Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. Marketing i PR
  4. Marketing
  5. Marketing - Zachodniopomorskie
  6. Marketing - Szczecin
  7. Marketing - Centrum
Dodane 20 kwietnia 2024

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Mediów Społecznościowych.

Wynagrodzenie

1 500 - 2 500 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Szczecin, Centrum

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Specjalne wymagania: Status studentaOdpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Elastyczny czas pracyMiejsce pracy: Praca hybrydowa

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

StacjaFit poszukuje ambitnego studenta na 1/3 etatu, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu jako Specjalista ds. Obsługi Klienta i Mediów Społecznościowych.

Obowiązki:

  • Tworzenie treści i nagrywanie filmów na Instagramie, TikToku oraz innych platformach społecznościowych, zgodnie z trendami i strategią firmy.

  • Zarządzanie social media firmy, w tym monitorowanie i odpowiadanie na komentarze oraz wiadomości od klientów.

  • Zapewnienie wyjątkowego doświadczenia klienta poprzez profesjonalną obsługę telefoniczną i mailową, umawianie wizyt oraz zarządzanie harmonogramem i kalendarzem wizyt.

  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez prowadzenie działań sprzedażowych oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami.

  • Obsługa recepcji, w tym powitanie klientów, udzielanie informacji o usługach oraz dbanie o porządek i estetykę przestrzeni recepcyjnej.

Wymagania:

  • Status studenta preferowany.

  • Umiejętność zarządzania profilem firmowym w środowisku Meta, YouTube i TikTok.

  • Kreatywność oraz umiejętność tworzenia ciekawej i angażującej treści w mediach społecznościowych.

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.

  • Umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy.

Super, jeśli:

  • Social Media to Twoja pasja.

  • Interesujesz się branżą fitness i zdrowym stylem życia.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

Oferujemy:

  • Elastyczny grafik pracy dostosowany do harmonogramu studiów.

  • System prowizyjny w oparciu za pozyskanych klientów.

  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze obsługi klienta oraz marketingu społecznego.

  • Pracę w dynamicznym środowisku, gdzie liczy się kreatywność i zaangażowanie.

  • Szkolenia oraz wsparcie w rozwoju zawodowym.

  • Karta na siłownie.

Jeśli jesteś osobą z pasją do obsługi klienta, zainteresowaną branżą fitness oraz posiadającą umiejętności w zakresie mediów społecznościowych, a dodatkowo masz zainteresowanie tematyką zdrowego stylu życia, to ta praca jest dla Ciebie! Wyślij swoje CV wraz z krótkim listem motywacyjnym z tytułem "Aplikacja: Specjalista ds. Obsługi Klienta i Mediów Społecznościowych".

Aplikuj

Lokalizacja

Szczecin, Centrum

Zachodniopomorskie

Zachodniopomorskie, Szczecin, Centrum
ID: 911481333

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon