- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Wielkopolskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Poznań
- Specjalista ds. obsługi klienta - Ławica
Wynagrodzenie
4 000 - 6 500 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Poznań, Ławica
Wymiar pracy
Współpraca B2B
Typ umowy
Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Lojalni – dla nas liczy się skuteczność i trwałe relacje!
Napędzają Cię współpraca z klientem biznesowym i możliwość wpływu na procesy w firmie, w której pracujesz? To dobrze, bo nas też! Dołącz do zespołu Lojalnych i razem z nami zadbaj o skuteczne pozycjonowanie małych firm. Czeka Cię ciągły rozwój zawodowy i współpraca z inspirującymi, pozytywnymi ludźmi!
Specjalizujemy się w skutecznych metodach SEO dostępnych w pakietach cenowych szczególnie atrakcyjnych dla małych firm. Zaaplikuj, jeśli:
cenisz skuteczne działanie i trwałe relacje,
chcesz coś zmienić w swojej karierze,
lubisz wyzwania i chętnie dzielisz się swoimi pomysłami,
chcesz więcej zarabiać, ale nikt nie proponuje Ci podwyżki.
Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół obsługi klienta swoim doświadczeniem, zaangażowaniem i komunikatywnością. Zaaplikuj, jeśli lubisz bezpośredni kontakt z klientem, chcesz się doskonalić i kręci Cię branża marketingu internetowego!
Co będziesz robić na co dzień?
Współpracować z klientem i prowadzić konsultacje – przede wszystkim telefonicznie i mailowo, ale na pewno będą zdarzały się też video-konferencje
Rozpoznawać potrzeby klientów, a następnie przekazywać te potrzeby do odpowiednich zespołów w agencji
Przygotowywać raporty dla klientów i omawiać je podczas konsultacji
Nawiązywać i utrzymywać długofalowe relacje z klientami
Odpowiadać za doradztwo marketingowe z zakresu pozycjonowania oraz kampanii Google Ads
Czego od Ciebie oczekujemy?
Doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta, w szczególności w kontakcie telefonicznym i mailowym
Umiejętności skutecznej komunikacji zarówno z klientami, jak i kolegami i koleżankami z zespołu
Asertywności – to jest ważne, ponieważ klient nie zawsze wie, co jest dla niego najlepsze
Otwartości na rozmowę i negocjacje z klientami z różnych branż
Samodzielności i samodyscypliny w wykonywaniu zadań
Świetnej organizacji pracy nastawionej na wielozadaniowość
Pozytywnego nastawienia, kreatywności i zaangażowania w realizację zadań
Co szczególnie docenimy?
Doświadczenie w SEO, e-commerce lub social mediach
Znajomość Google Analytics
Doświadczenie w koordynacji projektów
Warunki współpracy
Rodzaj umowy: B2B
Wynagrodzenie: od 4 000 do 6 500 zł netto na fakturze
Comiesięczna prowizja, która zależy od wyników: średnio między 300 a 500 zł netto na fakturze
Elastyczny czas pracy: startujemy między 7:00 a 8:30
Współpraca stacjonarna, po wdrożeniu 3 dni zdalne w miesiącu
Co jeszcze oferujemy?
Od 20 do 26 płatnych dni wolnych od świadczenia usług (w zależności od stażu pracy) oraz dodatkowy dzień wolny w Twoje urodziny
Pełne przeszkolenie – pakiet kilkunastu szkoleń wewnętrznych (m.in. z zakresu realizacji usług SEO oraz Ads, budowania długofalowych relacji z klientem, negocjacji, szkolenia z organizacji czasu pracy) oraz dostęp do materiałów edukacyjnych
Możliwość rozwoju i awansu – chcesz rozwijać swoją wiedzę i umiejętności z danej dziedziny jako ekspert lub ekspertka? U nas możesz się przekonać, który kierunek Ci odpowiada i skutecznie do niego dążyć – na pewno pomoże Ci w tym dedykowany czas na rozwój!
Współpracę z osobami z kilku-, a nawet kilkunastoletnim doświadczeniem w branży SEO i SEM oraz dostęp do profesjonalnych narzędzi
Swobodną atmosferę i brak dress code'u (no, chyba że masz spotkanie z klientem :))
Realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej
Dodatkowo zabawisz się na jednym z wielu spotkań integracyjnych oraz zadbamy o Twoje zdrowie i dobry humor, oferując dofinansowanie kart MultiSport i MultiLife :)
Zniżki na studia na WSB i CDV
Jakie są poszczególne etapy rekrutacji na to stanowisko?
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się 3. etapów rekrutacji.
1. Telefonu lub maila od Agaty Stasik z zespołu HR
2. Spotkania online z Agatą Stasik, aby się lepiej poznać
3. Spotkania online z Adamem Machajem, specjalistą ds. rozwoju biznesu, które jednocześnie jest ostatnim etapem rekrutacji
Po ostatnim etapie możesz się spodziewać oferty lub mailowego feedbacku z podziękowaniem za udział w naszej rekrutacji.
- - - - - - - - - - - - - -
UWAGA!
Dodaj swoje CV w pliku PDF, kiedy będziesz uzupełniać formularz rekrutacyjny.
- - - - - - - - - - - - - -
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Poznań, Ławica
Wielkopolskie