1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części samochodowe
  4. Pozostałe
  5. Pozostałe - Małopolskie
  6. Pozostałe - Kraków
  7. Pozostałe - Stare Miasto
Interfejs VCDS HEX V2 21.3.0 PL Atmega162 VW AUDI SKODA SEAT bodloader
Interfejs VCDS HEX V2 21.3.0 PL Atmega162 VW AUDI SKODA SEAT bodloader
Interfejs VCDS HEX V2 21.3.0 PL Atmega162 VW AUDI SKODA SEAT bodloader
Interfejs VCDS HEX V2 21.3.0 PL Atmega162 VW AUDI SKODA SEAT bodloader
Interfejs VCDS HEX V2 21.3.0 PL Atmega162 VW AUDI SKODA SEAT bodloader
Interfejs VCDS HEX V2 21.3.0 PL Atmega162 VW AUDI SKODA SEAT bodloader
Interfejs VCDS HEX V2 21.3.0 PL Atmega162 VW AUDI SKODA SEAT bodloader
Interfejs VCDS HEX V2 21.3.0 PL Atmega162 VW AUDI SKODA SEAT bodloader
Dodane 21 lipca 2021

Interfejs VCDS HEX V2 21.3.0 PL Atmega162 VW AUDI SKODA SEAT bodloader

189

PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Rodzaj: Tuning

  • Stan: Nowe

Opis

WITAM SERDECZNIE !!!
Przedmiotem ogłoszenia jest nowy interfejs diagnostyczny HEX-V2 pracujący z oprogramowaniem najnowszym oprogramowaniem VCDS 21.3.0 w wersji POLSKIEJ a także VCDS w wersji English 21.3.0 pracujący ze wszystkimi samochodami koncernu VAG czyli Audi Volkswagen Seat Skoda.

Kabel który będzie służyć Ci lata - nie zepsuje się po tygodniu!

Obsługuje wszystkie roczniki VAG. Testowałem go nawet na najnowszych modelach Skody z 2018 i Audi A4 z 2017 - bez problemu kodował i adaptował sterowniki!

Interfejs jest oparty na chipsecie ATMEGA162 - nie NEC albo ARM i HL. Ma wgrany tak zwany bodloader JEDYNIE Atmega162 i zapewni Ci długie bezproblemowe używanie interfejsu! Czytaj dalej dlaczego!

UWAGA na OLX są interfejsy V2 które mają obudowę z wygrawerowanym logo VCDS - NIE MAJĄ wcale ATMEGI tylko HL w środku ani bodloader Wystarczy poprosić o zdjęcie środka - jest tam zwykła tania chińszczyzna! Środek wygląda tak:
Ma nawet zdarte logo procesora i brak możliwości programowania oraz brak złącza do programatora! Sprzedający wciska ludziom kit, że kabel ma atmege162 i bodloader - niestety NIE JEST to prawda! Kabel ten nadaje się co najwyżej na kabel do drukarki. NIE DAJ SIĘ NACIĄGNĄĆ ! - POPROŚ O ZDJĘCIE ŚRODKA!

Możliwości tego interfejsu chyba są znane:

Są to między innymi : diagnostyka, kasowanie błędów, adaptacje nowych części, wypalanie DPF i sprawdzanie jego stanu, sprawdzenie stanu wtrysków, zmiana kodowania sterowników (kodowania krótkie i długie), uruchamianie dodatkowych bajerów których nie dała fabryka - na przykład światła DRL, doświetlanie zakrętów, test wskazówek licznika, aktywny ręczny, składanie lusterek, domykanie szyb, aktywacja zielonego menu MMI i wiele wiele innych.

Dodatkowo tylko dzięki bodloader jest możliwość naprawy kabla w razie uwalenia wsadu (instrukcja jest dołączona na CD) oraz można zrobić bezpieczny kabla i aplikacji. Na CD jest też zeszyt kodowań.

Kabel nie oparty na Atmedze162 i bez bodloader to czyste wyrzucenie pieniędzy w błoto! Taki kabel przy uszkodzeniu wsadu kabla (a zdarza się to niestety) można po prostu wyrzucić! Przy Atmedze162 bez problemu go naprawimy a jeśli mamy bodloader zrobimy to bez rozkręcania kabla i używania programatora.

Jeśli kupisz kabel oparty na NEC albo ARM lub HL - niezależnie czy jest to wersja V1 czy V2 możesz być pewien, że będziesz mieć problemy przy zapamiętywaniu kodowań i możesz zapomnieć o bezproblemowej obsłudze starszych aut A4 B6, Golf IV, Passat B5, A6 C5, gdyż te interfejsy problematycznie lub wcale nie działają z linią K!

To urządzenie bez problemu obsługuje wszystkie modele aut grupy VAG we wszystkich rocznikach. Nie ma najmniejszych problemów z kodowaniami długimi jak i krótkimi we wszystkich modelach grupy VAG. Testowany był na wielu modelach aut w wielu rocznikach - nie było żadnych problemów. Począwszy od Golfa IV z 1997, do Skodzie z 2018 - nie ma ŻADNYCH PROBLEMÓW!

Czym się różni kabel w wersji V1 od V2? Przede wszystkim jeśli jeden i drugi ma procesor Atmega162 i wgrany bodloader niewiele. V1 ma inną obudowę - zwartą bez rozłączanego USB i ma jedną diodę LED, V2 ma rozłączany przewód USB i dwie kolorowe diody LED, poza tym ma na płytce dodatkowy chip odpowiadający za szybszą komunikację z autem po szynie CAN.

Wysyłka tylko za pobraniem lub do pickup DPD + 20zł wysyłam kurierem nie pocztą polską - paczka dojdzie w ciągu 24h! Z powodu pandemii może się zdarzyć opóźnienie
jedno dniowe ale to bardzo rzadkie.
Wysyłka za pobraniem ze sprawdzeniem zawartości w tej samej cenie ale proszę o tym napisać, bo idzie innym kurierem. zestawie z kablem jest:
- kabel HEX-V2
- Płyta CD ze wszystkim co jest potrzebne + instrukcja instalacji + program i instrukcja do naprawy wsadu przez bodloader.
- Instrukcja instalacji papierowa oraz na płycie wersja w PDF

Dla zainteresowanych mogę dołożyć autodate w wersji 3.41 po polsku z dopłatą 20zł na płycie DVD oraz dodatkowo Zestaw zeszytów kodowania i szkoleń na płycie DVD za 20 zł

Oferuje również PENDRIVE USB 64 GB z doplata 160 zl z bezinstalacyjnym systemem operacyjnym iCarOS 64GB,
gotowy do natychmiastowej prac działa z każdym interfejsem VCDS dostępnym na innych moich ogłoszeniach!
DZIAŁA na każdy, laptopie z min 4GB RAM!

Jak wygląda iCarOS? – wpisz w YouTube : „icaros usb mechanika”
ID: 497461624

Użytkownik

Rafał

Na OLX od listopad 2018
Ostatnio online dziś o 07:22

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon