- Strona główna
- Praca
- Pozostałe oferty pracy
- Pozostałe oferty pracy - Warmińsko-mazurskie
- Pozostałe oferty pracy - Olsztyn
UWM w Olsztynie zatrudni Inspektora ds. Ochrony Przeciwpożarowej
Lokalizacja
Olsztyn
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
UNIWERSYTET WARMIŃSKO-MAZURSKI W OLSZTYNIE zatrudni Inspektora ds. Ochrony Przeciwpożarowej
Liczba etatów: 1.
Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony/nieokreślony
Wymiar czasu pracy: pełen
Główne zadania:
nadzorowanie i kontrolowanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową budynków uczelni;
ustalanie w ramach kontroli zakresu nieprawidłowości, ich przyczyn i skutków, a także formułowanie zaleceń zmierzających do usunięcia nieprawidłowości w zakresie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową;
zakup sprzętu niezbędnego do ochrony przeciwpożarowej budynków uczelni;
sporządzanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego w budynkach uczelni;
uczestniczenie w kontrolach naszych obiektów, realizowanych przez funkcjonariuszy Państwowej Straży Pożarnej oraz monitorowanie realizacji decyzji administracyjnych KM PSP;
organizowanie i prowadzenie szkolenia przeciwpożarowego pracowników uczelni (w tym przyjmowanych do pracy);
organizowanie i nadzór nad ćwiczeniami ewakuacyjnymi w obiektach uczelni;
współpraca z inspektorami nadzoru budowlanego uczelni, dotycząca oceny projektów budowlanych w zakresie wymagań ppoż.;
udział w odbiorach technicznych budynków, zakończonych inwestycji;
współudział w przygotowaniu uczelni do obrony cywilnej z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
sporządzanie, rejestrowanie, przechowywanie i przekazywanie dokumentów dotyczących ochrony przeciwpożarowej do archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi;
nadzór nad realizacją przeglądów gaśnic wykonywanych na terenie uczelni przez konserwatora sprzętu ppoż.
Odpowiedzialność za:
przygotowanie budynków uczelni do kontroli zewnętrznej przez Państwową Straż Pożarną;
przeprowadzanie próbnych ewakuacji w budynkach uczelni;
zakup sprzętu niezbędnego do ochrony ppoż. budynków;
przestrzeganie zasad współżycia społecznego;
sprawną, rzetelną i terminową realizację powierzonych zadań.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe lub średnie i uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej lub kwalifikacje do wykonywania zawodu technik pożarnictwa.
Lub
Tytuł zawodowy inżynier pożarnictwa albo tytuł zawodowy inżynier i dyplom
ukończenia studiów w Szkole Głównej Służby Pożarniczej w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego wydany do dnia 30 września 2019r. lub studiów na kierunku inżynieria bezpieczeństwa w zakresie bezpieczeństwa pożarowego wydany po dniu 30 września 2019 r.
Podstawa prawna:
art. 4.2a i 2b. ustawy o ochronie przeciwpożarowej
Pożądane:
Wykształcenie wyższe w obszarze nauk technicznych
ukończone studia podyplomowe, kursy lub szkolenia z zakresu inżynierii bezpieczeństwa budynków
doświadczenie praktyczne w zakresie wykonywania zadań spoczywających na inspektorze ds. ochrony przeciwpożarowej
znajomość podstawowych zagadnień z zakresu budowlanej dokumentacji technicznej
umiejętność obsługi programu komputerowego do tworzenia planów ewakuacji budynków
znajomość zasad obiegu dokumentacji obowiązującej w uczelni, znajomość podstaw prawnych funkcjonowania publicznych uczelni.
Umiejętności:
dobra, praktyczna znajomość MS Office.
Znajomość języków obcych:
Język angielski na poziomie komunikatywnym mile widziany;
Cechy osobowości:
umiejętność planowania pracy własnej,
samodzielność i inicjatywa w działaniu,
komunikatywność
umiejętność wyciągania wniosków, logicznego myślenia
umiejętność strategicznego myślenia i działania
umiejętność zarządzania w sytuacjach zmian
Oferujemy:
wynagrodzenie zasadnicze 6.000,00 brutto miesięcznie;
stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę;
pełny wymiar czasu pracy;
dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”;
atrakcyjne zaplecze socjalne: dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wypoczynku dzieci, benefity pracownicze;
atrakcje kulturalne i sportowe;
dostęp do pakietu Office (5 instalacji na osobę) dla wszystkich pracowników;
możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego;
preferencyjne pożyczki;
możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznym środowisku i atmosferze sprzyjającej uczeniu się - dostęp do zasobów platformy edukacyjnej (kursy, szkolenia on-line, dostęp do wewnątrzuczelnianego programu szkoleń i kursów, dostęp do programu rozwoju indywidualnego w postaci sesji doradczo/coachingowych, etc.);
kompleksowy onboarding (wdrożenie pracownicze).
Wymagane dokumenty i oświadczenia
CV i list motywacyjny.
Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.
Inne informacje
Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Złożone dokumenty nie będą zwracane.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w Biurze ds. Kadr i Płac ul. Michała Oczapowskiego 2, pok. 8, 10-719 Olsztyn w zamkniętej kopercie z imieniem, nazwiskiem oraz właściwą jednostką, w której odbywa się rekrutacja lub w wersji elektronicznej na adres: rekrutacja_kadry(at)uwm.edu.pl
Termin składania dokumentów upływa z dniem 14.06.2024.
Lokalizacja
Olsztyn,
Warmińsko-mazurskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?