dziennik koła łopatkowego po prawej stronie rufy pod podeszwą salonu. Są one ponownie podłączone przez bidata do wyświetlacza na pokładzie. Na maszcie znajduje się jednostka prędkości i kierunku wiatru, wyświetlacz znajduje się również w głównej grodzi na pokładzie.
Jest również autopilot Raymarine AH200 do podłączenia do steru.
Mam 4-osobową tratwę ratunkową, może wymagać serwisowania.
Jest kedge i warp i inne rzeczy, których jest zbyt wiele, aby je wymienić.
Wszystkie okucia poszycia zostały wymienione na kompozytowe Trudesign z zaworami kulowymi Trudesign 1¼, więc nie ma problemów z korozją. Jedynymi wyjątkami są dwa zawory toaletowe i okucia poszycia, które są z brązu.
Jest automatyczna domowa pompa FW Jabsco zamontowana pod koją w kabinie dziobowej z 4 pompami zęzowymi. Jedna znajduje się pod deskami podłogowymi z przodu do opróżniania zęzy przedniej, jedna automatyczna zęza w salonie rufowym. Również automatyczna pompa pod silnikiem plus ręczna pompa Whale również pod silnikiem.
Zasadniczo wszystko jest na miejscu, ale potrzeba czasu i wysiłku, aby to skończyć. Pracuję prawie
Długość całkowita: 9,80 m
Szerokość: 3,10 m
Zanurzenie: 1,65 m
Masa brutto: 5800 kg.
Żagle:
Główny: 18 m²
Genua: 30 m²
Fok: 17 m²
„Passat” został zbudowany na zamówienie przez Reinke z Berlina w Niemczech w 1970 roku. Kadłub jest wykonany z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym, a pokład i nadbudówka zbudowane są z drewna. Pokład jest pokryty włóknem szklanym i pomalowany farbą antypoślizgową.
Nowy stalowy kil balastowy został zaprojektowany w stoczni w Szczecinie i zbudowany tutaj w Polsce przez spawacza z uprawnieniami, a następnie balastowany ołowiem do tej samej masy i środka ciężkości co oryginał. Podczas gdy kil był zdjęty, kadłub został wzmocniony dwiema dodatkowymi warstwami tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym. Następnie zamontowano nowy kil i łódź zanurzono w wodzie, aby sprawdzić, czy utrzymuje się na pierwotnej linii wodnej. Nowy ster sterowany rumplem Jefa wraz z łożyskami został zakupiony i zamontowany przez stocznię. Następnie kadłub pomalowano dwuskładnikową farbą poliuretanową.
Silnik to Yanmar 3GM30F. Silnik i skrzynia biegów zostały sprawdzone i wykonano wszystkie niezbędne prace, w tym całkowity remont głowicy cylindra, pompy wtryskowej i wtryskiwaczy. Następnie stocznia skonstruowała nowe wsporniki silnika, aby dopasować je do tego silnika i zamontowała nowe elastyczne mocowania. Silnik został zamontowany w celu sprawdzenia ustawienia, ale obecnie jest zdemontowany, aby umożliwić łatwy dostęp do wnętrza w celu ponownego montażu i instalacji układu wydechowego, paliwowego i elektrycznego. Śmigło to brązowa śruba o trzech łopatkach i rozmiarze 32 x 17 dla tej konfiguracji kadłuba i silnika.
Układ elektryczny będzie składał się z dwóch akumulatorów 12 V 110 Ah AGM ładowanych z alternatora silnika 90 A za pośrednictwem układu ładowania regulacyjnego Sterling. Na głównym włazie znajduje się również panel słoneczny o powierzchni 1 m².
100-litrowy zbiornik paliwa to wykonany na zamówienie zbiornik polietylenowy firmy Tek Tanks, zamontowany pod podłogą kokpitu wraz z zapasami do silnika i ogrzewania kabiny.
Świeża woda jest przechowywana w 80-litrowym elastycznym zbiorniku zamontowanym pod podwójnym kojcem w przedniej kabinie.
Maszt i bom są wykonane z profili skrzynkowych z sosny. Zostały one rozebrane do surowego drewna i zabezpieczone International Woodskin. Maszt jest wpuszczony w tabernakulum, aby ułatwić opuszczanie. Jest system rolkowego refowania sztagu Hasse.
Na przednim pokładzie znajduje się winda kotwiczna Simpson Lawrence Seawolf SL520 sterowana przełącznikiem nożnym. Lina kotwiczna jest w całości łańcuchowa, przechowywana w szafce łańcuchowej na przednim pokładzie na kotwicę typu pług 10 kg. Pulpit i rufówka są wykonane ze stali ocynkowanej, słupki relingowe są ze stali nierdzewnej z drutami relingowymi ze stali nierdzewnej.
Na burtach kabiny zamontowano kotwicę masztową i trójkolorowe światła nawigacyjne LED, a także światła portowe i prawe. Na przedzie masztu przy krzyżulcach znajduje się reflektor parowy i pokładowy.
Jest nowy system lazyjack, specjalnie wykonany przez Doyle sailmakers z Southampton.
Są dwa spinakery, jeden drewniany, a drugi aluminiowy.
Poniżej jest prawie 2 m wysokości w głównym salonie, a nieco mniej w dziobowej kabinie. Toaleta znajduje się między salonem a dziobową kabiną, z nową toaletą morską Jabsco na prawej burcie i wiszącą szafką na lewej burcie, w której mieści się również podgrzewacz wody. Po wejściu do salonu z pokładu, po stronie portu znajduje się kambuz ze zlewem i dwupalnikową kuchenką gazową z piekarnikiem i grillem, a po prawej stronie stół nawigacyjny z panelem powyżej zawierającym panel przełączników elektrycznych, radioodbiornik VHF Navman 7200, panel zdalnego sterowania regulatorem ładowania Sterling i odbiornik komunikacyjny Kenwood R-200. Ploter nawigacyjny Raymarine 530 jest również zamontowany nad stołem nawigacyjnym. Jest odbiornik GPS Raystar do podłączenia do plotera nawigacyjnego w celu zamontowania na rufówce.
Na dachu kabiny do portu zamontowany jest kompas magnetyczny. Oprócz tego jest również kompas magnetyczny Brookes and Gatehouse Halcyon Super 3, który właśnie został serwisowany przez B&G. ze zdalnym wyświetlaczem na pokładzie i połączeniem z ploterem nawigacyjnym za pomocą łącza bidata. Jest echosonda głębokości Raymarine zamontowana w przedniej części tuż przed stępką i dziennik koła łopatkowego po prawej stronie rufy pod podeszwą salonu. Są one ponownie podłączone przez bidata do wyświetlacza na pokładzie. Na maszcie znajduje się jednostka prędkości i kierunku wiatru, wyświetlacz znajduje się również w głównej grodzi na pokładzie.
Jest również autopilot Raymarine AH200 do podłączenia do steru.
Mam 4-osobową tratwę ratunkową, może wymagać serwisowania.
Jest kedge i warp i inne rzeczy, których jest zbyt wiele, aby je wymienić.
Wszystkie okucia poszycia zostały wymienione na kompozytowe Trudesign z zaworami kulowymi Trudesign 1¼, więc nie ma problemów z korozją. Jedynymi wyjątkami są dwa zawory toaletowe i okucia poszycia, które są z brązu.
Jest automatyczna domowa pompa FW Jabsco zamontowana pod koją w kabinie dziobowej z 4 pompami zęzowymi. Jedna znajduje się pod deskami podłogowymi z przodu do opróżniania zęzy przedniej, jedna automatyczna zęza w salonie rufowym. Również automatyczna pompa pod silnikiem plus ręczna pompa Whale również pod silnikiem.
Zasadniczo wszystko jest na miejscu, ale potrzeba czasu i wysiłku, aby to skończyć. Pracuję prawie
ID: 1010490321
Skontaktuj się
Michael Rand
Na OLX od luty 2016
Ostatnio online w dniu 07 lipca 2025
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 17 lipca 2025
Projekt jachtu oceanicznego 10 metrów
60 000 zł
do negocjacji
Michael Rand
Na OLX od luty 2016
Ostatnio online w dniu 07 lipca 2025
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja