- Strona główna
- Praca
- Administracja biurowa
- Administracja, prace biurowe
- Administracja, prace biurowe - Śląskie
- Administracja, prace biurowe - Częstochowa
- Administracja, prace biurowe - Stare Miasto
Wynagrodzenie
27,70 - 32,65 zł / godz. brutto
Lokalizacja
Częstochowa, Stare Miasto
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków: Obsługa i prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami, dostawcami i handlowcami,
Wsparcie w zakresie obsługi klientów,
Pomoc w przygotowywaniu dokumentów handlowych, prawnych i księgowych związanych z realizacją transakcji i funkcjonowaniem firmy,
Wprowadzanie, aktualizacja i utrzymanie danych w systemach komputerowych i bazach danych,
Wykonywanie wstępnej analizy w tym sprawdzanie faktur, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i weryfikacja dokumentów pod względem kompletności i zgodności z obowiązującymi przepisami,
Pomoc w realizacji bieżących zadań oraz identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych,
Zapewnienie ogólnego wsparcia administracyjnego oraz koordynacja zadań logistycznych,
Tworzenie raportów, analiz i podsumowań wewnętrznych dla działań związanych z obszarem Back Office. Nasze wymagania
Doświadczenie w pracy na takim samym lub podobnym stanowisku,
Dyspozycja poniedziałek piątek 8-16
Obsługa programu exel
Wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej - łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole,
Umiejętność organizacji pracy: planowanie, ustalanie priorytetów, rozliczanie,
Kreatywność, inicjatywa, zaangażowanie oraz samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
Zdolność do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie, zachowanie porządku w dokumentacji i terminowym realizowaniu zadań.
Lokalizacja
Częstochowa, Stare Miasto
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?