Prywatne
Marka: Honda
Poj. silnika: 250 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2012
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Najważniejsze informacje:
- olej zawsze Motul 7100 (pełny syntetyk – lepszy) z filtrem zmieniany co sezon,
- klocki przód EBC serii HH (skuteczniejsze niż fabryczne),
- filtr powietrza K&N,
- klamki zmienione na krótkie akcesoryjne,
- opony Pirelli, DOT2120 i DOT0120
Świeca NGK – wymieniona przy 13k
Przy przebiegu 19k:
- klocki hamulcowe przód, również płyn hamulcowy przód i tył,
- łańcuch DID + zębatki JT,
- profilaktycznie gumy zabieraka Honda OEM.
Nr rej: RDE G73N
VIN: MLHMC41BXB5002342
Data pierwszej rejestracji: 16/04/2012
Termin OC – 16/08/2025
Termin przeglądu – 27/04/2026
Garażowany w garażu przydomowym poza sezonem, a w blaszanym podczas sezonu, zawsze pod pokrowcem.
Akumulator poza sezonem był trzymany w cieple i doładowywany – startuje na klik.
Cały w oryginale, bardzo dobry stan plastików, bez pęknięć, nic nie było spawane czy lepione.
Po sezonie zębatki i okolice czyszczone ze zgromadzonego smaru z łańcucha.
Wrzucona żarówka H4 Osram Cool Blue (jaśniejsza barwa, lepsza widoczność) – homologowana
Pozostałe dodatki widoczne na zdjęciach (tank pady itp.)
Nie ma nic do zrobienia, można latać cały sezon, potem tylko olej z filtrem i można śmigać dalej.
Wszystko robione dla siebie z myślą o kolejnych kilometrach, ale wleciała zmiana motocykla, także jestem pewny jego stanu, posiadam dokumentację i zdjęcia.
Ciekawostka – Honda ma combined ABS – tzn. hamując tylnym (nożnym) również częściowo hamowany jest przód.
- olej zawsze Motul 7100 (pełny syntetyk – lepszy) z filtrem zmieniany co sezon,
- klocki przód EBC serii HH (skuteczniejsze niż fabryczne),
- filtr powietrza K&N,
- klamki zmienione na krótkie akcesoryjne,
- opony Pirelli, DOT2120 i DOT0120
Świeca NGK – wymieniona przy 13k
Przy przebiegu 19k:
- klocki hamulcowe przód, również płyn hamulcowy przód i tył,
- łańcuch DID + zębatki JT,
- profilaktycznie gumy zabieraka Honda OEM.
Nr rej: RDE G73N
VIN: MLHMC41BXB5002342
Data pierwszej rejestracji: 16/04/2012
Termin OC – 16/08/2025
Termin przeglądu – 27/04/2026
Garażowany w garażu przydomowym poza sezonem, a w blaszanym podczas sezonu, zawsze pod pokrowcem.
Akumulator poza sezonem był trzymany w cieple i doładowywany – startuje na klik.
Cały w oryginale, bardzo dobry stan plastików, bez pęknięć, nic nie było spawane czy lepione.
Po sezonie zębatki i okolice czyszczone ze zgromadzonego smaru z łańcucha.
Wrzucona żarówka H4 Osram Cool Blue (jaśniejsza barwa, lepsza widoczność) – homologowana
Pozostałe dodatki widoczne na zdjęciach (tank pady itp.)
Nie ma nic do zrobienia, można latać cały sezon, potem tylko olej z filtrem i można śmigać dalej.
Wszystko robione dla siebie z myślą o kolejnych kilometrach, ale wleciała zmiana motocykla, także jestem pewny jego stanu, posiadam dokumentację i zdjęcia.
Ciekawostka – Honda ma combined ABS – tzn. hamując tylnym (nożnym) również częściowo hamowany jest przód.
ID: 1013389731
xxx xxx xxx
Dodane 12 lipca 2025
Honda CBR250R, ABS, salon Polska, 24700km, 2012r.
10 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja