Prywatne
Stan: Używane
Opis
Na sprzedaż wyjątkowy rower górski TREK 6500 ZX z 1995 roku w rozmiarze ramy 19,5 cala, idealny dla osoby o wzroście od 175 do 185 cm. Ten rower to najniższy model w katalogu Treka (obok modelu 930) dla początkujących zawodników, z aluminiową, klejoną ramą, która nie ma spawów.
Trek stosował zaawansowaną technologię ABT (Advanced Bonding Technology), aby całkowicie wyeliminować naprężenia w ramie (technologia ZX – Zero Excess) i znacząco zwiększyć trwałość oraz wytrzymałość konstrukcji aluminiowych w porównaniu do tradycyjnych ram spawanych.
ABT polegała na klejeniu rur aluminiowych do wewnętrznych muf przy użyciu żywic epoksydowych, bez spawów i bez stref przegrzania. Technologia była stosowana przez Treka do około 2000 roku.
Rama jest wyprodukowana w USA.
Rower przeszedł pełną renowację, czyli kompletny przegląd oraz serwis wszystkich podzespołów, w tym wymianę tych części, których stan był niezadowalający na inne sprawne, w jak najlepszym stanie.
Specyfikacja szczegółowa:
Frameset:
rama: EASTON PROGRAM EA60 T6 ALUMINIUM, ABT – rury klejone na mufach, rozmiar 19,5" 49,5 cm
widelec: TREK SYSTEM 1 CRO-MOLY – chromomolibdenowy
Kierownica i sterowanie:
kierownica: TREK SYSTEM 1 ATB
mostek: TREK SYSTEM 2 ATB
stery: TANGE SEIKI
klamkomanetki: SHIMANO STX RC ST-MC36 3x7
chwyty: RITCHEY COMP TRUEGRIP X – niebieskie NOWE
Hamulce:
hamulce: SHIMANO STX RC BR-MC33
klocki hamulcowe: NOS, NOWE ORYGINALNE WKŁADY SHIMANO M65T
Napęd:
korba: SHIMANO STX RC FC-MC36 175 mm 42/32/22
wkład suportu: BB-UN300 NOWY
przerzutka przednia: SHIMANO STX FD-MC32
przerzutka tylna: SHIMANO STX RC RD-MC36
kaseta: SHIMANO IG60
łańcuch: NOWY SHIMANO CN-HG71
pedały: WELLGO LU-986
Koła:
piasty przód/tył: STX RC MC33 przód i tył 32h
obręcze: dwuścienne przód MATRIX SINGLETRACK PRO, tył MATRIX GURU asymetryczna
opony: NOWE PANARACER FIRE XC PRO 26x2.1
Siodełko i sztyca:
siodełko: VETTA SL
sztyca: TREK SYSTEM
Waga:
waga katalogowa: 11.32 kg
Kolor:
Ice Silver / Ice Indigo Fade
Geometria ramy (wszystkie wymiary w mm):
kąt główki ramy: 71°
kąt rury podsiodłowej: 73°
efektywna długość górnej rury: 594 mm
wysokość osi suportu: 297 mm
przesunięcie osi widelca: 37 mm
rozstaw osi kół: 1064 mm
wysokość przekroku: 785 mm
długość mostka: 135 mm
szerokość kierownicy: 650 mm
średnica sztycy: 27.2 mm
średnica obejmy kierownicy: 25.4 mm
Komponenty dodatkowe:
Oryginalny koszyk na bidon Trek X-RAY w kolorze niebieskim
pancerze: JAGWIRE CARBON SILVER (UCK326) (NOWE pancerze i linki)
Stan techniczny:
Rower przeszedł pełny serwis: wszystkie podzespoły zostały starannie wyczyszczone, przejrzane, złożone, nasmarowane i wyregulowane – w tym piasty, łożyska sterów, przerzutki i hamulce. Wszystkie zastosowane komponenty są sprawne i kompletne.
Dlaczego warto?
To nie tylko rower, ale także kawałek historii MTB. Solidna konstrukcja w technologii klejenia na mufach ABT. Aluminium w okolicach łączeń nie jest nadwyrężone termicznie. Rama nie posiada spawów, a przejścia są łagodne i eleganckie.
To nie jest rower robiony na sprzedaż. Rower robiłem dla siebie, z najwyższą starannością i dokładnością.
Ten model był odpowiednikiem modelu 930 z ramą chromo-molibdenową, czyli najniższym modelem z przeznaczeniem dla początkujących sportowców zaczynających starty w profesjonalnych zawodach.
Uwaga!
Wszystkie części w rowerze to części używane, chyba że jest napisane że NOWE. Nie były odnawiane wizualnie i odmalowywane. Rama ma odpryski i ryski, widelec również. Kierownica czy sztyca mają zadrapania i ryski. Loga mogą być częściowo lub całkowicie wytarte. Jeśli cię to martwi – napisz, wyślę dokładne zdjęcia z bliska. Rower jest w bardzo dobrym stanie technicznym i jest w pełni sprawny.
Trek stosował zaawansowaną technologię ABT (Advanced Bonding Technology), aby całkowicie wyeliminować naprężenia w ramie (technologia ZX – Zero Excess) i znacząco zwiększyć trwałość oraz wytrzymałość konstrukcji aluminiowych w porównaniu do tradycyjnych ram spawanych.
ABT polegała na klejeniu rur aluminiowych do wewnętrznych muf przy użyciu żywic epoksydowych, bez spawów i bez stref przegrzania. Technologia była stosowana przez Treka do około 2000 roku.
Rama jest wyprodukowana w USA.
Rower przeszedł pełną renowację, czyli kompletny przegląd oraz serwis wszystkich podzespołów, w tym wymianę tych części, których stan był niezadowalający na inne sprawne, w jak najlepszym stanie.
Specyfikacja szczegółowa:
Frameset:
rama: EASTON PROGRAM EA60 T6 ALUMINIUM, ABT – rury klejone na mufach, rozmiar 19,5" 49,5 cm
widelec: TREK SYSTEM 1 CRO-MOLY – chromomolibdenowy
Kierownica i sterowanie:
kierownica: TREK SYSTEM 1 ATB
mostek: TREK SYSTEM 2 ATB
stery: TANGE SEIKI
klamkomanetki: SHIMANO STX RC ST-MC36 3x7
chwyty: RITCHEY COMP TRUEGRIP X – niebieskie NOWE
Hamulce:
hamulce: SHIMANO STX RC BR-MC33
klocki hamulcowe: NOS, NOWE ORYGINALNE WKŁADY SHIMANO M65T
Napęd:
korba: SHIMANO STX RC FC-MC36 175 mm 42/32/22
wkład suportu: BB-UN300 NOWY
przerzutka przednia: SHIMANO STX FD-MC32
przerzutka tylna: SHIMANO STX RC RD-MC36
kaseta: SHIMANO IG60
łańcuch: NOWY SHIMANO CN-HG71
pedały: WELLGO LU-986
Koła:
piasty przód/tył: STX RC MC33 przód i tył 32h
obręcze: dwuścienne przód MATRIX SINGLETRACK PRO, tył MATRIX GURU asymetryczna
opony: NOWE PANARACER FIRE XC PRO 26x2.1
Siodełko i sztyca:
siodełko: VETTA SL
sztyca: TREK SYSTEM
Waga:
waga katalogowa: 11.32 kg
Kolor:
Ice Silver / Ice Indigo Fade
Geometria ramy (wszystkie wymiary w mm):
kąt główki ramy: 71°
kąt rury podsiodłowej: 73°
efektywna długość górnej rury: 594 mm
wysokość osi suportu: 297 mm
przesunięcie osi widelca: 37 mm
rozstaw osi kół: 1064 mm
wysokość przekroku: 785 mm
długość mostka: 135 mm
szerokość kierownicy: 650 mm
średnica sztycy: 27.2 mm
średnica obejmy kierownicy: 25.4 mm
Komponenty dodatkowe:
Oryginalny koszyk na bidon Trek X-RAY w kolorze niebieskim
pancerze: JAGWIRE CARBON SILVER (UCK326) (NOWE pancerze i linki)
Stan techniczny:
Rower przeszedł pełny serwis: wszystkie podzespoły zostały starannie wyczyszczone, przejrzane, złożone, nasmarowane i wyregulowane – w tym piasty, łożyska sterów, przerzutki i hamulce. Wszystkie zastosowane komponenty są sprawne i kompletne.
Dlaczego warto?
To nie tylko rower, ale także kawałek historii MTB. Solidna konstrukcja w technologii klejenia na mufach ABT. Aluminium w okolicach łączeń nie jest nadwyrężone termicznie. Rama nie posiada spawów, a przejścia są łagodne i eleganckie.
To nie jest rower robiony na sprzedaż. Rower robiłem dla siebie, z najwyższą starannością i dokładnością.
Ten model był odpowiednikiem modelu 930 z ramą chromo-molibdenową, czyli najniższym modelem z przeznaczeniem dla początkujących sportowców zaczynających starty w profesjonalnych zawodach.
Uwaga!
Wszystkie części w rowerze to części używane, chyba że jest napisane że NOWE. Nie były odnawiane wizualnie i odmalowywane. Rama ma odpryski i ryski, widelec również. Kierownica czy sztyca mają zadrapania i ryski. Loga mogą być częściowo lub całkowicie wytarte. Jeśli cię to martwi – napisz, wyślę dokładne zdjęcia z bliska. Rower jest w bardzo dobrym stanie technicznym i jest w pełni sprawny.
ID: 995486260
Skontaktuj się
Radek
Na OLX od luty 2025
Ostatnio online w dniu 15 lipca 2025
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 14 lipca 2025
1995 TREK 6500 ZX / STX RC / MATRIX rama 19,5" EASTON EA60T6 retro MTB
Tylko przedmiot
1 370 zł
do negocjacji
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Radek
Na OLX od luty 2025
Ostatnio online w dniu 15 lipca 2025
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły