- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Łódzkie
- Wsparcie techniczne - Łódź
- Wsparcie techniczne - Śródmieście
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Inny
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
wsparcie użytkowników systemu gabinetowego Sieci Przychodni Lekarskich "Świat Zdrowia" (II linia wsparcia), szkolenie użytkowników systemu gabinetowego,
przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu wdrożeń sytemu informatycznego dla Sieci Przychodni "Świat Zdrowia",
przygotowanie analiz przedwdrożeniowych i prowadzenie powdrożeniowego wsparcia technicznego,
testowanie rozwiązań informatycznych, analizę i raportowanie wykrytych nieprawidłowości oraz opracowywanie propozycji rozwiązań zaistniałych problemów,
współpracę z dostawcą oprogramowania oraz opracowywanie i prowadzenie dokumentacji wdrożeniowej,
przygotowanie raportów i analiz na potrzeby zespołu operacyjnego.
Od kandydatów oczekujemy:
doświadczenia w procesie wdrażania systemów informatycznych oraz wsparcia użytkowników,
doświadczenie pracy w przychodni medycznej oraz znajomość systemów dla przychodni będzie stanowiło dodatkowy atut,
umiejętności logicznego myślenia oraz wnioskowania,
doświadczenia w przygotowywaniu analizy systemowo-biznesowej,
umiejętności budowania nowych, optymalizacyjnych rozwiązań systemowych,
wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacji,
nastawienia na realizację celów,
gotowości do częstych podróży służbowych.
Oferujemy:
zatrudnienie B2B w firmie działającej w wielu obszarach rynku ochrony zdrowia,
szansę na rozwój i pogłębianie wiedzy,
niezbędne narzędzia pracy, w tym: samochód służbowy,
pracę zdalną,
możliwość skorzystania z pakietu benefitów pozapłacowych.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Łódź, Śródmieście
Łódzkie