Prywatne
Numer VIN: WF0SXXGBWSAJ04809
Model: S-Max
Rok produkcji: 2010
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Minibus
Przebieg: 238 000 km
Kolor: Inny kolor
Poj. silnika: 1 997 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 140 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Zakupiony i serwisowany w polskim salonie, 100% bezwypadkowy, osoba niepaląca.
Proszę nie podsyłać print screan'ów podstawionych historii innych aut, wiem czym jeżdżę.. handlujący dajcie sobie spokój.
Auto fabrycznie bez filtra cząstek stałych DPF, bez problemów z jazdą 'miejską', z EGR czy analizą spalin w razie kontroli drogowej czy przeglądu (jest homologacja).
Wersja po liftingu (m.in. światła led przód/tył i oświetlenie wewn., pełny Ford Convers+) + pakiet zewn. S Line (dodatki typu spoiler, listwy progowe itp.).
Kupiłem od I właściciela w 2018r. jako osoba prywatna, auto było w programie serwisowym ASO do '19 r. i 200 tys. km czyli max, obecnie 238 tys. km i rośnie.
Serwisowany w ASO w Gliwice, ASO N.Sącz - historia, rachunki w formie drukowanej i cyfrowej i do potwierdzenia w dowolnym serwisie Forda, nie mam nic do ukrycia.
Olej, filtry wymieniane co ok. 12÷15 tys. km (nie tzw. long life) zarówno przez I właściciela jak i przeze mnie.
Przy użytkowaniu zgodnie ze sztuką i przy realnym przebiegu taki silnik oleju nie bierze, nie kopci, turbo nie wyje, sprzęgło nie ślizga, nie ma wycieków, zapoceń itp.
Tapicerka, karoseria bez uszkodzeń czy plam, w bardzo dobrym stanie - samochód do zdjęć nie był myty, sprzątany.
Wersja wyposażenia Titanium S+ to m.in.;
- tapicerka - boki siedzeń skóra (nie eko..) + środek alcantara (najlepsza na lato),
- duży wyświetlacz Convers+ i jeszcze analogowe zegary (na szczęście),
- podgrzewana, fotochromatyczna oryginalna przednia szyba,
- lampy ze strefowym doświetlaniem boków (rewelacja przy manewrowaniu nocą),
- pakiet wizualny - oryginalny; tylny spojler (praktyczna i rzadka wersja), listwy progowe, wycieraczki, mata, relingi, inne dodatki
- oryginalny zestaw audio Sony (górna półka).
W kpl. m.in. opony letnie na alu 2 kpl. (do ustalenia) i zima stalowe (do każdego kpl. dedykowane śruby), oryginalne dywaniki gumowe i welurowe, oryginalne chlapacze (b. przydatne), oryginalna folia bezbarwna w newralgicznych miejscach karoserii.
Czego nie ma ..a czego lepiej nie mieć;) w S-maxie - skrzyni PowerShift, układu biturbo (w mocniejszych wersjach), szklanego dachu, systemu Start-Stop, elektrycznego ręcznego i składanych lusterek itp. "ulepszeń", chiptuningu itp.
Oprócz olejów, filtrów, płynów, wycieraczek itp. wymiany:
- ASO 2018 r. naprawa pompy zasilania,
- ASO 2018 r. przy ok. 175 kkm wymieniony kpl. rozrząd (zrobione na nim ok. 50 tys. km, ford zakłada co 200 kkm i 10 lat),
- ASO 2019 r. wymienione przewody wysokiego ciśnienia wspomagania ukł. kierowniczego na oryginalne przewody,
- 2020 kpl. tylne hamulce, czasy pandemii ok. raz w roku ozonowanie wnętrza i klimatyzacji,
- 2023 r. amortyzatory przód,
- 2024 r. wymienione przewody sztywne, elastyczne i podkładki wtryskiwaczy (tzw. zestaw naprawczy),
- 2025 przednie hamulce
Stan karoserii - bardzo dobry; progi, błotniki, drzwi zdrowe, na masce parch (wada fabr).
Ubezpieczenie ważne do listopada, przegląd techniczny do 11.07.2026.
Silniki 2.0 TDCI (wer. 140KM) przy należytej obsłudze robią bez remontu po 500, 600 tys. km. (od '11r. był już bardziej skomplikowany osprzęt m.in. ze względu na układ DPF, chłodnica EGR itp).
Kontakt: (od 8.00 do 23.00) jeśli nie odbieram proszę o sms w jakiej sprawie, oddzwonię.
Cena: 26 900, do negocjacji dla konkretnego Kupca.
Filtrując: r. 2010÷11 (polift. i bez DPF), przebieg do 250 kkm, 140KM (najlepsza jednostka), manual, krajowy, bezwypadkowy; ile jest takich.. na całą Polskę?
Proszę nie podsyłać print screan'ów podstawionych historii innych aut, wiem czym jeżdżę.. handlujący dajcie sobie spokój.
Auto fabrycznie bez filtra cząstek stałych DPF, bez problemów z jazdą 'miejską', z EGR czy analizą spalin w razie kontroli drogowej czy przeglądu (jest homologacja).
Wersja po liftingu (m.in. światła led przód/tył i oświetlenie wewn., pełny Ford Convers+) + pakiet zewn. S Line (dodatki typu spoiler, listwy progowe itp.).
Kupiłem od I właściciela w 2018r. jako osoba prywatna, auto było w programie serwisowym ASO do '19 r. i 200 tys. km czyli max, obecnie 238 tys. km i rośnie.
Serwisowany w ASO w Gliwice, ASO N.Sącz - historia, rachunki w formie drukowanej i cyfrowej i do potwierdzenia w dowolnym serwisie Forda, nie mam nic do ukrycia.
Olej, filtry wymieniane co ok. 12÷15 tys. km (nie tzw. long life) zarówno przez I właściciela jak i przeze mnie.
Przy użytkowaniu zgodnie ze sztuką i przy realnym przebiegu taki silnik oleju nie bierze, nie kopci, turbo nie wyje, sprzęgło nie ślizga, nie ma wycieków, zapoceń itp.
Tapicerka, karoseria bez uszkodzeń czy plam, w bardzo dobrym stanie - samochód do zdjęć nie był myty, sprzątany.
Wersja wyposażenia Titanium S+ to m.in.;
- tapicerka - boki siedzeń skóra (nie eko..) + środek alcantara (najlepsza na lato),
- duży wyświetlacz Convers+ i jeszcze analogowe zegary (na szczęście),
- podgrzewana, fotochromatyczna oryginalna przednia szyba,
- lampy ze strefowym doświetlaniem boków (rewelacja przy manewrowaniu nocą),
- pakiet wizualny - oryginalny; tylny spojler (praktyczna i rzadka wersja), listwy progowe, wycieraczki, mata, relingi, inne dodatki
- oryginalny zestaw audio Sony (górna półka).
W kpl. m.in. opony letnie na alu 2 kpl. (do ustalenia) i zima stalowe (do każdego kpl. dedykowane śruby), oryginalne dywaniki gumowe i welurowe, oryginalne chlapacze (b. przydatne), oryginalna folia bezbarwna w newralgicznych miejscach karoserii.
Czego nie ma ..a czego lepiej nie mieć;) w S-maxie - skrzyni PowerShift, układu biturbo (w mocniejszych wersjach), szklanego dachu, systemu Start-Stop, elektrycznego ręcznego i składanych lusterek itp. "ulepszeń", chiptuningu itp.
Oprócz olejów, filtrów, płynów, wycieraczek itp. wymiany:
- ASO 2018 r. naprawa pompy zasilania,
- ASO 2018 r. przy ok. 175 kkm wymieniony kpl. rozrząd (zrobione na nim ok. 50 tys. km, ford zakłada co 200 kkm i 10 lat),
- ASO 2019 r. wymienione przewody wysokiego ciśnienia wspomagania ukł. kierowniczego na oryginalne przewody,
- 2020 kpl. tylne hamulce, czasy pandemii ok. raz w roku ozonowanie wnętrza i klimatyzacji,
- 2023 r. amortyzatory przód,
- 2024 r. wymienione przewody sztywne, elastyczne i podkładki wtryskiwaczy (tzw. zestaw naprawczy),
- 2025 przednie hamulce
Stan karoserii - bardzo dobry; progi, błotniki, drzwi zdrowe, na masce parch (wada fabr).
Ubezpieczenie ważne do listopada, przegląd techniczny do 11.07.2026.
Silniki 2.0 TDCI (wer. 140KM) przy należytej obsłudze robią bez remontu po 500, 600 tys. km. (od '11r. był już bardziej skomplikowany osprzęt m.in. ze względu na układ DPF, chłodnica EGR itp).
Kontakt: (od 8.00 do 23.00) jeśli nie odbieram proszę o sms w jakiej sprawie, oddzwonię.
Cena: 26 900, do negocjacji dla konkretnego Kupca.
Filtrując: r. 2010÷11 (polift. i bez DPF), przebieg do 250 kkm, 140KM (najlepsza jednostka), manual, krajowy, bezwypadkowy; ile jest takich.. na całą Polskę?
ID: 1014619735
Dodane 17 lipca 2025
Ford S-Max Krajowy, serwis ASO, bezwypadkowy, fabr. bez DPF, Titanium S+, II wł.
24 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja