- Strona główna
- Praca
- Obsługa klienta i call center
- Specjalista ds. obsługi klienta
- Specjalista ds. obsługi klienta - Dolnośląskie
- Specjalista ds. obsługi klienta - Wrocław
- Specjalista ds. obsługi klienta - Krzyki
Wynagrodzenie
5 000 - 7 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Jesteśmy zespołem młodych ludzi z pasją podchodzących do pracy. Od ponad 6 lat rozwijamy się rynku systemów ochrony przed upadkiem z wysokości. Jako producent realizujemy inwestycję na rynkach budowlanym, przemysłowym czy transportowy. Dostarczamy stałą infrastrukturę asekuracyjną oraz systemy komunikacji dla kluczowych firm w Polsce.
Jeżeli kontakt z klientem, badanie potrzeb, rozwiązywanie problemów klientów, prowadzenie procesu sprzedaży przyprawia Cię o ból głowy to ta praca nie jest dla Ciebie.
Jeżeli jesteś jednak nastawiony na rozwój w sprzedaży i osiągniecie sukcesu zawodowego to aplikuj i dołącz do naszego zespołu handlowego.
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie klientów na rynku budowlanym i przemysłowym,
rozwijanie sprzedaży u obecnych klientów,
projektowanie koncepcji i rozwiązań,
ofertowanie oraz prowadzenie negocjacji,
budowanie baz klientów,
zarządzanie procesem utrzymania klienta,
Aplikuj, jeśli posiadasz:
Doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym,
wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów,
nastawienie na rozwój kompetencji sprzedażowych,
nastawienie na realizację zadań,
rozwinięte kompetencję miękkie.
Co możemy zaproponować oprócz pieniędzy?
1. Pracę w miejscu, w którym będziesz miał realny wpływ na kształtowanie się i rozwój firmy,
2. Sprawdzone metody, które pomagają świadczyć usługi na najwyższym poziomie,
3. Źródło wspaniałych klientów,
4. Tonę zaangażowania, pasji i otwartości,
5. Współtworzenie firmy- tak naprawdę.
Poznaj nas lepiej www.asekuracje.pl
Lokalizacja
Wrocław, Krzyki
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?