Prywatne
Marka: Giant
Stan: Używane
Kolor: Niebieski
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Aluminium
Rozmiar koła: 28"
Rozmiar ramy: 19-20"
Opis
Do sprzedania mam rower gravelowy marki Liv, model Devote 1, rocznik modelowy 2022. Jest to model bliźniaczy do męskiego roweru Giant Revolt, ale w geometrii przystosowanej dla kobiet.
Rower zakupiony został jako nowy w kwietniu 2022 w sklepie Rowery Bielany w Warszawie. W czasie trzech sezonów eksploatacji sprzęt przejechał 4 tysiące kilometrów i używany był do rekreacyjnych przejażdżek w stylu "road plus", czyli głównie po szosach i innych drogach twardych. Rower nie był używany do wypraw bikepackingowych, nie brał udziału w wyścigach, maratonach, nie uczestniczył w wypadku, nie podlegał żadnym naprawom czy wymianom gwarancyjnym, nie było wożonych na nim bagażników, błotników, innego poza bidonem ekwipunku. Rower przechowywano przez cały rok w mieszkaniu - w temperaturze (dosłownie) pokojowej :)
Rozmiar ramy roweru to "M" i według producenta przeznaczony jest dla pań o wzroście 164 - 175 cm.
Specyfikacja fabryczna
Kolor: Grayish Blue
Rama: aluminium ALUXX, mocowania bagażnika i błotników, mocowanie na rurze górnej, oś przelotowa 12x142mm, flat-mount disc, max. rozmiar opony 700x45mm
Widelec: kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), mocowanie bagażnika, oś przelotowa 12x100mm, flat-mount disc, max. rozmiar opony 700x45mm
Kierownica: Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm, aluminium
Owijka: Liv Cork
Wspornik kierownicy (mostek): Giant Contact, 31.8mm, aluminium
Wspornik siodła: Giant D-Fuse, aluminium
Siodło: Liv Approach
Pedały: BRAK
Klamkomanetki: Shimano GRX RX-400
Przerzutka przednia: Shimano Tiagra
Przerzutka tylna: Shimano GRX RX-400
Hamulce: zaciski Shimano GRX RX-400 hydrauliczne, tarcze Giant MPH [P]160mm, [T]160mm
Kaseta: Shimano HG500, 11-34
Łańcuch: KMC X10 ze spinką Missing Link
Korba: FSA Omega Adventure, 32/48T, zintegrowana oś
Środek suportu: FSA MegaExo, BSA
Obręcze: Giant S-X2 Disc, ETRTO: 23-622, wys. 25mm, Tubeless Ready, aluminium
Piasty: Giant, łożyska stożkowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 12mm
Szprychy: Stal nierdzewna, [P]28/[T]28
Opony: Giant CrossCut AT 2, 60TPI, 700x38c, X-Shield, tubeless
Waga orientacyjna: 10,3 kg (bez pedałów)
Wprowadzone modyfikacje i poprawki
W toku eksploatacji rower przeszedł kilka istotnych modyfikacji względem w/w specyfikacji fabrycznej, dzięki której usunięto budżetowe, nie przystające do roweru tej klasy rozwiązania, jakie producent stosował i stosuje nadal w tym modelu oraz w jego męskim odpowiedniku.
Mechanizm korbowy: fabryczną korbę FSA z cienką osią zastąpiono korbą Shimano GRX RX600 (46/30T)
Przerzutka przednia: szosową Tiagrę zastąpiono gravelową przerzutką z grupy GRX400 (FD RX-400)
Środek suportu: zainstalowano SHIMANO BB-RS500, BSA
Sztyca: aluminiową sztycę zastąpiono nową, oryginalną 'giantowską' karbonową sztycą D-Fuse poprawiającą zauważalnie komfort jazdy oraz wyposażoną w zdecydowanie wyższej jakości jarzmo siodełka, dające możliwość zdecydowanie bardziej precyzyjnej regulacji kąta pochylenia
Wspornik kierownicy: standardowy wspornik 90 mm zastąpiono oryginalnym mostkiem Giant Contact o długości 80 mm, dla poprawy komfortu jazdy użytkowniczki o wzroście 165 cm
Ostatni serwis
W związku z normalnym tokiem eksploatacji po przebiegu 4,0 tys km wykonano serwis napędu z kontrolą i regulacją sterów i kontrolą wydłużenia łańcucha, który zakwalifikowano do wymiany. Zamontowano nowy, kierunkowy łańcuch z grupy Shimano Tiagra CN-4601, który pokryto bardzo wysokiej jakości, naniesionym na gorąco woskiem do łańcuchów firmy Silca. Rozwiązanie to zapewni nowej użytkowniczce roweru długie kilometry bezproblemowej pracy, wydłużonej żywotności samego łańcucha oraz (co nie mniej ważne) brak "kolarskich tatuaży" na łydkach :)
Stan techniczny roweru
Sprzedawany rower jest stuprocentowo sprawny technicznie i nie wymaga żadnych nakładów finansowych. Jedyne, co wymagane będzie od nowej jego nabywczyni, to chęć do jazdy i cieszenia się kolejnymi pokonanymi kilometrami :) Rower prowadzi się i jeździ wyśmienicie w dużej mierze za sprawą kompletnej grupy napędowej Shimano GRX - kultura i precyzja pracy dobrze wyregulowanego napędu daję masę frajdy z jazdy zarówno po drogach szutrowych, ale też i po szosach. Kolejną z dużych zalet tej grupy osprzętu Shimano są naprawdę dobrze działające hamulce hydrauliczne, dające poczucie bezpieczeństwa i pozwalające zatrzymywać rower bez użycia szczególnie dużej siły w dłoniach, co w przypadku roweru kobiecego jest tym bardziej ważne. Zauważalny wkład w poprawę komfortu mają również koła w systemie bezdętkowym, dzięki którym możliwa jest jazda z nieco niższym ciśnieniu niż w przypadku klasycznego rozwiązania dętkowego.
Cena i zakup
Rower do obejrzenia i kupienia w na warszawskim Gocławiu. Rower sprzedaję tak jak był zakupiony, tj. bez pedałów (w celu odbycia jazdy próbnej mam do dyspozycji "byle jakie" pedały platformowe, które jazdę taką umożliwią).
Rower zakupiony został jako nowy w kwietniu 2022 w sklepie Rowery Bielany w Warszawie. W czasie trzech sezonów eksploatacji sprzęt przejechał 4 tysiące kilometrów i używany był do rekreacyjnych przejażdżek w stylu "road plus", czyli głównie po szosach i innych drogach twardych. Rower nie był używany do wypraw bikepackingowych, nie brał udziału w wyścigach, maratonach, nie uczestniczył w wypadku, nie podlegał żadnym naprawom czy wymianom gwarancyjnym, nie było wożonych na nim bagażników, błotników, innego poza bidonem ekwipunku. Rower przechowywano przez cały rok w mieszkaniu - w temperaturze (dosłownie) pokojowej :)
Rozmiar ramy roweru to "M" i według producenta przeznaczony jest dla pań o wzroście 164 - 175 cm.
Specyfikacja fabryczna
Kolor: Grayish Blue
Rama: aluminium ALUXX, mocowania bagażnika i błotników, mocowanie na rurze górnej, oś przelotowa 12x142mm, flat-mount disc, max. rozmiar opony 700x45mm
Widelec: kompozyt Advanced, karbonowa rura sterowa OverDrive (1 1/8" x 1 1/4"), mocowanie bagażnika, oś przelotowa 12x100mm, flat-mount disc, max. rozmiar opony 700x45mm
Kierownica: Giant Contact XR D-Fuse, 31.8mm, aluminium
Owijka: Liv Cork
Wspornik kierownicy (mostek): Giant Contact, 31.8mm, aluminium
Wspornik siodła: Giant D-Fuse, aluminium
Siodło: Liv Approach
Pedały: BRAK
Klamkomanetki: Shimano GRX RX-400
Przerzutka przednia: Shimano Tiagra
Przerzutka tylna: Shimano GRX RX-400
Hamulce: zaciski Shimano GRX RX-400 hydrauliczne, tarcze Giant MPH [P]160mm, [T]160mm
Kaseta: Shimano HG500, 11-34
Łańcuch: KMC X10 ze spinką Missing Link
Korba: FSA Omega Adventure, 32/48T, zintegrowana oś
Środek suportu: FSA MegaExo, BSA
Obręcze: Giant S-X2 Disc, ETRTO: 23-622, wys. 25mm, Tubeless Ready, aluminium
Piasty: Giant, łożyska stożkowe, tarcza na 6 śrub, oś przelotowa 12mm
Szprychy: Stal nierdzewna, [P]28/[T]28
Opony: Giant CrossCut AT 2, 60TPI, 700x38c, X-Shield, tubeless
Waga orientacyjna: 10,3 kg (bez pedałów)
Wprowadzone modyfikacje i poprawki
W toku eksploatacji rower przeszedł kilka istotnych modyfikacji względem w/w specyfikacji fabrycznej, dzięki której usunięto budżetowe, nie przystające do roweru tej klasy rozwiązania, jakie producent stosował i stosuje nadal w tym modelu oraz w jego męskim odpowiedniku.
Mechanizm korbowy: fabryczną korbę FSA z cienką osią zastąpiono korbą Shimano GRX RX600 (46/30T)
Przerzutka przednia: szosową Tiagrę zastąpiono gravelową przerzutką z grupy GRX400 (FD RX-400)
Środek suportu: zainstalowano SHIMANO BB-RS500, BSA
Sztyca: aluminiową sztycę zastąpiono nową, oryginalną 'giantowską' karbonową sztycą D-Fuse poprawiającą zauważalnie komfort jazdy oraz wyposażoną w zdecydowanie wyższej jakości jarzmo siodełka, dające możliwość zdecydowanie bardziej precyzyjnej regulacji kąta pochylenia
Wspornik kierownicy: standardowy wspornik 90 mm zastąpiono oryginalnym mostkiem Giant Contact o długości 80 mm, dla poprawy komfortu jazdy użytkowniczki o wzroście 165 cm
Ostatni serwis
W związku z normalnym tokiem eksploatacji po przebiegu 4,0 tys km wykonano serwis napędu z kontrolą i regulacją sterów i kontrolą wydłużenia łańcucha, który zakwalifikowano do wymiany. Zamontowano nowy, kierunkowy łańcuch z grupy Shimano Tiagra CN-4601, który pokryto bardzo wysokiej jakości, naniesionym na gorąco woskiem do łańcuchów firmy Silca. Rozwiązanie to zapewni nowej użytkowniczce roweru długie kilometry bezproblemowej pracy, wydłużonej żywotności samego łańcucha oraz (co nie mniej ważne) brak "kolarskich tatuaży" na łydkach :)
Stan techniczny roweru
Sprzedawany rower jest stuprocentowo sprawny technicznie i nie wymaga żadnych nakładów finansowych. Jedyne, co wymagane będzie od nowej jego nabywczyni, to chęć do jazdy i cieszenia się kolejnymi pokonanymi kilometrami :) Rower prowadzi się i jeździ wyśmienicie w dużej mierze za sprawą kompletnej grupy napędowej Shimano GRX - kultura i precyzja pracy dobrze wyregulowanego napędu daję masę frajdy z jazdy zarówno po drogach szutrowych, ale też i po szosach. Kolejną z dużych zalet tej grupy osprzętu Shimano są naprawdę dobrze działające hamulce hydrauliczne, dające poczucie bezpieczeństwa i pozwalające zatrzymywać rower bez użycia szczególnie dużej siły w dłoniach, co w przypadku roweru kobiecego jest tym bardziej ważne. Zauważalny wkład w poprawę komfortu mają również koła w systemie bezdętkowym, dzięki którym możliwa jest jazda z nieco niższym ciśnieniu niż w przypadku klasycznego rozwiązania dętkowego.
Cena i zakup
Rower do obejrzenia i kupienia w na warszawskim Gocławiu. Rower sprzedaję tak jak był zakupiony, tj. bez pedałów (w celu odbycia jazdy próbnej mam do dyspozycji "byle jakie" pedały platformowe, które jazdę taką umożliwią).
ID: 1025358202
Dodane 08 grudnia 2025
Giant / Liv Devote 1, rozm. M, full GRX, gravel damski, stan bdb, W-wa
5 299 zł
Lokalizacja