- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Mazowieckie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa
- Specjalista ds. obsługi klienta - Włochy
Wynagrodzenie
5 400 - 5 600 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Do naszego zespołu Nova Post Poland zapraszamy pracownika na stanowisko
Specjalista / Specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta
Nova Post Poland Sp. z o.o. (Nova Post) - jest członkiem grupy „Nova Poshta” – kluczowego operatora kurierskiego na terenie Ukrainy. Grupa ma ponad 15 000 oddziałów, PUDO i paczkomatów na terenie całej Ukrainy (z wyłączeniem tymczasowo okupowanych terytoriów) i rocznie obsługuje około 400 mln przesyłek.
Od drugiej polowy 2022 firma rozwija własną sieć w Polsce, umożliwia łatwe połączenie logistyczne dla klientów indywidualnych i biznesowych między Polską a Ukrainą.
Zakres obowiązków
Obsługa klientów: telefoniczna, mailowa oraz w sieciach społecznościowych
Dbanie o pozytywne relacje z klientem
Rozwiązywanie problemów z realizacją zamówień
Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku polskim
Nasze wymagania
Bardzo wysoka kultura osobista
Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
Mile widziana znajomość branży logistycznej
Znajomość języków: ukraińskiego oraz polskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2) – warunek konieczny
Oferujemy:
umowa zlecenie, wynagrodzenie 34 pln brutto/godz;
dofinansowanie karty Multisport
bezpłatny parking dla pracowników
herbata, kawa
harmonogram dni w tygodniu w godzinach 8.00-16.00, 12.00-20.00
Lokalizacja
Warszawa, Włochy
Mazowieckie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?