- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Śląskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Katowice
- Specjalista ds. obsługi klienta - Bogucice
Lokalizacja
Katowice, Bogucice
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Twój zakres obowiązków:
Utrzymanie i rozwój bazy klientów MiŚP w ramach opieki posprzedażowej,
Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji,
Prowadzenie negocjacji handlowych,
Zarządzanie projektami sprzedażowymi,
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych,
Poszerzanie wiedzy z zakresu usług telekomunikacyjnych/ICT.
Nasze wymagania
Minimum 1 rok doświadczenia sprzedażowego w sektorze B2B usług telekomunikacyjnych w tym ICT,
Znajomość rynku telekomunikacyjnego,
Realizacja wyznaczonego celu sprzedaży,
Organizacja i planowanie pracy własnej,
Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista,
Prowadzenie negocjacji handlowych,
Samodzielność, kreatywność, zdolność do wychodzenia poza standardowe rozwiązania.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
Atrakcyjne systemy prowizyjne realne do zrealizowania,
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta MultiSport Plus),
Możliwość testowania innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych/ICT,
Innowacyjne projekty, usługi z branży telekomunikacyjnej/ICT,
Dodatkowo:
System szkoleń i warsztatów pozwalający Ci na systematyczne podnoszenie kompetencji twardych,
Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i warsztatach z zakresu miękkich kompetencji,
Uczestnictwo w konferencjach sprzedażowych,
Konkursy sprzedażowe.
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Katowice, Bogucice
Śląskie