Prywatne
Marka: Honda
Poj. silnika: 400 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1999
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Dzień dobry,
Mam na sprzedaż swój motocykl. Kupiłem go na początku 2024 roku. Przygotowałem go wtedy do sezonu, wymieniłem co trzeba, zrobiłem regulacje luzów zaworowych itp., przejechałem wtedy może 1000km. W tym roku również na wiosnę regulqcja luzów, wymiana oleju i filtra, czyszczenie i nasączanie filtra powietrza, natomiast przejechałem już może 300km. Motor stoi, nie jeżdżę. Miał służyć do pokonywania tras TET w Polsce i za granicą. Do tego jest fajnie skonfigurowany. Motor jak widać na zdjęciach nie jest wyczyszczony ani wypachniony, fotki zrobione po jeździe. Mam ładne zdjęcia jak go naplakowalen, mogę go też umyć i wysłać fotki gdy będzie wszystko wyczyszczone. Motor ma liczne rysy itp. Wizualnie nie jest to cukierek i wgl mi na tym nie zależało. Poprzedni właściciel zjeździł motorem Karpaty, zrobił remont silnika. Technicznie do jeżdżenia turystycznie po trasach (ja tak uważam) brakuje mu dorobienia fajnego stelaża na bagażnik, oczywiście można jeździć że zwykłym "rogalem".
Co do jazdy to jedną rzecz można by zrobić, tj zestaw naprawczy hamulcy. Założyłem stalowy oplot, wymieniłem płyn ale dalej nie ma takiej żylety pod klamka. Natomiast hamują super.
Jeśli ktoś czuje klimat starych japońców i szuka Xr400r do jazdy to to motocykl dla niego.
Motocykl posiada:
-gaźnik mikuni tm36
-wszystkie plastiki wymienione na Acerbis
-wszystkie lampy wymienione i przerobiona instalacja na LED
-licznik elektroniczny KOSO
-boczna podpórka wzmocniona i dospawana płaska stopka, motor można bez problemu odpalać jak stoi na podpórce
-podnóżki założone z ktm, nie śliskie, duże
-wydech oryginał Honda, fantastycznie brzmi
-Klamki hamulca i sprzęgła "nielamki"
-przewody hamulcowe w stalowym plocie HEL
-dołożona stacyjka i kluczyk z Hondy TRX
-duży zbiornik paliwa akcesoryjny 22 litry Acerbis
-kanapa Honda blackbird
-filtr powietrza założony gąbkowy
-poprowadzona instalacja i założona ładowarka telefonu/nawigacji
-licznik mth
Poprzedni właściciel robił:
-serwis zawieszenia plus łożyska na kiwaku
-remont silnika (tłok)
Ja robiłem
-nowe klocki i tarcza tył
-nowy napęd zębatka przód tył łańcuch
-2x wymiana oleju i filtra motul 300v 10w40, filtr k&n
-2x regulacja luzów zaworowych
-czyszczenie gaźnika
-ogarnianie kopki, nie ma luzów i trzyma się ładnie w pozycji zarówno do jazdy jak i do odpalania
Motor świeżo opłacone OC i zrobiony przegląd.
Dodaje jakieś zapasowe plastiki, jakiś zapasowy kierunkowskaz osłony, płyn do płukania filtra powietrza i do nasaczania.
Zapraszam na jazdę próbną. Pozdrawiam
Mam na sprzedaż swój motocykl. Kupiłem go na początku 2024 roku. Przygotowałem go wtedy do sezonu, wymieniłem co trzeba, zrobiłem regulacje luzów zaworowych itp., przejechałem wtedy może 1000km. W tym roku również na wiosnę regulqcja luzów, wymiana oleju i filtra, czyszczenie i nasączanie filtra powietrza, natomiast przejechałem już może 300km. Motor stoi, nie jeżdżę. Miał służyć do pokonywania tras TET w Polsce i za granicą. Do tego jest fajnie skonfigurowany. Motor jak widać na zdjęciach nie jest wyczyszczony ani wypachniony, fotki zrobione po jeździe. Mam ładne zdjęcia jak go naplakowalen, mogę go też umyć i wysłać fotki gdy będzie wszystko wyczyszczone. Motor ma liczne rysy itp. Wizualnie nie jest to cukierek i wgl mi na tym nie zależało. Poprzedni właściciel zjeździł motorem Karpaty, zrobił remont silnika. Technicznie do jeżdżenia turystycznie po trasach (ja tak uważam) brakuje mu dorobienia fajnego stelaża na bagażnik, oczywiście można jeździć że zwykłym "rogalem".
Co do jazdy to jedną rzecz można by zrobić, tj zestaw naprawczy hamulcy. Założyłem stalowy oplot, wymieniłem płyn ale dalej nie ma takiej żylety pod klamka. Natomiast hamują super.
Jeśli ktoś czuje klimat starych japońców i szuka Xr400r do jazdy to to motocykl dla niego.
Motocykl posiada:
-gaźnik mikuni tm36
-wszystkie plastiki wymienione na Acerbis
-wszystkie lampy wymienione i przerobiona instalacja na LED
-licznik elektroniczny KOSO
-boczna podpórka wzmocniona i dospawana płaska stopka, motor można bez problemu odpalać jak stoi na podpórce
-podnóżki założone z ktm, nie śliskie, duże
-wydech oryginał Honda, fantastycznie brzmi
-Klamki hamulca i sprzęgła "nielamki"
-przewody hamulcowe w stalowym plocie HEL
-dołożona stacyjka i kluczyk z Hondy TRX
-duży zbiornik paliwa akcesoryjny 22 litry Acerbis
-kanapa Honda blackbird
-filtr powietrza założony gąbkowy
-poprowadzona instalacja i założona ładowarka telefonu/nawigacji
-licznik mth
Poprzedni właściciel robił:
-serwis zawieszenia plus łożyska na kiwaku
-remont silnika (tłok)
Ja robiłem
-nowe klocki i tarcza tył
-nowy napęd zębatka przód tył łańcuch
-2x wymiana oleju i filtra motul 300v 10w40, filtr k&n
-2x regulacja luzów zaworowych
-czyszczenie gaźnika
-ogarnianie kopki, nie ma luzów i trzyma się ładnie w pozycji zarówno do jazdy jak i do odpalania
Motor świeżo opłacone OC i zrobiony przegląd.
Dodaje jakieś zapasowe plastiki, jakiś zapasowy kierunkowskaz osłony, płyn do płukania filtra powietrza i do nasaczania.
Zapraszam na jazdę próbną. Pozdrawiam
ID: 1014712137
xxx xxx xxx
Dodane 18 lipca 2025
Honda Xr400r, zarejestrowana, przygotowana do jazdy, dużo dodatków
15 500 zł
do negocjacji
Lokalizacja