- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Call center, konsultant telefoniczny
- Call center, konsultant telefoniczny - Kujawsko-pomorskie
- Call center, konsultant telefoniczny - Toruń
Lokalizacja
Toruń
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Odpowiednie doświadczenie zawodoweMiejsce pracy: W siedzibie firmy
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie przy telefonicznej obsłudze pacjentów: umawianie na wizyty lekarskie, informowanie pacjentów o wszelkich zmianach w umówionych wcześniej wizytach lekarskich,
- wsparcie akcji zdrowotnych organizowanych na rzecz pacjenta,
- współpracę z pracownikami placówek medycznych w celu skutecznego rozwiązywania problemów pacjentów oraz świadczenia najwyższej jakości usług,
- dotrzymywanie wysokiego standardu obsługi pacjenta.
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych, optymistycznego usposobienia, empatii,
- orientacji na pacjenta,
- dyspozycyjności w wymiarze 80-120h miesięcznie, między 7:00 a 18:00 od poniedziałku do piątku.
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze 80-120h miesięcznie,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
- miłą atmosferę i przyjazne środowisko pracy,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- szkolenie wdrożeniowe.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Toruń,
Kujawsko-pomorskie
Dokładna lokalizacja
ID: 918273996