Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Obsługa klienta i call center
  4. Specjalista ds. obsługi klienta
  5. Specjalista ds. obsługi klienta - Wielkopolskie
  6. Specjalista ds. obsługi klienta - Poznań
  7. Specjalista ds. obsługi klienta - Ławica
Dodane 13 maja 2024

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta B2B

Wynagrodzenie

4 000 - 6 500 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Poznań, Ławica

Wymiar pracy

Współpraca B2B

Typ umowy

Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Lojalni – dla nas liczy się skuteczność i trwałe relacje!

Napędzają Cię współpraca z klientem biznesowym i możliwość wpływu na procesy w firmie, w której pracujesz? To dobrze, bo nas też! Dołącz do zespołu Lojalnych i razem z nami zadbaj o skuteczne pozycjonowanie małych firm. Czeka Cię ciągły rozwój zawodowy i współpraca z inspirującymi, pozytywnymi ludźmi!

Specjalizujemy się w skutecznych metodach SEO dostępnych w pakietach cenowych szczególnie atrakcyjnych dla małych firm. Zaaplikuj, jeśli:

  • cenisz skuteczne działanie i trwałe relacje,

  • chcesz coś zmienić w swojej karierze,

  • lubisz wyzwania i chętnie dzielisz się swoimi pomysłami,

  • chcesz więcej zarabiać, ale nikt nie proponuje Ci podwyżki.

Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół obsługi klienta swoim doświadczeniem, zaangażowaniem i komunikatywnością. Zaaplikuj, jeśli lubisz bezpośredni kontakt z klientem, chcesz się doskonalić i kręci Cię branża marketingu internetowego!

Co będziesz robić na co dzień?

  • Współpracować z klientem i prowadzić konsultacje – przede wszystkim telefonicznie i mailowo, ale na pewno będą zdarzały się też video-konferencje

  • Rozpoznawać potrzeby klientów, a następnie przekazywać te potrzeby do odpowiednich zespołów w agencji

  • Przygotowywać raporty dla klientów i omawiać je podczas konsultacji

  • Nawiązywać i utrzymywać długofalowe relacje z klientami

  • Odpowiadać za doradztwo marketingowe z zakresu pozycjonowania oraz kampanii Google Ads

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta, w szczególności w kontakcie telefonicznym i mailowym

  • Umiejętności skutecznej komunikacji zarówno z klientami, jak i kolegami i koleżankami z zespołu

  • Asertywności – to jest ważne, ponieważ klient nie zawsze wie, co jest dla niego najlepsze

  • Otwartości na rozmowę i negocjacje z klientami z różnych branż

  • Samodzielności i samodyscypliny w wykonywaniu zadań

  • Świetnej organizacji pracy nastawionej na wielozadaniowość

  • Pozytywnego nastawienia, kreatywności i zaangażowania w realizację zadań

Co szczególnie docenimy?

  • Doświadczenie w SEO, e-commerce lub social mediach

  • Znajomość Google Analytics

  • Doświadczenie w koordynacji projektów

Warunki współpracy

  • Rodzaj umowy: B2B

  • Wynagrodzenie: od 4 000 do 6 500 zł netto na fakturze

  • Comiesięczna prowizja, która zależy od wyników: średnio między 300 a 500 zł netto na fakturze

  • Elastyczny czas pracy: startujemy między 7:00 a 8:30

  • Współpraca stacjonarna, po wdrożeniu 3 dni zdalne w miesiącu

Co jeszcze oferujemy?

  • Od 20 do 26 płatnych dni wolnych od świadczenia usług (w zależności od stażu pracy) oraz dodatkowy dzień wolny w Twoje urodziny

  • Pełne przeszkolenie – pakiet kilkunastu szkoleń wewnętrznych (m.in. z zakresu realizacji usług SEO oraz Ads, budowania długofalowych relacji z klientem, negocjacji, szkolenia z organizacji czasu pracy) oraz dostęp do materiałów edukacyjnych

  • Możliwość rozwoju i awansu – chcesz rozwijać swoją wiedzę i umiejętności z danej dziedziny jako ekspert lub ekspertka? U nas możesz się przekonać, który kierunek Ci odpowiada i skutecznie do niego dążyć – na pewno pomoże Ci w tym dedykowany czas na rozwój!

  • Współpracę z osobami z kilku-, a nawet kilkunastoletnim doświadczeniem w branży SEO i SEM oraz dostęp do profesjonalnych narzędzi

  • Swobodną atmosferę i brak dress code'u (no, chyba że masz spotkanie z klientem :))

  • Realny wpływ na kierunek rozwoju naszej agencji w ramach przyjaznej kultury organizacyjnej

  • Dodatkowo zabawisz się na jednym z wielu spotkań integracyjnych oraz zadbamy o Twoje zdrowie i dobry humor, oferując dofinansowanie kart MultiSport i MultiLife :)

  • Zniżki na studia na WSB i CDV

Jakie są poszczególne etapy rekrutacji na to stanowisko?

Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się 3. etapów rekrutacji.

1. Telefonu lub maila od Agaty Stasik z zespołu HR

2. Spotkania online z Agatą Stasik, aby się lepiej poznać

3. Spotkania online z Adamem Machajem, specjalistą ds. rozwoju biznesu, które jednocześnie jest ostatnim etapem rekrutacji

Po ostatnim etapie możesz się spodziewać oferty lub mailowego feedbacku z podziękowaniem za udział w naszej rekrutacji.

- - - - - - - - - - - - - - 

UWAGA!

Dodaj swoje CV w pliku PDF, kiedy będziesz uzupełniać formularz rekrutacyjny.

- - - - - - - - - - - - - -

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Poznań, Ławica

Wielkopolskie

Wielkopolskie, Poznań, Ławica
ID: 915247567

Darmowa aplikacja na Twój telefon