Prywatne
Model: 205
Rok produkcji: 1988
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 215 000 km
Kolor: Czerwony
Poj. silnika: 1 905 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Szwecja
Moc silnika: 122 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Dzień dobry,
na sprzedaż wystawiam Peugeota 205 GTi 1,9 122KM, z datą produkcji 13-10-1988r, czyli 1,5PH z przebiegiem 215tys km.
Auto jest bardzo mocno doinwestowane., a mianowicie:
1) Kompletny remont silnika - za mojej kadencji
- zrobiona cała głowica tzn. nowe zawory wydechowe, szlifowane gniazda, planowanie, nowe gumki zaworowe
- nowe tłoki z pierścieniami, tuleje, panewki główne i korbowodowe
- uszczelki, rozrząd, świece, śruby, nowe przewody gumowe wodne.
2) Zawieszenie przód nowe - za kadencji poprzedniego właściciela
- amortyzatory Bilstein B6 plus sprężyny
3) Zawieszenie tył - za kadencji poprzedniego właściciela
- belka cała po regeneracji plus nowe amortyzatory Bilstein
4) Hamulce przód + tył - za kadencji poprzedniego właściciela
- nowe tarcze + klocki
- nowe zaciski tył
- zregenerowane przednie zaciski
- nowe przewody hamulcowe
5) Nadwozie - za mojej kadencji
- nowe reflektory przód + nowe kierunkowskazy
- nowe klosze lamp tył
- wszystkie nowe żarówki przód + tył
- komplet wycieraczek przód + tył
- nowa brązowa szyba czołowa, ściągana na zamówienie z Niemiec - niestety poprzednia (oryginalna - mam filmik) była pęknięta.
- nowa blenda klapy tył + nowe napisy na blendę.
- nowe halogeny przód
Wszystko co powyżej napisałem ma przejechane max 50km.
Samochód był malowany w całości ok 10 lat temu w Szwecji. I całość wygląda bardzo sensownie.
Natomiast warto napisać o tym, nad czym wypada popracować:
- klapa tył ma purchle i warto się tym zająć. Tą kwestię zostawiłem ze względu na to czy ktoś by chciał, czy nie chciał pozbyć się tego pięknego spoilera z tyłu
- spoiler na klapie wymaga konserwacji/ pomalowania jakimś raptorem lub coś w tym stylu.
- wprawne oko zauważy że dokładka zderzaka tył nie jest od GTi, ale dokładam dokładkę- do pomalowania przy okazji klapy.
- halogeny przod wymagają podłączenia.
- kilka plastików w środku trzeba doczyscic albo po prostu wymienić.
- no i tłumik końcowy, tutaj wena poprzedniego właściciela... Mam drugi tłumik z nierdzewki - jeśli ten się komuś nie spodoba. Tak, obecny jest dość głośny.
- czerwone listewki wokół auta, już troszkę przeszły, nie są idealne, ale też się bronią. Na przednim i tylnym zderzaku jest zamontowana taśma (czerwona) którą kupiłem z Anglii, idealnie wpasowująca się z resztą listewek (zostało jeszcze listwy, gdyby ktoś chciał wymienić również boczne).
- felgi są po regeneracji, a na nich stety/ niestety opony zimowe, z grubym bieżnikiem. Nie pamiętam dokładnie ale mają 5-6 lat. Wygląda że praktycznie nie jedzone.
- regulacja reflektorów przód ( przy okazji przeglądu)
Jak widać z powyższego, auto technicznie jest jak nowe. Jednak trzeba popracować nad jego kosmetyką, stąd też ująłem to w niższej niż rynkowa cenie.
Z wyposażenia to oczywiście odsuwany szklany dach, 2x elektryczne szyby boczne (oczywiście sprawne), centralny zamek na wszystkie drzwi plus klapa (sprawne). W zestawie dwa kluczyki (wszystkie zamki z jednego kluczyka otwierane)
Zupełnie bym zapomniał, kolektor wydechowy jest jakiś customowy (tanio nie było), ale to za czasów poprzedniego właściciela.
Do samochodu dokładam sporo części, a poza mechanicznymi to: dokładka tył, dodatkowa dokładka przód, tłumik z nierdzewki, rozpórka górna przód, owiewka dachu i wiele innych rzeczy które mi zostały...
Pewnie o wielu rzeczach zapomniałem, ale można pytać, a postaram się też dopisać.
Blacharsko podłoga oraz nadwozie broni się i jest w bardzo dobrym stanie (poza klapą tył o której wyżej wspomniałem).
Samochód ma Szwedzkie dokumenty.
Auto do obejrzenia po 28.07 (po urlopie).
na sprzedaż wystawiam Peugeota 205 GTi 1,9 122KM, z datą produkcji 13-10-1988r, czyli 1,5PH z przebiegiem 215tys km.
Auto jest bardzo mocno doinwestowane., a mianowicie:
1) Kompletny remont silnika - za mojej kadencji
- zrobiona cała głowica tzn. nowe zawory wydechowe, szlifowane gniazda, planowanie, nowe gumki zaworowe
- nowe tłoki z pierścieniami, tuleje, panewki główne i korbowodowe
- uszczelki, rozrząd, świece, śruby, nowe przewody gumowe wodne.
2) Zawieszenie przód nowe - za kadencji poprzedniego właściciela
- amortyzatory Bilstein B6 plus sprężyny
3) Zawieszenie tył - za kadencji poprzedniego właściciela
- belka cała po regeneracji plus nowe amortyzatory Bilstein
4) Hamulce przód + tył - za kadencji poprzedniego właściciela
- nowe tarcze + klocki
- nowe zaciski tył
- zregenerowane przednie zaciski
- nowe przewody hamulcowe
5) Nadwozie - za mojej kadencji
- nowe reflektory przód + nowe kierunkowskazy
- nowe klosze lamp tył
- wszystkie nowe żarówki przód + tył
- komplet wycieraczek przód + tył
- nowa brązowa szyba czołowa, ściągana na zamówienie z Niemiec - niestety poprzednia (oryginalna - mam filmik) była pęknięta.
- nowa blenda klapy tył + nowe napisy na blendę.
- nowe halogeny przód
Wszystko co powyżej napisałem ma przejechane max 50km.
Samochód był malowany w całości ok 10 lat temu w Szwecji. I całość wygląda bardzo sensownie.
Natomiast warto napisać o tym, nad czym wypada popracować:
- klapa tył ma purchle i warto się tym zająć. Tą kwestię zostawiłem ze względu na to czy ktoś by chciał, czy nie chciał pozbyć się tego pięknego spoilera z tyłu
- spoiler na klapie wymaga konserwacji/ pomalowania jakimś raptorem lub coś w tym stylu.
- wprawne oko zauważy że dokładka zderzaka tył nie jest od GTi, ale dokładam dokładkę- do pomalowania przy okazji klapy.
- halogeny przod wymagają podłączenia.
- kilka plastików w środku trzeba doczyscic albo po prostu wymienić.
- no i tłumik końcowy, tutaj wena poprzedniego właściciela... Mam drugi tłumik z nierdzewki - jeśli ten się komuś nie spodoba. Tak, obecny jest dość głośny.
- czerwone listewki wokół auta, już troszkę przeszły, nie są idealne, ale też się bronią. Na przednim i tylnym zderzaku jest zamontowana taśma (czerwona) którą kupiłem z Anglii, idealnie wpasowująca się z resztą listewek (zostało jeszcze listwy, gdyby ktoś chciał wymienić również boczne).
- felgi są po regeneracji, a na nich stety/ niestety opony zimowe, z grubym bieżnikiem. Nie pamiętam dokładnie ale mają 5-6 lat. Wygląda że praktycznie nie jedzone.
- regulacja reflektorów przód ( przy okazji przeglądu)
Jak widać z powyższego, auto technicznie jest jak nowe. Jednak trzeba popracować nad jego kosmetyką, stąd też ująłem to w niższej niż rynkowa cenie.
Z wyposażenia to oczywiście odsuwany szklany dach, 2x elektryczne szyby boczne (oczywiście sprawne), centralny zamek na wszystkie drzwi plus klapa (sprawne). W zestawie dwa kluczyki (wszystkie zamki z jednego kluczyka otwierane)
Zupełnie bym zapomniał, kolektor wydechowy jest jakiś customowy (tanio nie było), ale to za czasów poprzedniego właściciela.
Do samochodu dokładam sporo części, a poza mechanicznymi to: dokładka tył, dodatkowa dokładka przód, tłumik z nierdzewki, rozpórka górna przód, owiewka dachu i wiele innych rzeczy które mi zostały...
Pewnie o wielu rzeczach zapomniałem, ale można pytać, a postaram się też dopisać.
Blacharsko podłoga oraz nadwozie broni się i jest w bardzo dobrym stanie (poza klapą tył o której wyżej wspomniałem).
Samochód ma Szwedzkie dokumenty.
Auto do obejrzenia po 28.07 (po urlopie).
ID: 1013920981
xxx xxx xxx
Dodane 14 lipca 2025
Peugeot 205 GTi 1,9 Doinwestowany
49 800 zł
do negocjacji
Lokalizacja